Gå til innhold

....


Chanell1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, veldig egoistisk å sette et barn til verden da



Anonymous poster hash: f83c8...4f9
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du burde prioritere det du kan på barn nummeren en. Ikke sikkert du klarer å følge opp 2 barn når du har det slik du har det. Du må tenke på hva som er rett for barna, ikke deg.



Anonymous poster hash: 54e3c...e00
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på om begge barna får en god barndom, så kan du tenke på resten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rimelig sikker på at de vil få en god barndom. Er en god mor for jenta mi :)

Takk for meninger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok beholdt:)

Anonymous poster hash: d0a0b...655

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med BF oppi dette? Selv om han er i et forhold så burde jo også han få et ord med i laget på om han skal bli bidragsbetaler i minimum 18 år.



Anonymous poster hash: 21d19...6a1
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med BF oppi dette? Selv om han er i et forhold så burde jo også han få et ord med i laget på om han skal bli bidragsbetaler i minimum 18 år.

Anonymous poster hash: 21d19...6a1

Enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har en kronisk sykdom, som gjør at hun er uføretrygdet. Hun har fem barn, og dersom hun hadde blitt alenemor så hadde vi måttet bo trangt, for med uførepensjonen sin har hun ikke råd til noe fancy. Det femte barnet var ikke planlagt, men de valgte å beholde, til tross for at de ikke skulle ha flere. Ville ikke vært mine søsken foruten.

Nå er mine foreldre fortsatt sammen, men det er slett ingen selvfølge. Det er mange som går fra hverandre før barna er fire år, og det er ikke noe en kan planlegge. Selvsagt dumt å planlegge å bli alenemor, men nå var det sånn det ble, og da tar man det derfra. For mange her inne virker det som om abort er normalen dersom man blir gravid, og at en graviditet som ikke er planlagt skal selvsagt avsluttes med en abort! Det er ikke sånn verden fungerer, og for de aller fleste er ikke abort så enkelt som det høres ut som. En abort skal være siste utvei når alle alternativer er undersøkt og forkastet.

Jeg synes ikke du skal ta abort!



Anonymous poster hash: fbb03...d70
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråleen

Har du fast inntekt? Jeg syntes du skal tenke nøye gjennom hva du gjør og snakk med en god venninne eller andre som kjenner deg og har noen gode råd å komme til. Ønsker det lykke til, dette klarer du uansett hva du kommer frem til :-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: du sa mye fornuftig! Er uføretrygdet jeg og, men har en inntekt godt opp mot 30000. Så tror nok ikke jeg vil ha problemer på den fronten.

Jeg tenker at abort egentlig er uaktuelt.. Samtidig ser jeg jo det som er vanskelig.. Vanskelig.. Men helt enig med deg! At jeg synes ikke at tankene om uplanlagt graviditet skal ende i abort.

Men du syns det er greit å ta en så viktig avgjørelse for en annen person? Ikke gi BF mulighet til å uttale seg? Kanskje frata barnet omgang med både en far og familien hans?

Det er jo hverken barnet eller BF sitt ansvar å sørge for at du får reprodusert deg selv før du blir for gammel.

Anonymous poster hash: 21d19...6a1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fast inntekt? Jeg syntes du skal tenke nøye gjennom hva du gjør og snakk med en god venninne eller andre som kjenner deg og har noen gode råd å komme til. Ønsker det lykke til, dette klarer du uansett hva du kommer frem til :-):-)

Tusen takk :)

Har fast uføretrygd. Har en grei inntekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bf ser jeg for meg at han helst ser at jeg tar abort. For å gjøre det enkelt for han.

Hva er greia med å ha sex med en opptatt person for så å ta avgjørelser på hans vegne som vil få konsekvenser for han for resten av hans liv? Klarer du ikke å finne en som er fri og frank?

Anonymous poster hash: 21d19...6a1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :)

Har fast uføretrygd. Har en grei inntekt :)

Å med bidrag for dette nye barnet å alle stønader så har du ordnet deg muligheten til større leilighet...

Anonymous poster hash: 21d19...6a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å ha sex med en opptatt person for så å ta avgjørelser på hans vegne som vil få konsekvenser for han for resten av hans liv? Klarer du ikke å finne en som er fri og frank? Anonymous poster hash: 21d19...6a1

Ikke alt som kan styres. Men du er sikkert perfekt du da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å med bidrag for dette nye barnet å alle stønader så har du ordnet deg muligheten til større leilighet...

Anonymous poster hash: 21d19...6a1

Hvilke stønader? Hun har jo inntekt. Mener du 1800 i barnetrygd? For størrelse på bidrag kan du ikke si noenting om. Det kan bli 0 for alt du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...