Gå til innhold

Nettopp begynt å prøve!


Attiram

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 5 DPO i dag. Føler meg elendig, vondt i magen og det murrer og stikker som bare det. Samme som forrige måned, så tenker ikke så mye på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 5 dpo jeg også så venter bare for å se hva som skjer. I dag har jeg gulpet litt, vært veldig sulten og veldig sliten og trøtt men det kan være de dumme mensen symptomene igjen så har ikke trua denne mnd heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)
Jeg hiver meg med her jeg ^^
Forloveden og jeg skulle egentlig begynne prøvingen i fjor høst, men da jeg skulle gjennom en liten operasjon og vi hadde planlagt påskeferie, valgte vi å vente litt :)
Kan jo forresten nevne at jeg straks er 22 og han er 27 :)

Vi er inne i pp1 nå, er ca. 2 dpo tror jeg :) Hvis mine beregninger er riktige så er ikm 28/5 eller 29/5 :)

Hyggelig å lese hvor mange som har blitt gravid her allerede, men synd med SA/MA og negative tester :(
Håper det klaffer for oss alle snart og at spiren sitter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 9 dpo i dag. Tok en test litt for moroskyld og litt på mas fra samboeren fordi han tydeligvis er litt "overtroisk"(?) etter å ha fått høre 2 dager på rad på jobb at jeg ser gravid ut eller spørsmål om jeg skal ha baby (...De titter på magen min hvorpå jeg svarer "nei, der inne er det bare mye god mat") så jeg tar tegnet; jeg må bli strengere på slankefronten!
Å på denne testen kom det aldri så mye som 3 TRE streker opp. Da må jeg jo være supergravid? Haha, neida. Lurer litt på disse strimmeltestene fra ebay merker jeg. Fikk jo noen merkelige tester på el-testene også.

Forøvrig er teststreken (den i midten) veldig svak. Er også ganske sikker på at den er grå, men klarer ikke helt å bestemme meg. Ser grå ut på bilder syntes jeg, men når jeg ser på den på ett hvitt ark uten kamera så klarer jeg liksom ikke helt å bestemme meg. Men tror ikke det er noe å bli ivrig og happy for altså.

Legger uansett ved bilde av testen, sånn hvis noen andre får en liknende test og lurer på om det er vanlig etc :P

post-72091-0-12624400-1400408893_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så rart med tre streker :/ Kan være en batch med tester som ikke er helt på g?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så rart med tre streker :/ Kan være en batch med tester som ikke er helt på g?

Nææ, har tatt flere tester av samme batch (sjekka lot-nr) som jeg ikke engang har fått vanlig skyggestrek på. Så jeg går for at jeg har fått radioaktivt urin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en liten alien (eller to) inni der? :klo::fnise: Regner med det blir mer testing fremover? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en liten alien (eller to) inni der? :klo::fnise: Regner med det blir mer testing fremover? ;)

Ja, er sikkert blitt impregnert med to alienbabies mens jeg har sovet :fnise: DRITKULT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner forresten at jeg har sykt mye mer lyst på sex når det er mindre tilgjengelig! Teeeit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til i kveld, vet liksom ikke helt jeg :vetikke: Den er så svak, så bildet er redigert til de grader bare så det er sagt:P Jeg ser jo at det er en strek på testen (iallefall på ekte), men klarer ikke bestemme meg for om den er grå eller ikke. Kanskje jeg har fått noen tester i batchen min som liker å lage skyggestreker ! :P

post-72091-0-26663400-1400535441_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test til i kveld, vet liksom ikke helt jeg :vetikke: Den er så svak, så bildet er redigert til de grader bare så det er sagt:P Jeg ser jo at det er en strek på testen (iallefall på ekte), men klarer ikke bestemme meg for om den er grå eller ikke. Kanskje jeg har fått noen tester i batchen min som liker å lage skyggestreker ! :P

Du er "bare" 10 DPO. Det er ikke så mange som får positiv test så tidlig.

http://www.fertilityfriend.com/Faqs/When-can-I-expect-a-positive-HPT-if-I-am-pregnant.html

Her er masse statestikker, ut fra informasjon villig gitt fra testomane prøvere og brukere av fertilityfriend. :) Det som er verdt å bite merke i her, er denne fine grafen:

daystomenses0.png

Her ser du prosentene av de som opplever å få positive test, antall dager før og etter IKM.... Denne grafen trøstet meg MYE når jeg testet som verst, og fikk negativ etter negativ test..

