Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke

Gjest Cevita

Anbefalte innlegg

Kjempeglad jeg kom over denne tråden!

Har bestilt Etude lip tint (3 farger) og lakseconcealeren... Håper virkelig at huden min tåler concealeren da jeg er en allergiker. Er det noen som har fått reaksjon? (da mener jeg elveblest og hevelse..)

Som jeg skrev lenger opp; jeg reagerte da jeg la den under øynene, ble rød og sår. Men ellers i ansiktet har den vært som en drøm :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg skrev lenger opp; jeg reagerte da jeg la den under øynene, ble rød og sår. Men ellers i ansiktet har den vært som en drøm :)

Takk.

Da skal jeg være forsiktig og teste den på armen først. Bra den ikke kostet så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fornøyd med den lilla BB-kremen fra Holika Holika! Noen som har en god primer å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Er så fornøyd med den lilla BB-kremen fra Holika Holika! Noen som har en god primer å anbefale?

Sjekk innlegget mitt på forrige side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den lakseconcealeren mest laget for å bruke under øynene? Tenker farge og konsistens. Tror iallfall det er lurt å sjekke speilet i dagslys før man går ut døren om man har brukt den andre steder enn under øynene.

Anonymous poster hash: 5e5c4...af5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Er ikke den lakseconcealeren mest laget for å bruke under øynene? Tenker farge og konsistens. Tror iallfall det er lurt å sjekke speilet i dagslys før man går ut døren om man har brukt den andre steder enn under øynene.

Anonymous poster hash: 5e5c4...af5

Noen som har brukt den andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har brukt den andre steder?

Bruker den på nesevingene og på noen arr jeg har på haka. Er perfekt farge for min hud, klasjer bare litt mineralfoundation over og det er null stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Bruker den på nesevingene og på noen arr jeg har på haka. Er perfekt farge for min hud, klasjer bare litt mineralfoundation over og det er null stress :)

Ah..Ja sånn ja! Det gjør jeg også iblandt :) er jo en concealer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen øyenskyggepaletter å anbefale? Jeg er på jakt etter gave til to tenåringsjenter.

Anonymous poster hash: 03342...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har dere noen øyenskyggepaletter å anbefale? Jeg er på jakt etter gave til to tenåringsjenter.

Har ikke prøvd så mye koreansk øyenskygge, men kan sterkt anbefale deg en palette fra Sleek! Mange farger, fantastisk pigmentering, og mye å velge mellom. I tillegg får du utrolig mye for prisen. HER er noen alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd så mye koreansk øyenskygge, men kan sterkt anbefale deg en palette fra Sleek! Mange farger, fantastisk pigmentering, og mye å velge mellom. I tillegg får du utrolig mye for prisen. HER er noen alternativer :)

Tusen takk for tips. Spørs om det ikke blir en til meg selv også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tipse om eopenmarket.com ! Der kan man bestille mystery box til $6 + shipping $3. Får minimum 30 samples.

Hadde en kupongkode (cosmetic1598) som skulle gi 7% rabatt, men da jeg tastet den inn, fikk jeg hele summen i rabatt! Så betalte bare shipping :-)

Endret av Sommernatt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tipse om eopenmarket.com ! Der kan man bestille mystery box til $6 + shipping $3. Får minimum 30 samples.

Hadde en kupongkode (cosmetic1598) som skulle gi 7% rabatt, men da jeg tastet den inn, fikk jeg hele summen i rabatt! Så betalte bare shipping :-)

Takk for tips :) Samples burde egentlig være gratis, men når man kun betaler for frakt så.

Gleder meg, elsker slike prøver! Vet du noe om tiden det tar før man får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips :) Samples burde egentlig være gratis, men når man kun betaler for frakt så.

Gleder meg, elsker slike prøver! Vet du noe om tiden det tar før man får?

Regner med det er vanlig Korea-frakt-tid, har aldri tatt lengre enn en uke når jeg har bestilt! Men, tror det er helligdager av noe slag mellom 5. - 9. sept.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii, bestilt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om noen som har handlet herfra før? "Default welcome msg!", skrivefeil rundt på siden og et par andre ting virker litt mistenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du om noen som har handlet herfra før? "Default welcome msg!", skrivefeil rundt på siden og et par andre ting virker litt mistenkelig.

Er ganske mange som har kommentert under produktene (kan jo være fake) og da jeg googlet eopenmarket+mystery box fikk jeg opp mange blogger som hadde blogget om det, i verste fall får jeg tilbake pengene fra paypal hvis det ikke kommer noen pakker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske mange som har kommentert under produktene (kan jo være fake) og da jeg googlet eopenmarket+mystery box fikk jeg opp mange blogger som hadde blogget om det, i verste fall får jeg tilbake pengene fra paypal hvis det ikke kommer noen pakker :-)

Ok, takk for svar. :) Og paypal er jo safe uansett, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått baby face pore powder, skal man bruke det før eller etter sminke? Hvis det er før, er det da før eller etter fuktighetskrem?

Det er vel meningen at man skal bruke den til slutt, men jeg bruker først en primer før jeg tar på pudderet. Deretter tar jeg på foundation, og jeg merker STOR forskjell med og uten pudderet! :D

Anonymous poster hash: cf3a8...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er deres Koreasminke-rutiner?

- Fuktighetskrem (ikke Koreansk)

- Lakseconcealer

- Holika Holika BB (lilla)

- Baby face pore powder

- Bronzer (ikke Koreansk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...