Gå til innhold

Du med spiseforstyrrelse, når mistet du mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke å anbefale. Kan få store problemer med å få barn i senere alder. Jeg mistet den en periode, tror bmien var på 18 komma noe. håper jeg får barn likevel...



Anonymous poster hash: 3531f...0ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fulgte ikke med på bmi, men på det laveste var den vel rundt 15. Jeg mistet mensen lenge før det! Tok vel ikke mer en noen få måneder (sykdommen utviklet seg veldig raskt da) før jeg mistet mensen. Det tok laaaaaang tid før den kom igjen etter jeg ble frisk.



Anonymous poster hash: da037...272
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg har problemer med å få barn, mensen ble aldri den samme igjen og jeg har problemer med eggløsning. Vi har et lykketreff som kom til uten at vi prøvde, men nå har vi prøvd i 4 år på et barn nummer to. Jeg vet ikke om spiseforstyrrelsen har noe å si, men jeg har litt dårlig samvittighet og er redd for at det kan være en del av grunnen. Tenker at hormonklusset bare fortsatte etter jeg ble frisk og nå vil det ikke i balanse igjen..



Anonymous poster hash: da037...272
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Som flere sier er det ingen fasit på det.Husker ikke helt når min forsvant.Den har vært borte i så mange år ,men tror det var rundt bmi 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet mensen et sted mellom 16.5 og 15 i BMI. Har pleid å ligge på rundt 17.5-18 og har aldri hatt problemer. Kom meg opp på 18.5 og det tok halvannet år før jeg fikk mensen tilbake og et halvt år til før den var tilnærmet regelmessig. Har prøvd å bli gravid i tre år nå, men ingenting har skjedd.



Anonymous poster hash: 09b61...874
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har mistet min nå. Har bmi på 17,9, og har vært undervektig (under 18,5) i snart 5 måneder.



Anonymous poster hash: c0c4a...047
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomst83

Tror jeg har mistet min nå. Har bmi på 17,9, og har vært undervektig (under 18,5) i snart 5 måneder.

Anonymous poster hash: c0c4a...047

Har du hatt den i løpet av de 5 månedene?Siden du sier tror mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...