Gå til innhold

Alternativ behandling av kreft

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd å bli helbredet av kreft - enten healing eller annen alternativ behandling?

Hvordan kan man komme i kontakt med Snåsamannen?

Anonymous poster hash: 48800...1ae
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke bli kontaktet. La han være!!! Ha litt respekt!

Anonymous poster hash: 59744...5fa
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vennligst ikke gamble livet ditt med slikt vås.

Anonymous poster hash: acbd9...532
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at det er kritisk, siden du er kommet dit at du spør etter Snåsamannen. Han behandler ikke kreft.

Det er en forferdelig sårbar situasjon å være i, mange er villig til å betale nesten hva som helst for hva som helst som noen hevder kan kurere kreft. Og det er det mange luringer som utnytter. Tro meg, folk er så kyniske at det er helt skremmende.

Så vær uhyre kritisk når du vurderer sk alternative behandlingsmetoder mot kreft. Jeg tror ikke på dem for fem øre (erfaringsbasert), men det er opp til den enkelte å trekke konklusjoner.

Kreftkamp.no har pasienthistorier som kanskje kan gi deg noe.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 32775...5bf
  • Liker 5
Skrevet

De fleste "seriøse" healere vil fortelle deg at du kan ikke bli "healet" frisk fra kreft. Du må ha skikkelig medisinsk behandling, men en healer kan blir med å gi deg healing før og etter operasjon for at du skal kvikne til fortere eller noe sånt...

Jeg har to venninner som har gjort det på denne måten og de er veldig alternative av seg. Men de har jo gangsyn nok til å forstå at de må ha skikkelig legebehandling. Og heldigvis har de hatt skikkelige mennesker rundt seg som ikke har utnyttet dem noe som faktisk ofte skjer med mennesker i en desperat situasjon.

• Liker 3
Skrevet

IKKE tenk på det med mindre du er gitt opp av legestanden.

Og om du skulle forsøke det så slutt iallefall ikke med skolemedisin.

Det er ingen dokumentert virkning av alternativ behandling av kreft. De aller fleste som driver med det er enten svært uvitende og dumme eller kyniske mennesker uten skrupler som flår fortvilte, syke mennesker.

• Liker 6
Skrevet

Kosthold og emosjonell balanse er enhver sykdoms viktigste medisin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har noe å si ja, i TILLEGG til vanlig kreftbehandlig på sykehus. Har du lest boken "Kreft og terrenget ditt"? Viktig bok! Her er den på norsk:

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2934798&rom=MP

Her er den på engelsk: (her kan du også lese andres erfaringer med boken)

http://www.amazon.co.uk/Anticancer-A-New-Way-Life/dp/0718156846/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1380718558&sr=8-1&keywords=Anticancer%3A+A+New+Way+of+Life

Anonymous poster hash: c19bc...71b

AnonymBruker
Skrevet

Eh nei. Riktig kreftbehandling på sykehus er det viktigste. Så er det bare å håpe at det virker og at kreften ikke har gått for langt. Hjelper svært lite på utfallet å spise sunn mat og tenke positivt for å bli frisk.

Anonymous poster hash: eb861...625

• Liker 8
Skrevet

Ikke når det gjelder sykdommer som f.eks kreft. Da er det sykehusbehandling som gjelder. Man kan ikke spise og tro seg frisk fra kreft!

• Liker 8
Skrevet

Nå ba TS om alternative metoder. Jeg har møtt nok mennesker på min egen reise til frisk kropp som har brukt nettopp mat som medisin, både for kreft og MS.

Jeg har også møtt nok av mennesker som har tatt tradisjonell behandling, blitt friske fra kreften, men likevel fått varige alvorlige men som følge av behandling. Skal man bryte ned kroppen med gift som behandling, bør man åpenbart styrke kroppen med riktig næring.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå ba TS om alternative metoder. Jeg har møtt nok mennesker på min egen reise til frisk kropp som har brukt nettopp mat som medisin, både for kreft og MS.

Jeg har også møtt nok av mennesker som har tatt tradisjonell behandling, blitt friske fra kreften, men likevel fått varige alvorlige men som følge av behandling. Skal man bryte ned kroppen med gift som behandling, bør man åpenbart styrke kroppen med riktig næring.

Og spise sunt samtidig som man får medisinsk behandling kan være veldig positivt ja. Men ikke kosthold alene.

