Gå til innhold

Nettopp begynt å prøve!


Attiram

Anbefalte innlegg

Neida, jeg er ikke langt etter i aldersløypa..! Med litt hvite hår (ikke grå..), men det er stress og ikke alder..

Jeg kastet pillene for over ett år siden, for å få litt oversikt over syklusen til vi var klare for å droppe gummihatten.

Anonymous poster hash: d9748...6ff

Godt å høre at det er flere litt "opp i åra" her ;)

Vanligvis føler jeg meg meget ung fortsatt, hehe, men når det kommer til å prøve på første baby så innser jeg jo at vi ligger litt bak i løypa ifht endel andre forumbrukere i alle fall. Men det spiller ikke så store rolle i denne sammenheng heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det er flere litt "opp i åra" her ;)

Vanligvis føler jeg meg meget ung fortsatt, hehe, men når det kommer til å prøve på første baby så innser jeg jo at vi ligger litt bak i løypa ifht endel andre forumbrukere i alle fall. Men det spiller ikke så store rolle i denne sammenheng heller :)

Spiller absolutt ingen rolle:) Jeg føler meg også ung! I alle fall er jeg av de ynger som prøver på barn i vår omgangskrets ;-) Har sammenheng med utdanning her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller absolutt ingen rolle:) Jeg føler meg også ung! I alle fall er jeg av de ynger som prøver på barn i vår omgangskrets ;-) Har sammenheng med utdanning her...

Her også, var ferdig da jeg var 27. Og litt sammenheng med mannen, hehe. Jeg har nok vært klar litt lenger enn han ;) Men samtidig ønsket jeg å være sammen i en god stund før vi giftet oss (etter å ha blitt brent i samboerskap tidl), og for han var det aldri aktuelt med barn før ekteskap. Men tilslutt har brikkene falt på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere hiver dere med :D Blir spennende å følge dere også ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joo, jaa..Det går, men jeg skjønner meg ikke på EL-testene denne måneden. Forrige måned fikk jeg negativ mandag, men soleklar positiv torsdag, + EL slim torsdag. Denne gangen har jeg hatt tre halv-positive tester de tre siste dagene, men de utvikler seg ikke noe videre fra det. Får se i ettermiddag da, men synes det er rart at de ikke blir gradvis sterkere. Har murringer og stikninger i magen da, så tror jo EL er like rundt hjørnet. Håper bare det vil si i løpet av helgen, for hvis ikke blir det ca like lang syklus som forrige månede (33 dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får håpe det kommer i helga da, ja :) Så du slipper så lang syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og venter på at tr skal si seg helt ferdig. Foreløpig er det litt rester iløpet av dagen. Så lang tr fremdeles, dessverre :( Begynner å teste for el på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å unngå og teste meg i morges, 8 dpo i dag. Skal se om jeg klarer å la være frem til søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Nautika :laugh:
Her har gubben fått beskjed om at han må på jobb fra søndag til torsdag :/
Så han går glipp av bursdagen min :( Lurer på om jeg skal prøve å holde meg
med testinga helt til IKM.. :P

Har du merket noen symptomer enda, Nautika? :)
Artig å sammenligne litt, siden vi er helt likt i løypa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt murring i eggstokkområdet de 2-3 siste dagene, fra den samme siden som jeg hadde EL. Eller det er litt mer mot midten enn der jeg pleier å kjenne det rundt EL (egg som er på vandring?)

Hadde en liten bølge av kvalme her om dagen (onsdag?), men det kan ha vært noe jeg hadde spist også (litt vel tidlig å få kvalme?)

Mye rart som skjer, men det kan være naturlige forklaringer på det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kan være både og :)
Jeg har vært såå trøtt i dag :P Selv om jeg sov ca. 8 timer i natt :o
Og så har jeg hatt litt lett hodepine i "panna" :)
Kjente litt nederst i magen i dag :P
Og har vært emosjonell i 2 dager (inkludert i dag) :P

Men alt dette kan som du også sier ha andre forklaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2 dpo. Venter. :) Tok med andre ord sin tid før jeg fikk EL. Denne syklusen blir på 38 dager. Uansett er jeg bare glad jeg fikk EL til slutt. :) Testing om 12 dager! Vel...Kommer sikkert til å prøve meg om 10. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg venter eggløsning, muligens i morgen eller fredag. Har symptomer på at den er på vei i allefall, så får vi se hvor hen det går denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er jeg 2-3 dpo eller så er jrg ikke dpo i det hele tatt :fnise: blir spennende å se når ikm nærmer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen el ennå, skulle hatt 29. mai :( Så det blir enda en lang syklus, ser det ut til. Vurderer sterkt å få sjekket hormonene mine hos legen etter at jeg har fått mensen igjen, så jeg vet om kroppen er i orden (men har ettervirkninger fra p-pillene som jeg sluttet på i januar) eller om noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...