Gå til innhold

Kvinner som utnytter menn seksuelt og finansielt


Meandro

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Det er forskjell på økonomisk dominans og seksuell, da konsekvensene av førstnevnte er så store, ikke bare for de aktuelle, men resten av samfunnet også.

La meg da høfligst minne deg om at du alt har slått fast at du ikke anser disse få menn som noen med noe som helst innflydelse litt tidligere i tråden.

Tapet vil med andre ord være mindre enn utgiftene.

Og hvor mange av dem var det du sa ble ute av stand til å skaffe seg annet arbeid? - i motsetning til et menneske som er fysisk kvestet for livet.

Din omsorg for samfunnsøkonomiens status grunnet et mindretalls tenningsmønster er nær sagt rørende.

Det er et maktforholds som er totalt uansvarlig som kan gjøre han personlig konkurs. Jeg er ikke for å la folk med viten og vilje drive andre til personlig konkurs der trygdeordningene må overta.

Maktforholdet mellom pengespill og spillere er av nøyaktig samme type som du her beskriver.

Skal vi forby Norsk Tipping med det samme vi er i gang ja.

Hvor var det du sa at de ble arbeidsuføre?

Og botemiddelet skulle være hva da? - lovforbud mot enkelte tenningsmønstre?

Sliter du litt nå, vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fint og se at kvinner synes det er greit og utnytte menn.



Anonymous poster hash: fc7fa...c5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg da høfligst minne deg om at du alt har slått fast at du ikke anser disse få menn som noen med noe som helst innflydelse litt tidligere i tråden.

Tapet vil med andre ord være mindre enn utgiftene.

Og hvor mange av dem var det du sa ble ute av stand til å skaffe seg annet arbeid? - i motsetning til et menneske som er fysisk kvestet for livet.

Din omsorg for samfunnsøkonomiens status grunnet et mindretalls tenningsmønster er nær sagt rørende.

Maktforholdet mellom pengespill og spillere er av nøyaktig samme type som du her beskriver.

Skal vi forby Norsk Tipping med det samme vi er i gang ja.

Hvor var det du sa at de ble arbeidsuføre?

Og botemiddelet skulle være hva da? - lovforbud mot enkelte tenningsmønstre?

Sliter du litt nå, vennen?

Pengespill genererer inntekter det skattes av og skapes sysselsetting på. Dessuten finnes det allerede hjelp til spilleavhengighet så samfunnet sender allerede klare signaler og advarsler.

Det finnes allerede lovforbud mot å praktisere diverse tenninger. Blant annet pedofili og nekrofili.

Uansett er det ikke mennenes tenning jeg vil forby. Jeg ønsker å gi dem den samme beskyttelsesformen prostituerte har fått. Nemlig at det er lov å selge selv om det er ulovlig å kjøpe. Jeg skjønner ikke hvorfor penger må være en del av dominansen. Hvorfor skal det å ta pengene hans gjøre henne våtere enn å kontrollere hans på andre måter? Hun blir ikke våt, derfor er hele opplegget en svindel da disse mennene ser ut til å være i den tro at hun kåtes og nyter å ydmyke, eie og kontrollere, når hun i praksis bare er ute etter penger og et enkelt liv på bekostning av han. Hadde hun virkelig tent på kontrollen, hadde det holdt å disponere tiden hans slik hun ville, ikke pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Pengespill genererer inntekter det skattes av og skapes sysselsetting på. Dessuten finnes det allerede hjelp til spilleavhengighet så samfunnet sender allerede klare signaler og advarsler.

Det finnes allerede lovforbud mot å praktisere diverse tenninger. Blant annet pedofili og nekrofili.

Uansett er det ikke mennenes tenning jeg vil forby. Jeg ønsker å gi dem den samme beskyttelsesformen prostituerte har fått. Nemlig at det er lov å selge selv om det er ulovlig å kjøpe. Jeg skjønner ikke hvorfor penger må være en del av dominansen. Hvorfor skal det å ta pengene hans gjøre henne våtere enn å kontrollere hans på andre måter? Hun blir ikke våt, derfor er hele opplegget en svindel da disse mennene ser ut til å være i den tro at hun kåtes og nyter å ydmyke, eie og kontrollere, når hun i praksis bare er ute etter penger og et enkelt liv på bekostning av han. Hadde hun virkelig tent på kontrollen, hadde det holdt å disponere tiden hans slik hun ville, ikke pengene.

Det er ikke hennes tenning dette handler om, - det er hans tenning ved at hun har all styring over hans hele liv og han er underlagt hennes velvilje.

Ingenting forbudt i det, det skjer i mange norske hjem allerede, - med den ene eller den andre part i den dominante rollen.

-

Å sammenlikne dette tenningsmønsteret innen DS spekteret med pedofili eller nekrofili blir for dumt, det ser du selv når du kobler til hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hennes tenning dette handler om, - det er hans tenning ved at hun har all styring over hans hele liv og han er underlagt hennes velvilje.

Ingenting forbudt i det, det skjer i mange norske hjem allerede, - med den ene eller den andre part i den dominante rollen.

-

Å sammenlikne dette tenningsmønsteret innen DS spekteret med pedofili eller nekrofili blir for dumt, det ser du selv når du kobler til hjernen.

Nettopp, så de er egentlig ikke interessert i bdsm over hode. Det er bare grådige kvinner som utnytter en problemer fyren skulle hatt hjelp for.

Heretter svarer du uten den nedlatende tonene din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nettopp, så de er egentlig ikke interessert i bdsm over hode. Det er bare grådige kvinner som utnytter en problemer fyren skulle hatt hjelp for.

Heretter svarer du uten den nedlatende tonene din.

Å joda, det er noen av dem. Ikke alle, men noen.

Akkurat som noen menn er det. Ikke alle, men noen.

Det er vanskelig å innse at også menn kan være subissive og ha et annet tenningsmlønster enn deg ja....

Heretter svarer du uten den nedlatende tonene din.

Hørte jeg en mus som pep?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått haugevis av sånne tilbud fra menn, så det er nok vanligere enn man tror. Jeg var medlem inne på smil og da rant det inn sånne tilbud.

Hvorfor?

Antakelig fordi de enten tente på det, eller fordi de ikke "fikk" det til med damene og dette var et siste fortvilt forsøk.

Tok jeg i mot sånne tilbud?

Nope, jeg er ikke til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...