Gå til innhold

Gutter, hvilken klesstil liker dere best på jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men dere gutter som er imot converse og vil heller vi skal gå i høye hæler...har dere noen gang prøvd å stavre dere bortover på slike selv?

Kan dere komme med eksempel på flate sko dere liker? Bare nysgjerrig, for jeg aner ikke hva annet flatt det er der ute bortsett fra ballerinasko, joggesko og *ugh* mokasiner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere gutter som er imot converse og vil heller vi skal gå i høye hæler...har dere noen gang prøvd å stavre dere bortover på slike selv?

Kan dere komme med eksempel på flate sko dere liker? Bare nysgjerrig, for jeg aner ikke hva annet flatt det er der ute bortsett fra ballerinasko, joggesko og *ugh* mokasiner.

Ballerinasko har du allerede nevnt, men det er fint. Er også stor fan av skinnsko, både til pen/klassisk og rocka stil. Jenta med skinnskoene Doge postet for eksempel var søt. Hun rocka jenta (som ikke kledde seg spesielt bra) hadde sett bedre ut om hun bytta fra Converse til skinnsko også. Converse er kjedelige sko.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Jeg synes Olivia Palermo, Miranda Kerr og Rosie Huntington-Whiteley ofte kler seg bra. Samme gjelder Charlize Theron og Natalie Portman. Noen av dem kunne vampet opp sex appeal litt iblant, men de har vel et image aa opprettholde som de mer 'elegante' kvinnene i Hollywood.

Stilen til Miranda og Rosie er ganske enkel, men pen:

http://cocoandcashmere.files.wordpress.com/2013/07/miranda-kerr-street-style.jpg

http://www.jofincham.com/assets/_resampled/resizedimage383600-miranda-kerr-style-070809-1.jpg

http://www.styledomaine.com/wp-content/uploads/2012/06/rhw-4.jpg

http://derechoshumanosaequitas.org/wp-content/images/street-style-rosie-huntington-whiteley_1.jpg

(...)

Veldig gode eksempler på hvordan man skal kle seg. Beste post i tråden så langt.

- Link#1 er perfeksjon. Spesielt fargevalgene.

- Oransje burde man vanligvis være forsiktig med, men det fungerer i link#2. Tror likevel en annen farge ville passet enda bedre.

- Angående link #3 ville jeg foretrukket andre jeans, uten røffe detaljer/slitasje.

- Link#4 med annen veske, og andre sko. Svart skinnbukse ser vanligvis bedre ut enn grå.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Men dere gutter som er imot converse og vil heller vi skal gå i høye hæler...har dere noen gang prøvd å stavre dere bortover på slike selv?

Kan dere komme med eksempel på flate sko dere liker? Bare nysgjerrig, for jeg aner ikke hva annet flatt det er der ute bortsett fra ballerinasko, joggesko og *ugh* mokasiner.

Hviis du ser igjennom bildene i denne tråden så er det massevis av eksempler på flate sko. Alt er finere enn converse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Oi oi! Jeg fant noen bilder at jenter jeg syns har fin stil :hoppe:

Jeg tror det er best at du lukker øynene, Lincoln :ler:

Oi, jenter som ser ut som tenåringsgutter på skateboard. Ekstremt sexy altså.

Jaja, hver sin smak.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jenter som ser ut som tenåringsgutter på skateboard. Ekstremt sexy altså.

Jaja, hver sin smak.

Jammen faen la nå folk ha sin egen smak da! Du misliker feks converse og du har da all rett til å gjøre det. Ingen vits i prate skit fordi folk har andre meninger enn deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jammen faen la nå folk ha sin egen smak da! Du misliker feks converse og du har da all rett til å gjøre det. Ingen vits i prate skit fordi folk har andre meninger enn deg.

Jeg skriver jo hver sin smak. Hvis det finnes noen som liker jenter som kler seg som gutter i 13-årsalderen så er det helt ok for meg.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ingen gutt og tror jeg ikke helt har forstått stilen de fleste guttene liker her inne. Det antrekket jeg har fått flest pluss for og komplimenter for, var et bildet som jeg hadde snappet av meg selv med fett hår, seilere, joggebukse og caps på vei til solarium... Men forloveden min er jo en mann og han liker stort sett samme stilen som meg, altså noe i denne duren:

Scallop+Blog+7+small.jpg

Sarah+and+Lauren+4+small.jpg

Nessie+Post+4+Final.jpg

tumblr_ly2bbiTPZ01r1si11o1_500.jpg

12215614345_bd0b0277c5_o.jpg

12299448496_1c5a77b8f0_o.jpg

12050905065_a4848eff6e_o.jpg

11391298216_e2fc49e075_o.jpg

11263179414_a459da3c11_o.jpg

Elsker stilen til Sarah Vickers og hun som driver bloggen Extrapetite.com

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Nå er jeg ingen gutt og tror jeg ikke helt har forstått stilen de fleste guttene liker her inne. Det antrekket jeg har fått flest pluss for og komplimenter for, var et bildet som jeg hadde snappet av meg selv med fett hår, seilere, joggebukse og caps på vei til solarium... Men forloveden min er jo en mann og han liker stort sett samme stilen som meg, altså noe i denne duren:

Du har forstått det helt fint ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mokasiner 1000x mer flatterende enn joggesko.

:sjokkert: Mokasiner er noe av det verste jeg ser. Synes til og med det er verre enn joggesko, som også svir i øynene når det brukes til annet enn treningstøy. Seilsko til hverdagsbruk synes jeg er like ille.

​Å ha en stil man selv er komfortabel med er viktig, utstråling er tross alt en stor del av helhetsinntrykket.

