Gå til innhold

Når forteller man om graviditeten til de nærmeste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde, nesten med en gang jeg fant det ut, kjøpt en helt hvit body av det minste slaget, tegnet på den og skrevet "Tittei Bestemor" på den, som jeg hadde planlagt å gi på morsdagen som var nå. I mellomtiden ble min egen mormor syk, og sovnet inn på selve morsdagen på sykehuset. Jeg var usikker på om jeg skulle gi denne bodyen til min mor denne dagen likevel, men bestemte meg for å gjøre det på kvelden etter at hun hadde kommet hjem fra sykehuset og vært med mormor til siste stund. Hun ble kjempeglad, og sa det passet perfekt å få det fortalt akkurat da. Et liv går, et nytt liv kommer :) Det var jo litt ekstra spesielt siden dette blir mammas første barnebarn, i tillegg til at jeg er eneste jente i familien med 4 brødre :)

Det var jo en kjempegod ide! Leste om noen som hadde gitt moren sin en barnebok der det stod: " kjære bestemor, les denne til meg når jeg kommer på besøk", eller noe sånt noe.. Moren min er så himla lite emosjonell av seg, så jeg aner virkelig ikke på hvordan hun kommer til å reagere. Nesten litt skummelt :fnise:

Anonymous poster hash: fc7ee...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pakket inn en pakke med en strikkeoppskrift på et babysett og garn i en nøytral farge, og la igjen et kort hvor det sto. Kjære mormor, hadde satt pris på om den er ferdig til april. Så leverte jeg den i postkassen. Hun ringte meg hoppende glad på kvelden :-)

Anonymous poster hash: e0b95...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...