Behold håpet, men du er veldig tidlig ute. :)

Anonymous poster hash: 01868...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en graf, ut fra samme resultat... 100% av de gravide hadde fått positiv test innen IKM + 4 dager. Overraskende nok hadde kun 60% positiv resultat på selve IKM-dagen. Lenken forklarer at det ikke alltid er de som tester daglig, men dette er data gitt av "gærne og testomane prøvere", så det er derfor en trøst for oss som stadig får negative tester, fordi vi tester fra 9 DPO til IKM (jeg gjorde det jeg også.. hver eneste måned, så ikke tro jeg kritiserer noen!)

daystomenses1.png



Anonymous poster hash: 01868...372
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en graf, ut fra samme resultat... 100% av de gravide hadde fått positiv test innen IKM + 4 dager. Overraskende nok hadde kun 60% positiv resultat på selve IKM-dagen. Lenken forklarer at det ikke alltid er de som tester daglig, men dette er data gitt av "gærne og testomane prøvere", så det er derfor en trøst for oss som stadig får negative tester, fordi vi tester fra 9 DPO til IKM (jeg gjorde det jeg også.. hver eneste måned, så ikke tro jeg kritiserer noen!)

daystomenses1.png

Anonymous poster hash: 01868...372

Takk for det altså :) Men jeg er ikke der at jeg er kjemperedd og skuffet når jeg får negstiv test for jeg vet at det kan ta tid så jeg stresser ikke:-) Har bare så himla mange tester :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå er så forvirret nå... tok EL-tester i noen dager nå. I går formiddag var den nesten-positiv. I dag var den negativ igjen. Går ut i fra at jeg hadde EL et sted mellom i går kveld og i dag tidlig... kan det stemme? lagt inn aksjer både på lørdag og søndag, er det noe håp da?



Anonymous poster hash: 61ab1...0a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å legge ut det skjemaet :) Nesten så jeg skulle prøvd å behersket meg til
4 dager over ikm med å teste (men hvem greier det?) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med her :)

Kastet pillene 4.mai, da mannen endelig følte seg klar for de potensielle konsekvensene ;)

Er 32 år nå (sikkert blant de eldre og gråhårete her inne...) så hvem vet hvor lenge vi må prøve før jeg evt blir gravid. Spennende tid de første månedene, deretter blir det sikkert bare skuffende i det det går opp for meg at det kan ta veldig lang tid. Normalen er vel 6-12 mnd uansett. Men for å få tiden til å gå blir jeg gjerne med på IKM-trådene her inne så lenge :)

Nå vet jeg ikke hvor jeg er i syklusen, tror kanskje jeg hadde EL den 13. el 14. mai, hadde i alle fall typiske EL-symptomer. Kjenner de igjen fra tidligere år uten p-piller. La inn noen aksjer just in case det faktisk var EL. Har deretter hatt en merkelig spotting som jeg ikke pleier å ha etter pilleslutt, samt menssmerter på det som kan ha vært ca 5-6 dpo. Var EL 13. mai blir vel IKM ca 27.mai. Får ta utgangspunkt i det så lenge :) Lettere neste runde om mensen kommer som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med her :)

Kastet pillene 4.mai, da mannen endelig følte seg klar for de potensielle konsekvensene ;)

Er 32 år nå (sikkert blant de eldre og gråhårete her inne...) så hvem vet hvor lenge vi må prøve før jeg evt blir gravid. Spennende tid de første månedene, deretter blir det sikkert bare skuffende i det det går opp for meg at det kan ta veldig lang tid. Normalen er vel 6-12 mnd uansett. Men for å få tiden til å gå blir jeg gjerne med på IKM-trådene her inne så lenge :)

Nå vet jeg ikke hvor jeg er i syklusen, tror kanskje jeg hadde EL den 13. el 14. mai, hadde i alle fall typiske EL-symptomer. Kjenner de igjen fra tidligere år uten p-piller. La inn noen aksjer just in case det faktisk var EL. Har deretter hatt en merkelig spotting som jeg ikke pleier å ha etter pilleslutt, samt menssmerter på det som kan ha vært ca 5-6 dpo. Var EL 13. mai blir vel IKM ca 27.mai. Får ta utgangspunkt i det så lenge :) Lettere neste runde om mensen kommer som den skal.

Neida, jeg er ikke langt etter i aldersløypa..! Med litt hvite hår (ikke grå..), men det er stress og ikke alder..

Jeg kastet pillene for over ett år siden, for å få litt oversikt over syklusen til vi var klare for å droppe gummihatten.

Anonymous poster hash: d9748...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...