Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Så fint å lese at du hadde en fin tur. :P

Håper at det blir en løsning for deg/dere snart.

Ha en fin tirsdagskveld, Anonyma. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Jeg kjenner igjen de tankene om at det man skriver kanskje blir litt vel personlig. Folk som tror de vet hvem jeg er har ingen vanskelig jobb med å finne det ut. Føles litt ekkelt, mens på den andre siden så klarer jeg ikke la vær å skrive heller.

:klem:

Godt å høre at timen hos familiekontoret gikk bra. Høres ut som gubben har blitt litt bedre ? Eller kanskje det er du som føler ting bedre ?

Håper virkelig at det løser seg. Du fortjener det beste

Masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonyma.

Jeg har lest hele dagboka di og vil bare si at jeg føler med deg :wink: . Bare et spørsmål: Hvorfor er han så usikker så lenge? Er han usikker på om hun andre vil ha han? Har han deg på vent til han vet mer om hun andre? Måtte bare spørre, da det virker slik på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest hele dagboka di og vil bare si at jeg føler med deg :wink: . Bare et spørsmål: Hvorfor er han så usikker så lenge? Er han usikker på om hun andre vil ha han? Har han deg på vent til han vet mer om hun andre? Måtte bare spørre, da det virker slik på meg.

Wow :o har du lest hele. Den begynner å bli ganske lang nå.

Akkurat de samme spørsmålene sitter jeg med. Han vet ikke selv hvorfor han er så usikker. Endel er knyttet til ham som person, hvem er jeg, hva vil jeg osv. Da vi snakka sammen sist var vi enige om at han har forandra seg og han var ikke helt fornøyd med det. På familiekontoret antyda han at en del av ham vil bli og at han fortsatt er glad i meg mens den andre delen av ham er usikker. Han lurer også på om han holder oss begge for narr og om det kanskje er best å flytte.

Om hun andre vil ha ham vet jeg ikke, de har pr i dag ikke noe særlig kontakt så vidt jeg vet. Jeg har spurt om han vil ha henne, men han er like usikker på det.

Jeg ønsker selvsagt ikke å være på vent til hun kommer tilbake og det har jeg sagt klart fra til ham. Vi bør ha et tidsperspektiv her, men det er fryktelig vanskelig å sette. Jeg antyda at det er lettere for meg å starte på nytt nå på høsten enn midtvinters, alt er tristere da. Jeg håper jo ikke at det er sånn, men klart, det KAN være det som er årsaken.

Noen vil nok si at det beste er å bare få'n ut og starte på nytt for meg selv. Men det er så vanskelig det også......... Noen dager er jeg veldig optimistisk, andre dager tenker jeg at nok er nok.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem og PM Camelia.

Jeg sitter også på jobb og burde vel strengt tatt ikke holdt på med dette :roll: Er nok litt mindre effektiv enn jeg burde for tiden.

Prøver å organisere noen avtaler framover sånn at jeg har noe å gjøre, men det er ikke alltid det passer for andre da. Vi er bedt i en bursdagsfest til helga, dvs jeg er nok bare bedt fordi han er det. I en del sammenhenger er jeg redd for at det egentlig er gubben som er bedt og jeg bare "er med". Hvordan blir det om vi ikke er sammen lenger tro?

Blir spennende også å se hva som skjer i kveld. I går forsvant gubben ut, jeg hadde mest lyst å snakke om det vi var gjennom på familiekontoret. Lurer på om han har tenkt å være hjemme i kveld? Jeg har egentlig lyst å stikke nedom kompisen jeg lånte kamera av på turen. Jeg trenger en kabel for å få ut bildene.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ut bildene mine i går jeg. Gubben hadde fått kabelen av kompisen og så fikk jeg overført dem. Ikke så bra bilder som jeg ville tatt med det andre kameraet men OK. Vi fikk heldigvis en samling bilder med oss når vi dro fra Portugal og der var det endel fine.

Litt rar kveld i går. Jeg bakte kake til jobben i dag så jeg var hjemme. Gubben kom hjem, vi spiste litt og så er han helt som vanlig. Han virker glad og fornøyd og småprater som vanlig. Har sosialt liv som vanlig. Mens jeg tydeligvis er inne i en trist-periode nå. Er liksom lei meg inni meg hele tiden. Klarer ikke smile eller glede meg over noe særlig. Vi snakka litt om det på familiekontoret at han ikke "ser" meg, ser ikke hvordan jeg har det. Jeg har trodd det var ganske tydelig, men det var det visst ikke. Men jeg kan jo ikke gå rundt og si at jeg er lei meg hele tiden heller, det blir bare syt.

Usj, bort med det. I dag skal vi ha kakefest på jobben, det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har smuglest i dagboken din siden du startet den er det vel på tide å legge igjen en hilsen.

Det er en tung tid du går gjennom nå, men du fremstår som en sterk og reflektert person. En :klem: til deg i dag hvor du virker litt tristere enn ellers.

Uansett hvilken vei det måtte gå så vil du komme styrket utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så leit å høre at du har en trist periode. Den eneste trøsten jeg kan komme med er at den går over. Du er inne i en kip bølgedal, men det VIL svinge oppover snart.

Masse :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg dumpet inn i boka di, og kunne ikke annet enn å lese hele. Håper du snart slipper å sitte på pinebenken, det værste er den usikre ventetiden! Du fortjener en stoooor :klem: Beundrer deg for å være så tøff og sterk!

- Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, forsov meg i dag. Var en liten tur ute med gubben og bestisen og tok noen øl i går. Bestisen kjenner til alt og det er litt deilig å slippe å være forsiktig med hva jeg sier etc. Det ble ikke SÅ seint, men tydeligvis nok til at jeg sov for lenge i dag.

Tusen takk for alle hilsner og klemmer jenter, det gjør godt. Jeg har vært litt trist i det siste, sikkert fordi jeg var borte og hadde det bra og så kom hjem igjen. Jeg vet jo at det går opp og ned men noen ganger føles det litt trått.

Har sånn passe mye å gjøre i dag. Hadde tenkt å prøve å jobbe litt i helga, men med det værvarslet så vet jeg ikke :sjarmor: Har løse planer om bade/soletur et eller annet sted på søndag. Siden det er meldt så varmt orker jeg ikke bare parken, da blir vi stekt.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte becca. Jeg håper helga blir fin. I dag skal jeg synge i et bryllup, angrer litt på at jeg sa ja når jeg ser den værmeldinga :roll: Men i morgen! Da vil jeg ut i sola.

Var ute en liten tur i går. En venninne skal reise bort i noen måneder og vi måtte treffes før hun dro. Gubben skulle ut med noen andre. Tilfeldigvis traff vi hverandre på samme sted etterhvert. Jeg var forberedt på det i og med at det var et sted gubben har vært endel før. Det ble litt rart for jeg satte meg sammen med min venninne og de vi var sammen med mens han var sammen med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vært en fin dag. Sånn rent bortsett fra at jeg måtte stå tidlig opp for jeg skulle synge da. Det gikk fint, brudeparet var så fine så. Vi var ferdig litt utpå ettermiddagen og da dro jeg hjem og satt litt på verandaen i sola.

Må skryte litt av gubben og da, ikke bare komme med negative ting. Mens jeg var borte hadde han handla både til middag i dag og til tur ut i morgen. Grillmat, masse frukt og ting vi kan ha med oss i morgen. Han gikk ikke på fest i dag heller men var her sammen med meg. Vi grilla og kosa oss.

Han har også ordna med å flytte noen ting denne reisedamen har på vår server over til en annen kamerat som også har mulighet for å host'e henne. Jeg vil ikke ha hennes ting her nå. Det er lenge siden jeg ba om det og jeg har minna han på det flere ganger men nå er det endelig gjort da.

Så han kan hvis han vil. :P

Måtte spørre ham i sta hvordan han hadde det, alltid jeg som spør. Fikk sagt hvordan jeg hadde det også, ofte så sier jeg det kanskje ikke så direkte, men jeg må visst være mer tydelig har jeg skjønt. Så da er jeg det.

Har et bittelite dilemma da. Har jo registrert meg på møteplassen og nå har jeg fått kontakt med en fyr jeg kunne tenke meg å treffe. Jeg har holdt på det at jeg kun ønsker å treffe venner og at jeg er opptatt, men det er jo litt spennende. Men jeg vet ikke hvordan det vil bli oppfatta i heimen. Får fiske litt tror jeg :oops:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på stranda i dag og bada!! Jeg er litt sær på badinga, det må helst være ganske varmt i vannet, ergo bader jeg ikke ofte her hjemme. Men det var deilig. Lå i sola og kosa oss lenge, hadde med mat. Leste bok og småsov litt. En perfekt dag. Måtte si til gubben at jeg synes dette var bra.

Nå ville gubben ned og ha en liten pils og det må han jo få lov til, han spurte om jeg ville være med først, men jeg orker ikke gå ut nå. Skal spise litt og ta en tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så gøy å høre at du har hatt en koselig helg og at gubben slo til med mat og grilling. Det er positivt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, denne helga har vært fin. Våger allikevel ikke håpe for mye.

Har vært en tur på stranda i dag og, midt på dagen :oops: Tok med meg lunsj og var etpar timer ute i sola. Veldig deilig. Må jobbe litt seint da, men det gjør ingenting. Det er like varmt her hele dagen, så det er like tungt på kveldstid. Har målt 31 grader på kontoret og 32 grader i rommet jeg jobber nå, med en varmeplate på 60 grader ved siden av meg...... Tror jeg trenger et bad etterpå også.

I morgen begynner en av dei faste postane igjen, da er sommeren liksom over. Treffer igjen masse venner som jeg ikke har sett så mye til i sommer. Gleder meg endel og gruer meg litt. Det kommer nok etterhvert til å bli kjent hvordan vi har det og det er ikke SÅ moro. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er noe så inn i gamperæva varmt her....... :evil: I går målte jeg 31 grader, MED vindu åpent og vifte på. I dag morges var det "bare" 27. Har ikke lyst å være her i det hele tatt :evil: :evil:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også helt døden. Lutfa står stille, så jeg går å "vifter" med kontordøra min innimellom bare for å innbille meg selv at det blir litt sirkulasjon her inne da.

Glemte bordvifta mi hjemme og det var jo ikke akkuratt spesielt lurt av meg.

Glad jeg ikke har temp.måler her inne for det tror jeg bare hadde gjort varmen verre.

Ha en god dag, og svett med måte!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå svetter som en gris fortsatt. Det er litt bedre her i dag, men fortsatt grusomt varmt. :evil:

I går ettermiddag tok jeg faktisk en liten lur i en park, under et skyggefullt tre. Jeg var ikke den eneste, ellers hadde det vel sett litt rart ut :hoho: Har ikke for vane å sove i parker men i går var det veldig deilig.

Artig å møte igjen folk i går også. Noen har jeg ikke sett på lenge så det var fint. Vi har noen planer utover høsten så det kan bli ganske sosialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...