Men jeg er ikke mann. Mannen i huset setter generelt pris på de tettsittende klær, enten det gjelder blyantskjørt eller skinnbukser.

Anonymous poster hash: 94e7d...e75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min klesstil

taylor-momsen-rock-chick-1.jpg

kate_moss_grey_jeans_mickey_mo.jpg

Kate%20Moss.jpg

Til hverdags går jeg kledd omtrent slik som disse bildene. Alltid stramme bukser, enkle overdeler og gjerne en skinnjakke. Når det er kaldt bruker jeg ullkåper ala dette: Beauty-Winter-Coats-for-Stylish-Women.jp

Av sko liker jeg støvletter, boots og ankelboots, samt wedges. Bruker aldri converse da jeg helt ærlig synes det er de styggeste skoene på markedet.

Kan gjerne bruke farger, og kan plutselig slenge på meg ei bukse som er lilla eller grønn. Men oftest går det i sort, brunfarger, grått og hvitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ingen gutt og tror jeg ikke helt har forstått stilen de fleste guttene liker her inne. Det antrekket jeg har fått flest pluss for og komplimenter for, var et bildet som jeg hadde snappet av meg selv med fett hår, seilere, joggebukse og caps på vei til solarium... Men forloveden min er jo en mann og han liker stort sett samme stilen som meg, altså noe i denne duren:

Elsker stilen til Sarah Vickers og hun som driver bloggen Extrapetite.com

Disse stilene er mitt mareritt, hehe!! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har forstått det helt fint ser det ut som.

Er ganske sikker på at jeg vet hva endel liker og treffer blink hos de, men har inntrykk av at folk generelt sett liker damer som har litt mer laidback stil.

:sjokkert: Mokasiner er noe av det verste jeg ser. Synes til og med det er verre enn joggesko, som også svir i øynene når det brukes til annet enn treningstøy. Seilsko til hverdagsbruk synes jeg er like ille.

​Å ha en stil man selv er komfortabel med er viktig, utstråling er tross alt en stor del av helhetsinntrykket.

Men jeg er ikke mann. Mannen i huset setter generelt pris på de tettsittende klær, enten det gjelder blyantskjørt eller skinnbukser.

Anonymous poster hash: 94e7d...e75

Hver sin smak, men skinnbukser er virkelig noe av det styggeste jeg kan tenke meg. :fnise: Skjønner heller ikke hva som er så galt med mokasiner og seilere til hverdags om sommeren :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker stilen til hun som driver bloggen Extrapetite.com

Stilig! Takk for ny favorittblogg!^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse stilene er mitt mareritt, hehe!! :)

Hehe, takk det samme! ;) Er ikke så veldig glad i såkalt "heroin chic"-look. Synes en lett ser ut som, ja, en som går på dop. Liker heller ikke fargekomboen grått og sort over hele kroppen. Går sånn selv noen dager, men uten særlig variasjon i stoffene kan det lett se kjedelig og platt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Takk for ny favorittblogg!^^

Bare hyggelig! :) Hun er virkelig flink. En med bedre stilsans skal en lete lenger etter, spør du meg. Helt utrolig hvor godt øye hun har for fargekomboer og hvor kreativ og nyskapende hun er, selv om hun holder seg innenfor rammene til en klassisk stil. Hun er også veldig kreativ i gjenbruken av klær. Flink til å sy om og bruke bla. kjoler som skjørt osv. Hun er mitt stilikon og hemmelige girl crush :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jenter som ser ut som tenåringsgutter på skateboard. Ekstremt sexy altså.

Jaja, hver sin smak.

Ser ut som tenåringsgutter?? :hakeslepp: Skaff deg nye briller, mann :ler:

Jeg liker den stilen. Den er avslappet og kul :jepp: Og jeg syns ikke kvinner (eller menn for den saks skyld) skal gå rundt å se sexy ut hele tiden, for da blir sexy kjedelig.

Nå er jeg ingen gutt og tror jeg ikke helt har forstått stilen de fleste guttene liker her inne. Det antrekket jeg har fått flest pluss for og komplimenter for, var et bildet som jeg hadde snappet av meg selv med fett hår, seilere, joggebukse og caps på vei til solarium... Men forloveden min er jo en mann og han liker stort sett samme stilen som meg, altså noe i denne duren:

Sarah+and+Lauren+4+small.jpg

Nessie+Post+4+Final.jpg

De der var ikke så ille i klesveien! :hoppe: Men hun på det siste bildet burde hatt converse istedenfor de røde skoa :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Ser ut som tenåringsgutter?? :hakeslepp: Skaff deg nye briller, mann :ler:

Jeg liker den stilen. Den er avslappet og kul :jepp: Og jeg syns ikke kvinner (eller menn for den saks skyld) skal gå rundt å se sexy ut hele tiden, for da blir sexy kjedelig.

Kanskje er det slik at ekstremt feminine menn liker ufeminine klesstiler?

Du bruker like mye smilefjes som en 12 år gammel jente, og den dagboken din jeg kom til skade for å klikke meg inn på får en en hvilken som helst rosablogg til å se ut som hjemmesiden til et black-metal band.

Disse to jentene her for eksempel ser ut som to 12 år gamle gutter med langt hår. Det finnes ikke noe som helst feminint eller kvinnelig ved klesstilen dems. Men hver sin smak. Hvis du liker prepubertale gutter (som du kanskje er selv) så for all del.

c02102eee3ca6f4af1693a23b5fef3d8.jpg

4475919384900f128ce16827e0a60a99.jpg

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...