Gå til innhold

Kvinner som utnytter menn seksuelt og finansielt


Meandro

Anbefalte innlegg

Jeg er nå ikke så aldeles sikker på at disse menn har så lavt selvbilde som du påstår de har.

- majoriteten av dem vil jeg mistenke har en sosial status og et selvbilde som er godt over gjennomsnittet.

Skulle behandlingen endre hans tenningsmønster fra å være sumbissivt til å på magisk vis bli dominant? - i den form du selv påstår deg å være.

Å mene at enhver domina utnytter sin underdanige vil jo i sin natur være like logisk som at en hver dominant utnytter sin subissive kvinne.

Og det er det vel ingen som tror på, er det vel ?

Haha, HØY sosial status?

Jeg har sett en dialog der hun brøt opp forholdet han hadde til kona si. Jeg har sett en leve på mysli eller noe, ikke ha noe annet enn et enkelt arbeidstøy, og kun være lenket til huset sitt og webcam chat timene utenfor jobben. Flere av dem skryter av å ha gjort slavene sine konkurs osv.

Jeg tror ikke du har satt deg inn i hva dette innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det går jo ikke, for da er det jo prostitusjon MÅ VITE: Det minuttet hun har fysisk kontakt med kjønnet hans, så er det sex, og gjør han til en horekunde. Det verste er jo at hun kan finne på å straffe han akkurat sånn. Kommandere han til å ha sex med henne så han kan bli straffeforfulgt etterpå.

Mener du å si at et sånt forhold faktisk ikke skal blandes seg inn i? Skal vi bare tillate enkelte mennesker å utnytte problemene til andre?

Jeg tror det du snakker om er så langt unna tradisjonell prostitusjon som overhodet går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det går jo ikke, for da er det jo prostitusjon MÅ VITE: Det minuttet hun har fysisk kontakt med kjønnet hans, så er det sex, og gjør han til en horekunde. Det verste er jo at hun kan finne på å straffe han akkurat sånn. Kommandere han til å ha sex med henne så han kan bli straffeforfulgt etterpå.

Mener du å si at et sånt forhold faktisk ikke skal blandes seg inn i? Skal vi bare tillate enkelte mennesker å utnytte problemene til andre?

Stakkars liten... så du tror en proff domina må ha sex med sine underdanige?

Jaja... du burde egentlig få fortsette å tro det, men tenk tanken på at det er den hjelpesløse følelsen, lenket til et Andreaskors eller ved å være satt under økonomisk styring, som gjør at de tenner.

En proff domina styrer, med hard eller mindre hard hånd.

Men, hun legger som regel aldri fysisk hånd på sine underdanige.

Og proffe dominaer er en høyst ettersøkt mangelvare.

Haha, HØY sosial status?

Jeg har sett en dialog der hun brøt opp forholdet han hadde til kona si. Jeg har sett en leve på mysli eller noe, ikke ha noe annet enn et enkelt arbeidstøy, og kun være lenket til huset sitt og webcam chat timene utenfor jobben. Flere av dem skryter av å ha gjort slavene sine konkurs osv.

Jeg tror ikke du har satt deg inn i hva dette innebærer.

Intet overraskende å finne i det du sier, det finnes mer eller mindre farlige duminante av begge kjønn.

Like lite overraskende som en duminant mann som overskrider den submissive kvinnens ytterste grenser og påfører henne skade.

Begge deler er like kjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det du snakker om er så langt unna tradisjonell prostitusjon som overhodet går an.

Du hadde ikke noe skikkelig å bidra med nei.

Det er prostitusjon det som noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten... så du tror en proff domina må ha sex med sine underdanige?

Jaja... du burde egentlig få fortsette å tro det, men tenk tanken på at det er den hjelpesløse følelsen, lenket til et Andreaskors eller ved å være satt under økonomisk styring, som gjør at de tenner.

En proff domina styrer, med hard eller mindre hard hånd.

Men, hun legger som regel aldri fysisk hånd på sine underdanige.

Og proffe dominaer er en høyst ettersøkt mangelvare.

Intet overraskende å finne i det du sier, det finnes mer eller mindre farlige duminante av begge kjønn.

Like lite overraskende som en duminant mann som overskrider den submissive kvinnens ytterste grenser og påfører henne skade.

Begge deler er like kjent.

Det jeg ser er et maktforhold som ligner det en psykisk institusjon har over tungt psykotiske pasienter. Forskjellen er at institusjonene beskytter pasientene mot seg selv og andre, mens disse "dominaene" utnytter og gjør den underdanige sykere enn han alt er, mer avhengig av henne, og ende lettere å utnytte.

