Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Åååååh! Typisk at jeg alltid får med meg sånt alt for sent! :sur:

Om du har noe energi til overs, vil jeg veldig gjerne være med imorgen eller søndag :blomst:

Slenger med problemstilling med en gang i tilfelle:

1. Vil jeg få et yrke innenfor mitt fagfelt etter endt utdannelse (hvor lang tid etter eventuelt) og vil jeg få råd til mitt eget sted?

2. Vil jeg noen gang få kommet meg på den reisen jeg har planlagt halve livet nå (i år eller når)?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Jobb.Vognen.

Kort2. Reise. Solen RX.

7.jpg

Når det kommer til fast jobb etter endt studie så bør du nok være målbevisst for å få det til, blir nok ikke rett etter du er ferdig nei, du må regn med å flytte på deg og regn med vikariater histen og pisten for å gå gradene, det er bare sånn dagens arbeidsliv er beklageligvis.

19.jpg

Når det det kommer til reisen du vil på, så trakk jeg Solen, men i reversert posisjon, noe som tilsier at muligheten for å reise er blokkert pr i dag, antageligvis pga mangelen på planlegging i det lange løp når det kommer til reisen. Du vil så gjerne, men pr i dag du mangler en visjon og utgangspunkt på når du skal.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Prøver igjen. Sliter litt med kjærligheten. Har det meste i livet som jeg føler er fint, men mangler en mann ved min side. Er ikke sånn kjempe-opptatt for å få det til akkurat nå, for jeg jobber endel med meg selv for tiden.

Men problemstilling er at jeg har hatt ett av/på-forhold til en i over ett år. Mye følelser og sterk kjemi, men det funker altså ikke. Lurer derfor på om du har lyst til å kjøre ett legg på det. Men bare hvis du orker ;)

Hvis du har lest tråden og hvertfall de 3-4 siste sidene så har du fått med deg at de som står i HI pr nu søndag, er de som får en lesning. Vær vennlig og respektere det og slutt å mase. Det gjelder også andre som jeg ser har postet problemstilling etter siste gang jeg gav en beskjed.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Vanessa Tarot.

Kort 1. Jobb.Vognen.

Kort2. Reise. Solen RX.

7.jpg

Når det kommer til fast jobb etter endt studie så bør du nok være målbevisst for å få det til, blir nok ikke rett etter du er ferdig nei, du må regn med å flytte på deg og regn med vikariater histen og pisten for å gå gradene, det er bare sånn dagens arbeidsliv er beklageligvis.

19.jpg

Når det det kommer til reisen du vil på, så trakk jeg Solen, men i reversert posisjon, noe som tilsier at muligheten for å reise er blokkert pr i dag, antageligvis pga mangelen på planlegging i det lange løp når det kommer til reisen. Du vil så gjerne, men pr i dag du mangler en visjon og utgangspunkt på når du skal.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Tusen takk Gjest :blomst:

Ja du traff på en prikk der med både jobb og ikke minst reisen! Jeg tror nok at i forhold til arbeid så blir det nok til at jeg må flytte på meg en del, det har kommet litt frem at det blir mest sannsynlig i en annen by og det blir et strev. Men må man så må man :)

Angående reisen så har jeg et mål, og du har rett jeg vil virkelig på denne reisen da jeg har ønsket å gjøre det så lenge jeg kan huske. Men per i dag så er økonomien den store faktoren som gjør at det mest sannsynlig blir utsatt.

Takk igjen for lesingen :) Gøy å ha prøvd det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk Gjest :blomst:

Ja du traff på en prikk der med både jobb og ikke minst reisen! Jeg tror nok at i forhold til arbeid så blir det nok til at jeg må flytte på meg en del, det har kommet litt frem at det blir mest sannsynlig i en annen by og det blir et strev. Men må man så må man :)

Angående reisen så har jeg et mål, og du har rett jeg vil virkelig på denne reisen da jeg har ønsket å gjøre det så lenge jeg kan huske. Men per i dag så er økonomien den store faktoren som gjør at det mest sannsynlig blir utsatt.

Takk igjen for lesingen :) Gøy å ha prøvd det ut!

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding.