Anonymous poster hash: 06afd...b4f

• Liker 4
Gjest Mary Quant
Skrevet

Kreftpasienter får kostråd på sykehuset og de fleste kreftpasienter mister så mye vekt at det å få i seg nok energi er det viktigste.

• Liker 2
Skrevet

Og spise sunt samtidig som man får medisinsk behandling kan være veldig positivt ja. Men ikke kosthold alene.

Nei vel ;)

Er forøvrig fullstendig klar over hvor dårlig man blir av kreftbehandling og at matlysten ikke er på topp. Men er det EN ting jeg vet etter mangeårig pasient i norsk helsevesen, så er det at kostholdsrådene man får fra leger stort sett ikke er verdt en dritt. Det er ikke akkurat helsekost man får servert på sykehusene heller :)

Heldigvis er vi utstyrt med egen evne til å tenke..

• Liker 1
Gjest Mary Quant
Skrevet

Nei vel ;)

Er forøvrig fullstendig klar over hvor dårlig man blir av kreftbehandling og at matlysten ikke er på topp. Men er det EN ting jeg vet etter mangeårig pasient i norsk helsevesen, så er det at kostholdsrådene man får fra leger stort sett ikke er verdt en dritt. Det er ikke akkurat helsekost man får servert på sykehusene heller :)

Kreftpasienter som står foran tøffe tak får beskjed om å ikke tenke sunn mat, men å få i seg kalorier. Det å legge på seg er prioritet nummer 1 og det absolutt viktigste for pasienter som ofte har mistet mange titalls kilo.

Dessuten får alle kreftpasienter som har behov for det timer hos ernæringsfysiolog for å få vite akkurat hvilken kost de skal konsentrere seg om. Man må ofte få opp vekten før kreftoperasjoner og kreftbehandlinger og da gjelder det å få i seg flest mulig kalorier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei vel ;)

Hva slags kosthold mener du kurerer kreft?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kosthold må ikke undervurderes når det gjelder kreft..

Interessant dokumentar for de som er åpen for at cellegift ikke er eneste mulighet.

http://www.youtube.com/watch?v=2cPs3HjS3Y8

Sjekk også ut The Gerson Therapy

Anonymous poster hash: aa72a...4ef
Skrevet

Kreftpasienter som står foran tøffe tak får beskjed om å ikke tenke sunn mat, men å få i seg kalorier. Det å legge på seg er prioritet nummer 1 og det absolutt viktigste for pasienter som ofte har mistet mange titalls kilo.

Dessuten får alle kreftpasienter som har behov for det timer hos ernæringsfysiolog for å få vite akkurat hvilken kost de skal konsentrere seg om. Man må ofte få opp vekten før kreftoperasjoner og kreftbehandlinger og da gjelder det å få i seg flest mulig kalorier.

At alle kreftpasienter blir tatt så godt vare på og får tilbud om veiledning på alle mulige områder er noe som høres fint ut, men som dessverre er langt unna sannheten. Min erfaring er at man må kjempe seg til oppfølging utover direkte kreftbehandling. Selv der er det ikke den beste behandling med stadig skifte av leger og mangelfull informasjon.

Jeg trodde som så mange andre at som kreftpasient var man prioritert og ble tatt vare på på alle mulige måter, men etter å ha vært gjennom det selv sitter jeg ganske desillusjonert tilbake.

Skrevet

Ville du sverget til det som eneste behandling om du fikk konstantert kreft?

Skrevet

Kosthold må ikke undervurderes når det gjelder kreft..

Interessant dokumentar for de som er åpen for at cellegift ikke er eneste mulighet.

Sjekk også ut The Gerson Therapy

Anonymous poster hash: aa72a...4ef

Nemlig! Jeg har møtt nok av folk som har brukt ernæring som medisin, og kurert seg selv for ME, kreft, MS, R.A..

Folk forteller om det hele tiden, men skeptikere og sneversynte vil såklart alltid ha det til å dreie seg om tilfeldigheter..

For noen år siden kunne vi lese om hun som fikk påvist MS. Hun begynte å tenke selv og slutter med aspartam. 4 mnd senere var hun frisk. Det er meg forunderlig at folk er så bastante på medisin og ikke evner å se sammenheng mellom det vi putter i kroppene våre og sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...