Jeg stilte deg et spørsmål. Hadde du syntes samfunnet pliktet å gjøre noe med en situasjon der din far, din sønn, din bror eller andre som står deg nært, ble totalt tømt av en annen person, som igjen la ut om det på nettet og gjerne fant det underholdende å underholde vedkommende i full offentlighet? Unnskyldningen er at han vil det og at hun er en profesjonell domina? Det går ikke bare utover han som underkaster seg, men familien hans og de som står han nær også.

Skulle man latt kanibalen i tyskland gå fri da eller, fordi offeret han kuttet penisen av og spiste den hadde denne fetishen og villig lot seg bli spist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det jeg ser er et maktforhold som ligner det en psykisk institusjon har over tungt psykotiske pasienter. Forskjellen er at institusjonene beskytter pasientene mot seg selv og andre, mens disse "dominaene" utnytter og gjør den underdanige sykere enn han alt er, mer avhengig av henne, og ende lettere å utnytte.

Jeg stilte deg et spørsmål. Hadde du syntes samfunnet pliktet å gjøre noe med en situasjon der din far, din sønn, din bror eller andre som står deg nært, ble totalt tømt av en annen person, som igjen la ut om det på nettet og gjerne fant det underholdende å underholde vedkommende i full offentlighet? Unnskyldningen er at han vil det og at hun er en profesjonell domina? Det går ikke bare utover han som underkaster seg, men familien hans og de som står han nær også.

Skulle man latt kanibalen i tyskland gå fri da eller, fordi offeret han kuttet penisen av og spiste den hadde denne fetishen og villig lot seg bli spist?

Hadde du syntes samfunnet pliktet å gjøre noe med en situasjon der din mor, din søster, din datter eller andre som står deg nær ble mishandlet og holdt som en bokstavelg talt lenket slave av en annen person, som igjen la ut om det på nettet og gjerne fant det underholdende å underholde vedkommende i full offentlighet? Unnskyldningen er at hun vil det og at han er en Master? Det går da ikke bare utover hun som underkaster seg, men familien hennes og de som står henne nær også.

I mirror your picture, love.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det jeg ser er et maktforhold som ligner det en psykisk institusjon har over tungt psykotiske pasienter. Forskjellen er at institusjonene beskytter pasientene mot seg selv og andre, mens disse "dominaene" utnytter og gjør den underdanige sykere enn han alt er, mer avhengig av henne, og ende lettere å utnytte.

Jeg stilte deg et spørsmål. Hadde du syntes samfunnet pliktet å gjøre noe med en situasjon der din far, din sønn, din bror eller andre som står deg nært, ble totalt tømt av en annen person, som igjen la ut om det på nettet og gjerne fant det underholdende å underholde vedkommende i full offentlighet? Unnskyldningen er at han vil det og at hun er en profesjonell domina? Det går ikke bare utover han som underkaster seg, men familien hans og de som står han nær også.

Skulle man latt kanibalen i tyskland gå fri da eller, fordi offeret han kuttet penisen av og spiste den hadde denne fetishen og villig lot seg bli spist?

Du har ikke forstått en skit. Det er suben som er den egentlige herskeren i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du syntes samfunnet pliktet å gjøre noe med en situasjon der din mor, din søster, din datter eller andre som står deg nær ble mishandlet og holdt som en bokstavelg talt lenket slave av en annen person, som igjen la ut om det på nettet og gjerne fant det underholdende å underholde vedkommende i full offentlighet? Unnskyldningen er at hun vil det og at han er en Master? Det går da ikke bare utover hun som underkaster seg, men familien hennes og de som står henne nær også.

I mirror your picture, love.

Det er en vesentlig forskjell. Hun er fri til å gjøre det hun vil når leken slutter. Hun lider ikke økonomisk. Dette pengeslaveriet er rett og slett så ekte at det i praksis er ulovlig. Det er ekte slaveri, det er noe helt annet.

Det går for eksempel ikke utover meg at noen leker mester og slave på et rent seksuelt nivå. Det går derimot utover meg og flere at kjøpekraften svekkes av at andre kan ta til seg inntekter ved å ta fra andre uten å produsere en eneste verdi tilbake. Det er det som er så kvalmt med det hele. Det er jo det som er hele konseptet. Å kunne leve på andre uten å gjøre noe for det annet enn å projisere sin egen vilje over på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke forstått en skit. Det er suben som er den egentlige herskeren i spillet.

Nei. Han er bare et offer for sin egen seksualtdrift. Det er hun som styrer spillet og kontrollerer han gjennom penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Påstår du at det er et konstruert problem at kvinner kan utnytte menn ØKONOMISK (bare for deg kjære tøytiger<3) gjennom sex og fetish, mens menn ikke kan benytte seg av kvinner seksuelt gjennom penger? Hva er moralsk forkastelig egentlig? Betale en kvinne for hennes tjenester, eller utnytte en ynkrygg for kontoen hans.

Jeg mener, hvis det var snakk om tilbakestående mennesker ville folk syntes at å ta penger fra dem på den måten var forkastelig. Problemet er at disse mennene med denne bisarre fetishen er like svake og ute av stand til å forsvare seg selv, så det er like forkastelig å utnytte dem.

Det finnes folk som tenner på å bli misbrukt med vold også. Da mener jeg skikkelig vold, men alle skjønner at det ikke er lov å mishandle en person bare fordi han ber om det. PÅ samme måte som at disse kvinnene på ingen måte burde ha hatt retten til å utnytte det at noen er villige til å gi dem alt de eier bare de snakker på en bestemt måte og gir dem reisning av å utnytte dem.

dette er dog noe de mennene tenner på å velger selv om de vil være med på eller ei. Så om de vil jobbe seg ihjel for å gi de til en kvinne som er "sjefen" deres så hvorfor ikke? De gjør det frivillig vel? :P De MÅ jo ikke være med på det om de ikke vil?

Anonymous poster hash: 0af15...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er en vesentlig forskjell. Hun er fri til å gjøre det hun vil når leken slutter. Hun lider ikke økonomisk. Dette pengeslaveriet er rett og slett så ekte at det i praksis er ulovlig. Det er ekte slaveri, det er noe helt annet.

Det går for eksempel ikke utover meg at noen leker mester og slave på et rent seksuelt nivå. Det går derimot utover meg og flere at kjøpekraften svekkes av at andre kan ta til seg inntekter ved å ta fra andre uten å produsere en eneste verdi tilbake. Det er det som er så kvalmt med det hele. Det er jo det som er hele konseptet. Å kunne leve på andre uten å gjøre noe for det annet enn å projisere sin egen vilje over på dem.

Nei, det er der du misforstår ser du: Hvor får du det fra at han ikke er like fri som du mener den underdanige kvinnen som holdes lenket av en dum-inant selvutnevnt 'master' er?

Er hovedproblemet ditt at det finnes underdanige menn eller at det finnes dominante kvinner... eller at ingen av dem passer inn i ditt eget verdensbilde?

Eller skal vi være enige om at dum-inante selvutnevnte er farlige for naive underdanige mennesker, uansett kjønn og øvrig tenningsmønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er dog noe de mennene tenner på å velger selv om de vil være med på eller ei. Så om de vil jobbe seg ihjel for å gi de til en kvinne som er "sjefen" deres så hvorfor ikke? De gjør det frivillig vel? :P De MÅ jo ikke være med på det om de ikke vil?

Anonymous poster hash: 0af15...5ac

Nei, det er ikke greit at de vil det selv. Skjønner du ikke det?

Det hadde heller ikke vært greit om en psykisk utviklingshemmet ga bort livsgrunnlaget sitt til noen fordi han ikke forsto sitt eget beste, ikke sant? Ingen ville tillatt en oppegående person å utnytte en psykisk utviklingshemmet. Det grunnprinsippet regner jeg med du klarer å være enig i? Du tar heller ikke penger fra barn bare fordi de rekker ut hånden uten noen som helst grunn, ikke sant?

Og det er akkurat det samme her. Selv om det er voksne, myndige personer, så er det like utav stand til å handle etter eget beste, og da er det ikke greit at noen utnytter det. Er du ikke enig? For dette er ikke egenvilje, dette er kåthet. Du skjønner vel selv dette? Du har vel opplevd at en partner har forført deg når du egentlig bare måtte se den episoden av noe, den kampen, lest til den eksamen osv. Du vil innerst inne gjøre noe annet, men tiltrekningskraften til den andre tar over din egen vilje. Dette er helt greit å utnytte seksuelt, men på ingen måte greit å utnytte økonomisk.

Herregud, når kvinner mener de er blitt utnyttet seksuelt bare fordi de ga etter en kveld og ikke klarte å styre seg og han forsvinner morgenen etter, så må du vel skjønne at disse kvinnene utnytter disse mennene økonomisk når det er kåtheten til mennene som overtar egenviljen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Nei, det er ikke greit at de vil det selv. Skjønner du ikke det?

