Gå til innhold

Stemte din magefølelse på om du fikk gutt eller jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer på om dere som har født/fått vite kjønn fikk det kjønnet dere selv hadde fått på følelsen av at dere skulle få?

Jeg er gravid, og både jeg og samboer har fått for oss at det er gutt. Vi ønsker oss ikke et kjønn foran et annet, men magefølelsene sier altså gutt hos oss begge. :babygutt:

Så hvor ofte stemmer magefølelsen?



Anonymous poster hash: 4af6b...e46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemte hos meg. Hadde helt fra ca uke 11 en sterk følelse av at det blir en gutt. På ul uke 18 fikk vi beskjed om at det blir en gutt, hun var 100 % sikker :)

Anonymous poster hash: 78a0c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte hos meg alle tre gangene.

Siste gangen jeg var gravid var jeg så sikker med en gang jeg hadde tatt test at jeg kjøpte en kjole i babyrosa bare fordi jeg var så sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jente begge gangene.

Har liksom på følelsen av at jeg ikke klarer å bære frem gutter. Er gravid for tredje gang, aner ikke hva det blir, men har skyhøyt hcg. Tipper på jente nå også.

Anonymous poster hash: 7db89...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sterk følelse begge ganger og det har stemt. Har både gutt og jente.

Med førstemann fikk vi ikke vite kjønn før i uke 28. Men jeg var så sikker på gutt at jeg allerede hadde begynt å kjøpe inn med tanke på det.

Samme sterke følelse når jeg ventet jenta.

Pappaen var sikker på jente begge ganger, og fikk rett hvertfall en av gangene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk følelse for gutt fra ca uke 7. Stemte.

Anonymous poster hash: d4350...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sterk jentefølelse, fra før unnfangelse faktisk. Har alltid trodd jeg kom til å få jente og det fikk jeg. Vi har ikke begynt å prøve på nr 2 ennå (til sommeren), har heller ikke noen sånn følelse nå så det blir spennende å se om den kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul uke 11, og i det samme jeg fikk se babyen tenkte jeg; " Å, for en fin jente!"

Skvatt selv, for hadde ingen formeninger før det. Akkurat som om noen fortalte meg at det var en jente.

Og det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ja, har "visst" det innen uke 7-8 basert på oppkast eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid for første gang, var skråsikker på at det var jente, og det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei

Var bombesikker på gutt. Det var ei jente.



Anonymous poster hash: 27540...bd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med eldste hadde eg ikkje så sterk magefølelse. Eg følte litt at det var ei jente, men samtidig syntes eg det såg ut som ein gut på alle tidlige ultralydane (5 stk pga habituell abort). På ordinær UL var det tydelig gut.

Med andremann fekk eg gutefølelse tidlig, og den blei berre sterkare og sterkare. Etter ordinær UL var eg så sikker som ein kan bli utan bekreftelse, og på UL i veke 24 såg me at magefølelsen stemte. Eg trur den sterke magefølelsen kom av at svangerskapet var veldig likt det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) var helt sikker, og hadde rett.

Anonymous poster hash: 078eb...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerst inne trodde jeg det var en jente, men var litt usikker på om det egentlig var ønsketenkning, hehe! Men det var en jente ja:) Godjenta mi er straks to år!

Anonymous poster hash: 83c5b...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var jente, men hadde en rar følelse, var liksom noe som ikke stemte. På oul så vi en gutt og ei jente <3

Anonymous poster hash: ec3f5...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...