Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Hellu, hellu.

Nå er jeg knukket etter alle kunstens regler. Har en låsning i bekkenleddet på venstre side, samt at musklene rundt har stramma seg ekstra for å kompensere.

Trodde jeg skulle til en liten dame, men så var hun bytta ut med en ung, kjekk han. Og har bare klemte til på hofta mi og knakk i vei. Nå er det noe mer ømt enn før, men jeg er faktisk mer bevegelig. Skal dit i morgen igjen, og en gang til, så blir det vel bra.

Valgte å ikke gå på jobb i dag, selv om det er bra å være i bevegelse og stå og gå litt. Det er ingen god dag i dag. I det hele tatt er det kjipt å være syk og alene. Føles ekstra ille nå. Selv om det ikke var mye hjelp og støtte å få fra gubben tidligere når jeg var syk, så var det i hvertfall noen her.

Vet at jeg burde jobbe litt med krokodilleboka mi og fram mot psyk-time neste uke, men jeg vegrer meg litt for jeg vet at det blir jævlig. Vet ikke helt om jeg orker i gå igjennom alt det nå. Kvier meg også for å bruke venner og kjente, føler at jeg syter og bryr dem med mine ting. Jeg vet jo at jeg kan kontakte dem, de har jo sagt det også, men jeg har en ganske stor sperre for det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovna visst på sofaen jeg. :o Trengte å strekke meg helt ut og da var det gjort. Litt vondt å komme seg opp igjen.

Både humøret og kroppen hadde visst godt av søvnen. Har nok ikke sovet så godt som jeg burde de siste nettene, vrient å snu seg bl a. :sinna:

Nå tenkte jeg kanskje å gå ut og gå litt, bevege meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvordan følelser er noen ganger, noen ganger så vil man bare glemme og ikke tenke på ting. Mens andre ganger vil man tenke ting ihjel. Jeg skjønner godt at du gruer deg og er det helt grusomt ville jeg vurdert å droppe det. Jeg ville benyttet meg av venner når jeg følte det, eller oss her inne. Vi blir aldri lei ! :klem2:

Ikke alltid man vil snakke om ting, mens andre dager bare fosser det ut. I been there

Er nok godt å få beveget seg litt. En liten tur gjør godt for kropp og sjel.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville benyttet meg av venner når jeg følte det, eller oss her inne. Vi blir aldri lei ! :klem2:

Det er så godt å ha dere her og. :klem2:

Jaja det går opp og ned. Det kjennes litt bedre nå, men jeg har ikke gjort NOE som helst foruftig i dag, bare sovet, surfa og sett på tv. Vært skikkelig sløv.Får fryktelig dårlig samvittighet for ting jeg burde gjort. Men på den annen side så er det jo ikke sånn hver dag..........

Kjenner at jeg blir litt irrirtert på gubben også. I går spurte jeg han om han kunne hjelpe meg om jeg trengte det og kanskje være litt til selskap. Men det kunne han ikke, han skulle til en venninne. Og det er jo greit. Men har jeg hørt noe fra ham i det hele tatt? Bryr han seg? Nope. En liten melding hadde vært hyggelig. Det er ALLTID jeg som har tatt initiativ når vi har hatt kontakt. Æsj, kan ikke la dette gå inn på meg.

Krokodilleboka må også vente til en annen dag............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du har en sperre mot å gå til andre og betro deg. Jeg har også det. Jeg kan si mye, men ikke alt, til mine venninder. Har hatt episoder før hvor det viste seg at å spre sladder er viktigere en vennskapet derfor holder jeg det mest private tilbake. Jeg har en venninde som jeg kan si alt til. Hun fordømmer ikke, kritiserer ikke mine valg, og går ikke videre med det jeg forteller. Fordelen med KG er jo at her er det mange som henne. Vi kan gråte ut, kjefte og smelle, true og forbanne x'er, og alikevel er vi sikre på at det ikke spres rundt. Anonymiteten her inne er gull verdt noen ganger. Så, kjære Anonyma, bruk oss og tøm deg ut her inne. Vi sitter ikke nære deg og kan gi deg en klem og trøst men vit at vi føler med deg og jeg skulle gjerne ha gjort noe for å hjelpe deg og støtte deg.

Husk at det kommer gode dager også. Når gubben viser seg som en tankeløs tosk og idiot uten empati, så er det en hjelp i seg selv. Hans oppførsel gjør det lettere og komme seg videre. Det vil alltid være værst i starten men det vil gå bedre etterhvert. Prøv å tenk litt fram i tid og kanskje gi deg selv små belønninger fra tid til annen.

Ha en god dag videre og hold ut! Vi er flere her inne som tenker på deg. Uendelige :klem: og :blomst_opp: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med Titti. Bruk oss her inne, vi sladrer ikke vidre og vi støtter deg 110% :klem2:

:klem:

Synes det er dårlig gjort av gubben og ikke engang kunne sende en meld eller noe. Mangler tydligvis litt empati ....... ( ikke bare litt heller ).

Men som Titti sier, det kommer bedre dager også. Jeg tror det er du som vinner mest på dette i det lange løp. Han surrer rundt og aner ikke hva han skal med livet, mens du vidre utvikler deg !

