AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #61 Skrevet 27. mars 2014 Tråden er om alternative løsninger, og derav mitt svar at ernæring er det viktigste. Jeg har gjentatt gang på gang at jeg ikke råder folk til å ikke ta medisinsk behandling. Likevel er jeg FARLIG. Silfen, de fleste jeg kjenner som fikk kreft fikk beskjed om at de ville overleve. De tok cellegift og strålebehandling. Gjett hva, de døde innen året var omme. Men nå er jo kreft en ganske så spesiell sykdom som kan utvikle seg annerledes enn det man hadde trodd. Og det er jo ikke behandlingen som drepte dem, de døde av kreften/sykdommen. Uten behandling hadde de også død. Men heldigvis så overlever 2 av 3 kreft i dag. Anonymous poster hash: 06afd...b4f 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #62 Skrevet 27. mars 2014 Tråden er om alternative løsninger, og derav mitt svar at ernæring er det viktigste. Jeg har gjentatt gang på gang at jeg ikke råder folk til å ikke ta medisinsk behandling. Likevel er jeg FARLIG. Silfen, de fleste jeg kjenner som fikk kreft fikk beskjed om at de ville overleve. De tok cellegift og strålebehandling. Gjett hva, de døde innen året var omme. Det finnes ikke alternativ behandling for kreft. At de du kjenner døde er selvfølgelig trist, men du har ikke kunnskap til å konkludere om hvorfor de døde. Det har du tydelig bevist. Skal du anklage helsevesenet for å ha drept dem gjennom behandling, bør du vite at det er det som har skjedd. Jeg synes det er ugreit at du trekker konklusjoner når du mangler kunnskapen.Anonymous poster hash: f987e...260 1
Gjest Mary Quant Skrevet 27. mars 2014 #63 Skrevet 27. mars 2014 Tråden er om alternative løsninger, og derav mitt svar at ernæring er det viktigste. Jeg har gjentatt gang på gang at jeg ikke råder folk til å ikke ta medisinsk behandling. Likevel er jeg FARLIG. Silfen, de fleste jeg kjenner som fikk kreft fikk beskjed om at de ville overleve. De tok cellegift og strålebehandling. Gjett hva, de døde innen året var omme. Du må bare slutte å si at ernæring er det viktigste - for det vil aldri være det viktigste i behandling av kreft. Mosjon, frisk luft og kosthold er viktig i behandling av de fleste sykdommer - men det vil sjeldent være det viktigste og i hvert fall ikke når det kommer til kreft. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå