Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Det er det inntrykket jeg har. Nemlig at de fleste (voksne) menn ikke har spesielt sterke preferanser når det kommer til puppestørrelser. Joda, mange som har noe de liker bedre enn andre, men ikke på den måten at det egentlig spiller noen rolle når de møter den rette dama. Blir på samme måte som å synes blondt hår er finest, men møter man ei flott dame med brunt hår så gir man f i den blondine-preferansen og synes brunetter er flott. Å gjøre som TS sin kjæreste - å fortelle en kvinne med små pupper at man foretrekker store, er bare slemt. Synes du det er greit hvis en kvinne forteller en mann med liten penis at hun liker best store? Eller forteller en mann med lite hår at hun ikke liker skallede menn? Nei, de fleste menn gjør som dere damer gjør når dere finner ut at en mann har liten penis. Dumper uten å gi noen grunn, eller lyger om det. Det finnes det x antall tråder om her inne. Her har fyren vært ærlig. Og i motsetning til menn så kan dere kvinner faktisk gjøre noe med saken. Tråden er splittet fra "vil puppene mine alltid være en skuffelse for dere menn". Link pinar, mod. Endret 8. mars 2014 av pinar 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Nei, de fleste menn gjør som dere damer gjør når dere finner ut at en mann har liten penis. Dumper uten å gi noen grunn, eller lyger om det. Det finnes det x antall tråder om her inne. Her har fyren vært ærlig. Og i motsetning til menn så kan dere kvinner faktisk gjøre noe med saken. Men .. menn kan jo se hvor store pupper damen har før han blir sammen med henne. Hvorfor skulle han da bli sammen med henne, og så dumpe henne? Det gir jo ingen mening? Anonymous poster hash: dbad9...b29 7
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Men .. menn kan jo se hvor store pupper damen har før han blir sammen med henne. Hvorfor skulle han da bli sammen med henne, og så dumpe henne? Det gir jo ingen mening? Anonymous poster hash: dbad9...b29 TS sier vel ikke at de er sammen. "Han jeg er med" skriver hun, og det betyr vel at det er en fyr som har sex med henne og som hun er forelsket i.
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Hm, okei. Kanskje det.. Men uansett, å dumpe noen fordi de ikke har store pupper er litt vel overfladisk da. Anonymous poster hash: dbad9...b29 Omtrent like overflatisk som å dumpe noen fordi de ikke har stor penis. Men som vi vet så gjelder ikke de samme regler for kvinner som for menn! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Takk for svar =) Jeg er 27 år og han 28 år. Ble veldig lei meg for kommentaren hans =( Ønsker gjerne og høre fra noen menn hva dere tenker. Anonymous poster hash: 0b01d...5a3 Hva vi tenker? Dumpetidump. Det er hva vi tenker :fise: Anonymous poster hash: 6cea2...ce5
Silfen Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Omtrent like overflatisk som å dumpe noen fordi de ikke har stor penis. Men som vi vet så gjelder ikke de samme regler for kvinner som for menn! Pisspreik. Folk kan fint dumpe for hva slags grunner. Forskjellen ligger i hva man sier. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Omtrent like overflatisk som å dumpe noen fordi de ikke har stor penis. Men som vi vet så gjelder ikke de samme regler for kvinner som for menn! Syns ikke det blir helt det samme, pupper og penis kan ikke helt sammenlignes.. Da kan du heller sammenligne det med en vid vagina. Hvis noen dumper pga en liten penis vil jeg tro det som oftest er fordi det gir liten tilfredsstillelse under pentreringen! Anonymous poster hash: dbad9...b29 12
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Syns ikke det blir helt det samme, pupper og penis kan ikke helt sammenlignes.. Da kan du heller sammenligne det med en vid vagina. Hvis noen dumper pga en liten penis vil jeg tro det som oftest er fordi det gir liten tilfredsstillelse under pentreringen! Anonymous poster hash: dbad9...b29 Nei, selvfølgelig kan det ikke sammenlignes. For når det gjelder kvinner så kan de ha akkurat de preferanser de vil. Skulle bare mangle. Det kan jo selvsagt ikke menn ha. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Omtrent like overflatisk som å dumpe noen fordi de ikke har stor penis. Men som vi vet så gjelder ikke de samme regler for kvinner som for menn! Det er ikke sammenlignbart. Som AB her sier; du kan sammenligne liten penis med vid skjede. Begge deler er vanskelig å gjøre noe med, og kan forårsake dårlig seksuell tilfredsstillelse hod partneren. Det kan vel være at enkelte menn bare ikke tenner på små bryster, eller ikke synes det er pent, og da får man vel finne seg noe annet, da? Men man sier det da virkelig ikke. Like lite som jeg ville sagt det om jeg syntes daten min hadde for liten brystkasse/muskler, som ikke tiltalte meg i det hele tatt. Anonymous poster hash: 68f6b...533 3
Gjest TheRighteous Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Nei, selvfølgelig kan det ikke sammenlignes. For når det gjelder kvinner så kan de ha akkurat de preferanser de vil. Skulle bare mangle. Det kan jo selvsagt ikke menn ha. Det å sammenligne penisstørrelse med puppestørrelse blir helt feil. Da ville jeg heller sammenlignet pupper med skulderbredde eller six-pack. Er du ikke enig? 5