Hei unnskyld meg, men kan jeg få stille et spørsmål til, er du snill? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligheter for å få en kikk i kortene? :) Livet mitt er bare rot for tiden, pendler langt til jobb så er i jobbsøkeprosess, kjærlighetslivet er en katastrofe og katten min er syk. :( Vil livet bedre seg snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheter for å få en kikk i kortene? :) Livet mitt er bare rot for tiden, pendler langt til jobb så er i jobbsøkeprosess, kjærlighetslivet er en katastrofe og katten min er syk. :( Vil livet bedre seg snart?

Nå har Gjest skrevet utallige ganger at det kun er de som står i HI som får spåing. Er det SÅ vanskelig å få med seg hva som står??

Anonymous poster hash: 0596e...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zupawåman

Hvis du har lest tråden og hvertfall de 3-4 siste sidene så har du fått med deg at de som står i HI pr nu søndag, er de som får en lesning. Vær vennlig og respektere det og slutt å mase. Det gjelder også andre som jeg ser har postet problemstilling etter siste gang jeg gav en beskjed.

Går an å si ifra på en høflig måte, og nei... Jeg har ikke lest 16 sider med spåing. Men lykke til, jeg skal slutte å mase :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Gjest skrevet utallige ganger at det kun er de som står i HI som får spåing. Er det SÅ vanskelig å få med seg hva som står??

Anonymous poster hash: 0596e...5d4

Har bare lest første og siste side i tråden. Da beklager jeg, ro ned blodtrykket 800 hakk før du får hjerteinfarkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest første og siste side i tråden. Da beklager jeg, ro ned blodtrykket 800 hakk før du får hjerteinfarkt.

Hæ? Jeg blir bare litt oppgitt over at folk skriver side opp og side ned med forespørsler når Gjest svarer såpass mange ganger at hun ikke tar flere enn hun har skrevet opp. :)

Anonymous poster hash: 0596e...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg blir bare litt oppgitt over at folk skriver side opp og side ned med forespørsler når Gjest svarer såpass mange ganger at hun ikke tar flere enn hun har skrevet opp. :)

Anonymous poster hash: 0596e...5d4

Du kan ikke forvente at alle som kommer inn i tråden nå leser alle 14 sidene, det er undøvendig å gå opp i fistel. Dessuten ser jeg AB svarer folk som spør nå, og hadde håpet på svar fra AB. Det er vel ikke ulovlig å prøve å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke forvente at alle som kommer inn i tråden nå leser alle 14 sidene, det er undøvendig å gå opp i fistel. Dessuten ser jeg AB svarer folk som spør nå, og hadde håpet på svar fra AB. Det er vel ikke ulovlig å prøve å spørre?

Er ikke snakk om å lese 16 sider, er snakk om å se på hva Gjest svarer folk. Jeg er tydeligvis ikke halvparten så engasjert som det du er, som føler behov for å påklistre meg et voldsomt engasjement i dette. :)

Anonymous poster hash: 0596e...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei Gjest

Hvis du har lyst å legge kort for en til, så blir jeg glad om du har tid til meg :)

Kjærlighet er tema for hva jeg lurer på. Når og hvor/hvordan vil jeg møte Mannen med stor M?

Ha en fin helg!

Lagt til: Hva slags fyr er dette?

Gjest, tusen takk for at du la meg til på lista over de du tar deg tid til! *takknemlig*

Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. Når vil du treffe mannen i ditt liv. 7/Mynter.

Kort 2. Hvor hen vil du treffe mannen i ditt liv. 6/Sverd.

Kort 3. Hva slags fyr er det her. Stavdronningen Rx.

Jeg lo egentlig godt da jeg såg kortene ihht spørsmålene fordi 6/Sverd som sted kommer nok til å bli ganske så interessant å tolke. Du kan se for deg selv inne på siden for stokken. Dog er jeg klar for en utfordring, sånn at jeg er i stand til å hjelpe deg til å finne mannen med stor M. Jeg skal si det først som sist, dog er det nok ingen hemmelighet for de som har fulgt med i tråden. Jeg er ikke god på timing. Så jeg har med vilje ikke satt noe perspektiv på tid i den her lesning. Jeg trekker kort, jeg tolker dem og så får det skje det som skjer.

