Gå til innhold

hvor lenge sover ditt barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 6 mnd har siden hun var 10 uker sovet 12 timer i strekk.

Fra 19.00 til 7.00

Hun er veldig sulten på kveldstid og etter dette sover hun hele natten gjennom.

Anonymous poster hash: f8dfa...7c0

Så deilig å høre at det ikke er helt uvanlig da! :)

Dere vekker ikke for mat ila. natten da?

Har hun forsatt å legge godt på seg?

Pjokken her også spiser mye om kvelden, så er jo mett og god, men jeg stusser jo litt siden morsmelk skal være så lett fordøyelig ;)

Men må jo innrømme at det er fryktelig deilig med både full natts søvn, og noen timer, 'mamma og pappa tid' på kvelden :)

Anonymous poster hash: 6ce25...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å høre at det ikke er helt uvanlig da! :)

Dere vekker ikke for mat ila. natten da?

Har hun forsatt å legge godt på seg?

Pjokken her også spiser mye om kvelden, så er jo mett og god, men jeg stusser jo litt siden morsmelk skal være så lett fordøyelig ;)

Men må jo innrømme at det er fryktelig deilig med både full natts søvn, og noen timer, 'mamma og pappa tid' på kvelden :)

Anonymous poster hash: 6ce25...030

Ja, vi er nok heldige der =)

Hun ligger faktisk en del over snittet hva angår vekt.

Hun får MME nå, men har alltid vært veldig sulten og egentlig spist "for mye" ganske lenge.

Hun spiste alltid hver 2-2.5 time både med morsmelk og senere med MME, det utgjorde ingen forskjell noe som har gitt en del bekymring. Dette med søvn forandret seg da hun ville ha store deler av det daglige inntaket om kvelden, akkurat som om hun selv valgte å "lade opp" til natten.

Anonymous poster hash: f8dfa...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 sov fra kl 19-05 uten oppvåkninger fra han var 7 mnd-15 mnd. Så sov han fra kl 19-06. Ved bhg-start 17 mnd gammel begynte han endelig å sove 12 timers netter :danse: Men det varte i et par måneder, så var det tilbake til å våkne mellom kl 06-07. Nå er han straks 3 år og sover som regel fra ca 19:30-06:30. Deilig sovehjerte på den gutten, ekstremt sjeldent at han er våken på nettene. Dog var han et helvete fra 0-6 mnd, total lakenskrekk, konstant grinete og fullstendig "puppegal" (10 kg ved 6 mnd på litt grøt og tonnevis med morsmelk), så jeg syns absolutt vi fortjente en enklere gutt fra 6-7 mnd!

Nr 2 begynte å sove fra 19-06/07 ved 9 mnd alder, men grunnet hyppig sykdom så går det veldig opp og ned. Nå er han snart 11 mnd og sover stort sett fra kl 19:15-06:30 med 1-2 oppvåkninger, såfremt han er noenlunde frisk. Sover 1-2 timer til sammen på dagtid, stort sett 30 min dupper.



Anonymous poster hash: e57c4...962
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min begynte ikke å sove noe særlig før han ble 10 mnd og pappaen tok nattavvenning. Fra han var 10-13 mnd sov han fra 19.30 til 7.30. (pupp kl 5-6)

Fra han var 13-16 mnd sov han fra 19.30 til 9.00! Nå er det tilbake til 19.30 til 7.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...