Noen dager er bare sånn sløve dager. Ha ikke dårlig samvittighet for det. Det kommer alltid en dag senere hvor man kan rydde og drive med alt annet man skulle ha gjort.

Tusenvis av :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusenvis av :klem: tilbake til dere. Skjønner ikke hva jeg skulle gjort uten dere og KG, hadde flydd på veggen tenker jeg eller gått inn i en skikkelig deppeperiode.

Snakka akkurat med kameraten min på telefon, han bor for tiden utenbys mens han venter på at leiligheten hans skal bli ledig igjen. Så godt å snakke med ham. Og han bryr seg virkelig, vi kom selvfølgelig inn på mine ting og da begynner jeg å skjelve i stemmen og tårene triller. Han foreslo at vi skulle snakkes mer i helga eller at vi treffes enten her eller hos ham. Åååååååå det er så godt å ha sånne venner.

Var hos knekker'n i dag igjen. Var egentlig ganske fin fra i går. Fikk en ny runde knekking og dro så på jobb. helt fint til jeg skulle bøye meg og hente noe i et kjøleskap. Da nøkka det skikkelig til i ryggen igjen, og nå er det mer ømt, men det har ikke stivna helt til, så det går vel over. Lei av å være stiv og ha vondt og ikke kunne bøye meg og sånt. :evil: Var så deilig i dag morges å kunne snu meg i senga uten masse grimaser og auau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på ryggen din!

Har du forresten prøvd magedans? Helt genialt for ryggen (så lenge du passer på og gjør bevegelsene riktig). Ei jeg danser sammen med ble kvitt prolaps (er det ikke det det heter?) i ryggen etter at hun begynte å trene magedans. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten prøvd magedans? Helt genialt for ryggen (så lenge du passer på og gjør bevegelsene riktig). Ei jeg danser sammen med ble kvitt prolaps (er det ikke det det heter?) i ryggen etter at hun begynte å trene magedans. :)

Jeg har faktisk tenkt på det ja. Har også hørt at det er bra for ryggen.

Jeg har ikke vært så flink til å trene i det siste heller. Altmulig annet tar så mye tid og jeg har rett og slett nedprioritert regelmessig trening. Valgt å ikke stresse med å få tid til det også.

Når jeg er ferdig med studiene til våren får jeg mer tid og da hadde jeg tenkt å prioritere trening igjen. Merker at formen ikke er som den burde heller. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Håper ryggen din kommer seg snart, slitsomt å føle at man ikke er helt 100% sånn rent fysisk!

Ønsker deg en kjempefin helg! :blomst:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne det lunacia, men det blir sikkert ikke før etter jul. Har hverken tid eller overskudd nå.

De siste dagene har vært rare, humøret og formen svinger veldig. Gubben har vært vanskelig å forså seg på, har følt meg veldig syk, alene og forlatt. :cry:

Samtidig skal det ikke mye til for å få meg opp igjen. :P Har fått gjort mye på jobben, har mye støtte i kollegaen min. Hadde en god samtale med kameraten.

Har fått handla meg antrekk til den store festen jeg skal på i november (har en egen tråd om det på klesforumet). Var superfornøyd med det. Fikk også melding fra gubben i går om fredagspils, så jeg tok en tur ut og det var hyggelig. Skulle ikke så mye til for å glede meg i går. Var fint å snakke litt med ham igjen. Vi fikk litt tid på tomannshånd først.

Ryggen er på bedringens vei, den er fortsatt stiv og rar om morgenen, men utover dagen så løsner det litt og det går mye bedre.

Og så har hanni fått babyen sin. Det er så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå faen :grine: Hvorfor gjør jeg meg selv så vondt?

Og her sensurerer vi litt ja........ Kom til å tenke på at han vet at jeg holder hus her og jeg vet ikke om han leser boka mi. Og dette trenger han IKKE å vite. Så i tilfelle, litt selvsensurering.

Hvorfor i huleste gjorde jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ikke noe å bekymre seg over, bare min egen dumhet (og nysgjerrighet :roll: )

Det går bedre med ryggen også, var hos kiropraktoren i dag igjen og nå er jeg nesten like rørlig og fin som før. Og det er jo deilig.

Har fått jobba litt med krokodilleboka mi i helga, skal til psyk i morgen og er nok litt mer forberedt enn sist gang. Gruer meg allikevel, det er tungt å dra fram alt mulig igjen. Men det må gjøres.

I helga var jeg også ganske flink hjemme, fikk rydda og vaska grundig endel. Litt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hva det gjaldt og må bare si at jeg skjønner hvordan du har det. :trøste:

Du måtte vel bare sjekke det ut ellers hadde du ikke fått fred. Vondt er det uansett. Men dette betyr ikke at du er mindre verdt eller at han ikke sørger over deg. Er tross alt merkelig hvis "ting" skal snu seg så fort og at livet går videre så kjapt. Det tror jeg ike noe på. Sikkert bare nysgjerrighet. Det er jeg sikker på.

Håper det hjelper deg å få snakket om det i dag og at ryggen går tilbake til normalen snart.

Lykke til!! Masse :klem: 'er fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...