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Det er ikke sammenlignbart. Som AB her sier; du kan sammenligne liten penis med vid skjede. Begge deler er vanskelig å gjøre noe med, og kan forårsake dårlig seksuell tilfredsstillelse hod partneren.Det kan vel være at enkelte menn bare ikke tenner på små bryster, eller ikke synes det er pent, og da får man vel finne seg noe annet, da? Men man sier det da virkelig ikke. Like lite som jeg ville sagt det om jeg syntes daten min hadde for liten brystkasse/muskler, som ikke tiltalte meg i det hele tatt. Anonymous poster hash: 68f6b...533 Nei, liten penis kan sammenlignes med små pupper. Jeg kan knapt tenke meg en bedre sammenligning kjønnene imellom. Men selvsagt vil ikke dere kvinner gå med på det, for det betyr jo at dere får dobbeltmoralen og hykleriet deres slengt i trynet. Best å finne på en eller annen unnskyldning. Endret 7. mars 2014 av Lincoln 2
Gjest TheRighteous Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Nei, liten penis kan sammenlignes med små pupper. Jeg kan knapt tenke meg en bedre sammenligning kjønnene imellom. Men selvsagt vil ikke dere kvinner gå med på det, for det betyr jo at dere får dobbeltmoralen og hykleriet deres slengt i trynet. Best å finne på en eller annen unnskyldning. Hvorfor i all verden er det en god sammenligning? Hvorfor er det en bedre sammenligning enn liten penis og vid vagina? Skjønner ikke helt tankegangen din her. 8
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hvorfor i all verden er det en god sammenligning? Hvorfor er det en bedre sammenligning enn liten penis og vid vagina? Skjønner ikke helt tankegangen din her.Fordi pupper er noe man kan se, ta og føle på, på samme måte som penis. Men ok. Forstår jeg dere rett i at det er helt ok å dumpe damer med vid vagina da? Er det en gyldig dumpegrunn? Endret 7. mars 2014 av Lincoln 1
Gjest TheRighteous Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Fordi pupper er noe man kan ta og føle på, på samme måte som penis. Men ok. Forstår jeg dere rett i at det er helt ok å dumpe damer med vid vagina da? Er det en gyldig dumpegrunn? Rumpe og skjeden er også noe man kan ta å føle på. Det er mye som er det. 1
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Rumpe og skjeden er også noe man kan ta å føle på. Det er mye som er det. Så det er greit å dumpe damer som har vide skjeder?
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Nei, selvfølgelig kan det ikke sammenlignes. For når det gjelder kvinner så kan de ha akkurat de preferanser de vil. Skulle bare mangle. Det kan jo selvsagt ikke menn ha. Hva er det med deg? Er du blitt skuffet og dumpet av en dame og tømmer raseriet ditt over sakesløse kvinner her? Hvorfor er dere kvinnehatere på dette forumet egentlig? Det eneste dere gjør er å rakke ned på kvinner. 12
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hva er det med deg? Er du blitt skuffet og dumpet av en dame og tømmer raseriet ditt over sakesløse kvinner her? Hvorfor er dere kvinnehatere på dette forumet egentlig? Det eneste dere gjør er å rakke ned på kvinner. Noen må jo være en stemme imot det usaklige mannehatet her inne. Hvorfor i all verden tror dere at dere kan dømme menn på bakgrunn av utseende og ting som menn ikke kan gjøre noe med, og så blir dere helt rabiate når menn gir tilbakemeldinger til dere? Endret 7. mars 2014 av Lincoln 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor i all verden skal jeg det? Er du syk i hodet? Ja, den kom fra rett kjeft... Du må da forstå at liten penis og små pupper ikke er sammenlignbart? En penis skal man ha inni seg, og er den så liten at man ikke kjenner at den er der, så er jo det stusselig, og man kan gjerne oppleve at sexlivet ikke fungerer i det hele tatt, ikke sant? På samme måte som en veldig vid skjede kan gjøre at mannen omtrent ikke kjenner at den omslutter penis under samleie: lite tilfredsstillende sexliv. Og sexlivet er utrolig viktig, selvfølgelig er det det. For noen er det jo viktigere enn for andre, og ja, er det så ille at det preger forholdet negativt synes jeg både liten penis og vid skjede er dumpegrunn. Men man er da et skikkelig menneske, og sier ikke rett ut hvorfor man velger å gå. Anonymous poster hash: 68f6b...533 7
Gjest Lincoln Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Akkurat slik er samtlige kvinner her altså? "Den som leter, han finner". Du leter med lupe etter alt negativt du kan finne ved kvinner. Er du i stand til å finne noe positivt ved noen? Personlig har jeg aldri gjort noe av det du skriver. Samtlige? Langt i fra. Men man har en tendens til å uttale seg i generell vendinger i disse diskusjonene. Og man trenger sannelig ikke lete med lupe for å finne noe negativt her inne. Det er ikke måte på hvilke krav og preferanser enkelte her inne tillater seg å stille overfor menn. Det har tatt helt fullstendig av i det siste. Og samtidig - dersom en mann har noen preferanser tilbake så blir det helt fullstendig rabalder. Slik som i denne tråden. Fyren i åpningsinnlegget foretrekker store pupper. Det har han da all rett til! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Samtlige? Langt i fra. Men man har en tendens til å uttale seg i generell vendinger i disse diskusjonene. Og man trenger sannelig ikke lete med lupe for å finne noe negativt her inne. Det er ikke måte på hvilke krav og preferanser enkelte her inne tillater seg å stille overfor menn. Det har tatt helt fullstendig av i det siste. Og samtidig - dersom en mann har noen preferanser tilbake så blir det helt fullstendig rabalder. Slik som i denne tråden. Fyren i åpningsinnlegget foretrekker store pupper. Det har han da all rett til! Men dersom en dame hadde skrevet at hun foretrakk stor kuk hadde du reagert med sinne, og skrevet at damer er så overfladiske og fæle. Anonymous poster hash: 548a0...41d 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå