Gå til innhold

Gutter, hvilken klesstil liker dere best på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver sin smak, men skinnbukser er virkelig noe av det styggeste jeg kan tenke meg. :fnise: Skjønner heller ikke hva som er så galt med mokasiner og seilere til hverdags om sommeren :klo:

Hver sin smak, ja! Mokasiner synes jeg rett og slett ikke er noe særlig å se på, og seilklær synes jeg hører hjemme på båten. Hvis man tilbringer mesteparten av hverdagen til sjøs om sommeren er det selvfølgelig greit!

Når det gjelder skinnbukser så må man så klart ha kroppen til det. Eksempler:

Rosie Huntington-Whiteley, Miranda Kerr +1&2

Anonymous poster hash: 94e7d...e75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje er det slik at ekstremt feminine menn liker ufeminine klesstiler?

Du bruker like mye smilefjes som en 12 år gammel jente, og den dagboken din jeg kom til skade for å klikke meg inn på får en en hvilken som helst rosablogg til å se ut som hjemmesiden til et black-metal band.

Disse to jentene her for eksempel ser ut som to 12 år gamle gutter med langt hår. Det finnes ikke noe som helst feminint eller kvinnelig ved klesstilen dems. Men hver sin smak. Hvis du liker prepubertale gutter (som du kanskje er selv) så for all del.

Beklager så meget, "Chuck Norris", men jeg er hverken ekstremt feminin, prepubertal eller pedofil, som du påstår, bare fordi jeg ikke liker glamourbabes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du fant en stil jeg ikke syns er så fin. Jeg syns den klesstilen er veldig kald og upersonlig. Det ser ut som om hun har lest et hvilket som helst dameblad hvor overskriften var "Dette skal du ha på deg nå!" og fulgt hvert "moteråd" derfra uten å tenke selv.

http://data3.whicdn.com/images/26246919/large.jpg - Kald farge?

http://img.szafa.pl/ubrania/0/010075456/1335178512/lene-orvik.jpg - kald farge?

http://2.bp.blogspot.com/--TlUPcDMGLc/Uf_EX1MHsPI/AAAAAAAAABY/wwH2HUo8nDM/s1600/image_hook-2-620x403.jpg - kald farge?

Spørs jo hvor du kikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Beklager så meget, "Chuck Norris", men jeg er hverken ekstremt feminin, prepubertal eller pedofil, som du påstår, bare fordi jeg ikke liker glamourbabes.

Det finnes ganske mange nyanser mellom "kle seg som en gutt" og "glamourbabe".

Uansett - hver sin smak :blomst::hug::buss::plystre::gullengel::kalle::kristin::lillesky::tellesauer::tree::transe:

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ganske mange nyanser mellom "kle seg som en gutt" og "glamourbabe".

Uansett - hver sin smak :blomst::hug::buss::plystre::gullengel::kalle::kristin::lillesky::tellesauer::tree::transe:

Hvorfor i alle dager tyr du til hersketeknikker og personangrep når noen liker noe annet enn deg?

Anonymous poster hash: e131e...a2b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kler meg Harry eller som noen andre liker å kalle det "pappagutt" men det er den klesstilen jeg liker. Uansett, for meg har det ikke noe å si hva jenta har på seg, synes alle jenter kler seg fint eller de fleste :)

pappagutt-stil :rodmer: hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 216be...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvorfor i alle dager tyr du til hersketeknikker og personangrep når noen liker noe annet enn deg?

Anonymous poster hash: e131e...a2b

Hva er hersketeknikk og personangrep? Det er fullt lov til å like tomboy-jenter som kler seg som gutter, men jeg har like lov til å påpeke at det er det styggeste jeg ser på jenter.

Sikkert jenter som liker hvite tennissokker, steinvaska jeans og skinnvest på gutter også.

Problemet er kanskje at det er alt fra 13 år gamle gutter til voksne menn som svarer i tråden. Smågutter synes nok det er tøft med skatejenter som kler seg som gutta. Menn liker det ikke. Skal vi si det slik?

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hersketeknikk og personangrep? Det er fullt lov til å like tomboy-jenter som kler seg som gutter, men jeg har like lov til å påpeke at det er det styggeste jeg ser på jenter.

Sikkert jenter som liker hvite tennissokker, steinvaska jeans og skinnvest på gutter også.

Problemet er kanskje at det er alt fra 13 år gamle gutter til voksne menn som svarer i tråden. Smågutter synes nok det er tøft med skatejenter som kler seg som gutta. Menn liker det ikke. Skal vi si det slik?

Men du er jo ingen mann, du har jo Chuck Norris som profilbilde så det må jo betyr at du er en gammal, teit gubbe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak, ja! Mokasiner synes jeg rett og slett ikke er noe særlig å se på, og seilklær synes jeg hører hjemme på båten. Hvis man tilbringer mesteparten av hverdagen til sjøs om sommeren er det selvfølgelig greit!Når det gjelder skinnbukser så må man så klart ha kroppen til det. Eksempler:Rosie Huntington-Whiteley, Miranda Kerr +1&2 Anonymous poster hash: 94e7d...e75

Hvis en ser på hvor plagg opprinnelig stammer fra, er det ikke mye igjen å ha på seg... Enig i at ikke skinnbukser tar seg godt ut på en litt kraftigere jente, men synes uansett ikke at plagget ser bra ut på noen uansett størrelse.

bare fordi jeg ikke liker glamourbabes.

Glamourbabes?! Hahaha, ingen av damene på bildene Lincoln har sagt at han liker er glamourbabes. Det er en stor forskjell mellom Victoria secret og FHM/ vi menn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågutter synes nok det er tøft med skatejenter som kler seg som gutta. Menn liker det ikke.

Min erfaring 100%.

Kvinner som kler seg enten litt dyrere eller med litt mer sex appeal kan ogsa virke truende pa yngre gutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glamourbabes?! Hahaha, ingen av damene på bildene Lincoln har sagt at han liker er glamourbabes. Det er en stor forskjell mellom Victoria secret og FHM/ vi menn...

Og ingen av de på bildene jeg la ut ser ut som tenåringsgutter heller. Folk har forskjellig smak som vi ser i denne tråden, men det er unødvendig og umodent å påstå at andre er "ungutter", "prepubertale" og "feminine" bare fordi man har en annen smak enn en selv.

Endret av Doge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk det samme! ;) Er ikke så veldig glad i såkalt "heroin chic"-look. Synes en lett ser ut som, ja, en som går på dop. Liker heller ikke fargekomboen grått og sort over hele kroppen. Går sånn selv noen dager, men uten særlig variasjon i stoffene kan det lett se kjedelig og platt ut.

Jeg synes vel strengt tatt "Heroin chic" høres litt vel dramatisk ut. "Rock chic" derimot, mer korrekt. Og hvordan helheten ser ut komme også an på hår, sminke og hvordan ansikt en har. Jeg har et veldig klassisk og rent ansikt, og det er kun med veldig mye sminke at jeg ser litt i overkant rocka ut. Tror ikke så veldig mange mistenker at jeg er et dophue. Og du Fashionista, med det søte og uskyldige ansiktet ditt hadde nok aldri i verden sett ut som en som går på dop, no matter what your wearing.

Men smaken er delt, og det er greit. Men synes det er dumt å si om andres stil at det ser ut som folk går på dop fordi de bruker litt skinnklær. Det er trangsynt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er hersketeknikk og personangrep? Det er fullt lov til å like tomboy-jenter som kler seg som gutter, men jeg har like lov til å påpeke at det er det styggeste jeg ser på jenter.

Sikkert jenter som liker hvite tennissokker, steinvaska jeans og skinnvest på gutter også.

Problemet er kanskje at det er alt fra 13 år gamle gutter til voksne menn som svarer i tråden. Smågutter synes nok det er tøft med skatejenter som kler seg som gutta. Menn liker det ikke. Skal vi si det slik?

Det står gutter i overskriften, så hvorfor svarer du på det som blir spurt hvis tråden ikke angår deg da?

Anonymous poster hash: 93b89...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lincoln

Og ingen av de på bildene jeg la ut ser ut som tenåringsgutter heller. Folk har forskjellig smak som vi ser i denne tråden, men det er unødvendig og umodent å påstå at andre er "ungutter", "prepubertale" og "feminine" bare fordi man har en annen smak enn en selv.

teen-boys-fashion-2-175x210.jpg

594fd0fd086daf487fbd987a30a095c5.jpg

large.jpg

c02102eee3ca6f4af1693a23b5fef3d8.jpg

4475919384900f128ce16827e0a60a99.jpg

Ser ut som om de har vært i samme klesskap for min del.

Men som sagt - hver sin smak. Jeg liker jenter som ser ut som - du vet - JENTER.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20, blir 21 snart :D

en date med deg er innafor :)

Anonymous poster hash: fa27f...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring 100%.

Kvinner som kler seg enten litt dyrere eller med litt mer sex appeal kan ogsa virke truende pa yngre gutter.

Nja, high maintenance kvinner trenger ikke være skremmende, bare ganske uattraktive.

Unge menn er ofte opptatt av helse, kropp, aktiviteter osv, og vil ha en likesinnet jente.

Det du la ut som eksempel syns jeg var kjedelig av den enkle grunnen at de var beregnet på tynne, utrente jenter som ikke engang klarer å fylle ut klærne sine. Sånt syns ikke jeg personlig er attraktiv, fordi det vitner om lavt aktivitetsnivå, tam og stille livsstil, og for stort fokus på trivialiteter.

Det er ikke skremmende, bare utrolig kjedelig, og jenter som trener skikkelig, holder seg i form osv har ikke tid eller anledning til å gå i en alt for gjennomtenkt klesstil, fordi de uansett skal svette og gjøre noe med kroppen sin, dusje flere ganger, og gjerne vise den fram i noe litt mer tettsittende og komfortabelt.

Det er ikke alltid sånn at menn er livredde for jentene de ikke vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...