Det hadde heller ikke vært greit om en psykisk utviklingshemmet ga bort livsgrunnlaget sitt til noen fordi han ikke forsto sitt eget beste, ikke sant? Ingen ville tillatt en oppegående person å utnytte en psykisk utviklingshemmet. Det grunnprinsippet regner jeg med du klarer å være enig i? Du tar heller ikke penger fra barn bare fordi de rekker ut hånden uten noen som helst grunn, ikke sant?

Og det er akkurat det samme her. Selv om det er voksne, myndige personer, så er det like utav stand til å handle etter eget beste, og da er det ikke greit at noen utnytter det. Er du ikke enig? For dette er ikke egenvilje, dette er kåthet. Du skjønner vel selv dette? Du har vel opplevd at en partner har forført deg når du egentlig bare måtte se den episoden av noe, den kampen, lest til den eksamen osv. Du vil innerst inne gjøre noe annet, men tiltrekningskraften til den andre tar over din egen vilje. Dette er helt greit å utnytte seksuelt, men på ingen måte greit å utnytte økonomisk.

Herregud, når kvinner mener de er blitt utnyttet seksuelt bare fordi de ga etter en kveld og ikke klarte å styre seg og han forsvinner morgenen etter, så må du vel skjønne at disse kvinnene utnytter disse mennene økonomisk når det er kåtheten til mennene som overtar egenviljen?

Så du i klartekst sier du at enhver mann som tenner på dominans av noe slag er mentalt tilbakestående?

Jeg vende nok en gang tilbake til din beskrivelse i den andre tråden, og spør deg om du mener den samme betraktningen også er gjeldende i dette scenariet:

La han bli din mester. La han putte deg i kysk så kan du bli en slavinne. Du må håndvakse hans undertøy, suge han når han ber om det, ha middag klart til han kommer hjem, og legge deg lydig ned i kurven din til du tiltales igjen. Du lystrer enkle kommandoer og er du en skikkelig flink jente, så belønner han deg med å gi deg nøkkelen til kyskhetsbeltet ditt så du kan gå å utløse deg selv. La hans vilje overgå din egen, få seksuell nytelse gjennom underdanelse. Da vil hovedfokus være deg og kjæresten, og du får mer spenning i hverdagen. Han kan torturere deg med bilder av din etterlengtede bifile venninne som du aldri vil få gleden av å prøve igjen, det er straffen for en skitten slavinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Bla bla bla.

De tingene du viser til her er ekstreme unntak.

Slike ting skjer med både menn og kvinner i alle alder og tar alle former.

Men dette er altså ikke den dagligdagse formen for undertrykkelse som man ofte snakker om.

Disse tingene henger ikke sammen I det hele tatt, og det burde du ærlig talt skjønne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei. Han er bare et offer for sin egen seksualtdrift. Det er hun som styrer spillet og kontrollerer han gjennom penger.

Ok, så ordinær prostitusjon hvor mennene som har behov for det kan kjøpe vaniljesex fra kvinnen er greit for deg, mens menn som har behov for å underkaste seg en domina skal ikke få kjøpe det de har behov for bare fordi det ser ut for deg som at den kvinnelige domina er i ledelsen her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vennligst rapporter TS og alle hans innlegg for ensidig meningspåvirkning.



Anonymous poster hash: f19d3...5ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så ordinær prostitusjon hvor mennene som har behov for det kan kjøpe vaniljesex fra kvinnen er greit for deg, mens menn som har behov for å underkaste seg en domina skal ikke få kjøpe det de har behov for bare fordi det ser ut for deg som at den kvinnelige domina er i ledelsen her???

Det er et maktforholds som er totalt uansvarlig som kan gjøre han personlig konkurs. Jeg er ikke for å la folk med viten og vilje drive andre til personlig konkurs der trygdeordningene må overta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du i klartekst sier du at enhver mann som tenner på dominans av noe slag er mentalt tilbakestående?

Jeg vende nok en gang tilbake til din beskrivelse i den andre tråden, og spør deg om du mener den samme betraktningen også er gjeldende i dette scenariet:

Det er forskjell på økonomisk dominans og seksuell, da konsekvensene av førstnevnte er så store, ikke bare for de aktuelle, men resten av samfunnet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du ikke bittelitt lei av å konstruere disse absurde problemstillingene? Hvorfor er ikke trafficking lov når noen veldig få menn har en spesiell seksuell preferanse, liksom?

Tuller du?

Kvinner utnytter menn det er absurd

Menn utnytter kvinner KATASTROFE

Anonymous poster hash: fc7fa...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...