Åpningskortet er 7/Mynter, kortet har en del kvaliteter som ikke akkurat hjelper på, når du kikker på bildet så ser du en dame som virker til å være så utrolig frustrert over buskveksten sin der hun lener seg på skofla. Solen er lav bak henne. Et tegn på at vi snakker sist i juli. En annen kvalitet ved kortet er at man lener seg tilbake og evaluerer en situasjon man har mellom hendene. Så det kan være at du i løpet av sensommeren treffer en mann (M) mens du er opptatt med et eller annet frustrerende. Noe som gjør til at vi må begi oss ut på neste kort, nemlig 6/Sverd, som skal stå for hvor. Dvs et sted, men den her sekseren er mer om reisen i seg selv enn hvor den ender, så kan det være at du møter ham mens du er på vei til et annet sted? Ferie og både du og ham står ved ferjeleie eller kanskje noe så hverdagslig som på vei til dagligvaren etter at du har balet med hagen din og fant ut at du trengte en pause fra den???

Hva slags type er så den her fyren. Jo, han er en stavdronning i revers, det kan bety at han ikke gjør noe vesen ut av seg, men det kan også være at han er innful. Uansett en intens og karismatisk figur, av typen som eier rommet når han entrer det, men han er stille av seg, ingen "større enn livet selv"-persona. Man bare merker ham, at han er der. Du er nok ganske klar for å finne ham og han er nok mer enn rede selv også.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei unnskyld meg, men kan jeg få stille et spørsmål til, er du snill? :)

Nei.

Går an å si ifra på en høflig måte, og nei... Jeg har ikke lest 16 sider med spåing. Men lykke til, jeg skal slutte å mase :)

Du kan ikke forvente at alle som kommer inn i tråden nå leser alle 14 sidene, det er undøvendig å gå opp i fistel. Dessuten ser jeg AB svarer folk som spør nå, og hadde håpet på svar fra AB. Det er vel ikke ulovlig å prøve å spørre?

Det her blir for dumt ja, dere må regne med at det er en utvikling i tråden som dere må få med dere før dere baler til med poste en problemstilling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hvis du tilfeldigvis gidder imorgen også så er jeg i en håpløs situasjon.

Skal jeg satse alt på mannen jeg har nå eller er ett helt motsatt liv mer rett for meg?

Regner med det er for sent men jeg slenger det ut i universet uansett, det kan sikkert ikke skade :)

Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. Situasjonen i forholdet ditt. Vognen.

Kort 2. Situasjonen hvis du blir singel. 2/Beger.

Kort 3. Generell klarering. Keiseren.

Vognen forklarer situasjonen i forholdet ditt. Faktisk så snakker to av tre kort om kontroll. Eller å ønske å være i ledelsen i forholdet hele tiden. Ganske interessant å se at det er greia her og om at hvis du skal fortsette å være i forholdet så bør du være sterkere på å hevde egen agenda og ikke minst ha det sånn i forholdet at du kan være den du er og ikke ha en kjæreste som dikterer og setter premisser for hvordan alt skal være. Vognen er assosiert med selvhevdelse, men man blir sliten av å ha sterke personligheter som skal hevde seg selv hele tiden, hvis man selv er mykere i kantene og det blir nær sagt umulig å være i forhold med dem, fordi man blir overhørt og overkjørt.

Så hva skjer hvis du slår opp nå i vår. Jo, 2/Beger. Det kom som en sånn diger elefant i tarotlegget for deg, og jeg funderte en stund på om jeg skulle ta det opp og jeg fant ut at det var like greit å gjøre det og du vil treffe en fyr som vil passe deg bedre egentlig. Du vil ikke få det der gnaginga i hverdagen fordi han er ikke så skarp i kantene. Jeg kan ikke spå at forholdet blir problemfylt, men flytter du for deg selv og treffer en ny, så er det jo ikke sagt at dere trenger å bli samboere noe før vinteren kommer og da har dere hatt 7-8 måneder på å bli kjent.

Det siste kortet er Keiseren, som gjenspeiler kort nr 1 og i en klareringsposisjon for de andre to kortene så lover ikke det forholdet du er i pr i dag, rett og slett fordi kortets kvaliteter er struktur og disiplin og som tidligere nevnt mer enn en gang kontroll. Det blir for mye av det, der du er nu og siden legget er ubalansert. Vi har gode positive følelser flankert av de to kontrollfreakene fra den Store Arcana, så lover det ikke godt.

Håper jeg har vært til hjelp og gitt deg noe å tenke over.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hvorfor kan ikke jeg stille nytt spørsmål, kom igjen da pls

Fordi du har allerede fått en tarotlesning og hvis du hadde tatt den til etteretning så hadde du ikke trengt å mase om å få flere tarotlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...