Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hvem, men det er et firma som nå har et lykkehjul man kan spinne på og når man spinner på Fb, så får man alltid vite at man vinner. Enkelte kommenterer selvfølgelig det enten alvorlig, eller som vi her inne gjør, på spøk (som enkelte ikke tar). De skjønner ikke at man må trykke på linken for å komme til det ekte lykkehjulet og spinne der.

Der er forresten konkurransen sånn at man må tillate å bli kontaktet av firma opp og i mente, så altså om man har sperret nummeret for telefonsalg i Brønnøysundregisteret, så åpner man seg for akkurat de telefonene man ikke ønsket. Så sånne konkurranser er dritt å være med på uansett.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begriper ikke hvorfor noen nettbutikker eller organisasjoner i det hele tatt GIDDER å avholde konkurranser på sosiale medier lenger.                                                                          

Hver eneste jåvla gang, så dukker det vel opp en million kommentarer angående alle mulige sykdommer og skader som finnes i hele vide verden. Angst, utlagt tarm, brukket både armer og bein, kreft både her og der. Ekstremt fattige og uføre, katt og / eller hund som er også er veldig syke, og som dessverre måtte avlives nylig. I tillegg til alle de 11 barna deres som det viss nok er SÅ vanvittig synd på hele tiden.    

Alle disse tidene velger en hel haug med folk altså å legge ut med fullt navn og bilder på Facebook eller lignende! I tillegg tagger de både barna sine (eller annen familie) og venner eller kollegaer som de også mener at fortjener å vinne for eksempel salat-bestikk, lysestaker, pyntepute fra Sparkjøp, noe billig skvip fra Biltemagavekort på femti kroner, en liten julenisse fra Nille, et billig teppe fra Europris eller what ever de kan vinne.             

Er folk virkelig SÅ stokk stein dumme at de faktisk tror at det sitter flere ansatte fra en netbutikk (eller annen bedrift) for å lese gjennom hver eneste bidge  kommentar som kommer inn på Facebook? Kanskje det er nødvendig med en slags IQ-test for å i det hele tatt å lov til å bli medlemmer på sosiale medier?     

Anonymkode: f0cd5...8dd

Når min bedrift holder slike konkurranser er det ingen som faktisk leser alle svarene. Vi bruker en robottjeneste som plukker ut en tilfeldig vinner uavhengig av hva de skriver :) da blir det rettferdig 

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å forklare den der til de hundre og ørten menneskene som skriver om all verdens sykdommer og skader for å få mest mulig sympati til slike konkurranser.                     

Det informeres om trekningsmetoden ved annonsering av vinneren, og har aldri fått noen klager. Tror dette er en rimelig vanlig måte å trekke vinnere på

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er generelt fascinert over hvor lite folk får med seg av innleggene de svarer på. Dette eksempelet er fra en gruppe for folk som liker å reise til Kiel med Color Line:

Person legger ut bilde av et gavekort på et 2-døgns cruise (av typen man får når man handler for 1000 kr eller mer på bl.a. Boys of Europe, G-sport og Match) med tilbuds- og engangskode synlig med teksten "Førstemann til mølla". Altså er det den som er raskest ute med å bestille som får gavekortet.

Kommentarfeltet fylles opp med "Ja takk" og "Ja takk *sett inn tåredryppende historie for hvorfor nettopp denne personen må få gavekortet*".

Et par timer etter at bildet ble lagt ut kommer det et surt innlegg: "Du kan jo ikke gi bort et brukt gavekort! Prøvde akkurat å bestille, men fikk beskjed om at det var brukt!" Altså, bildet har ligget ute i to timer, noen var nok raskere i avtrekkeren og brukte det før deg din dust.🤦‍♀️

Et døgn etter at bildet ble lagt ut: "Ja takk"

Aaaargh:bond:

Anonymkode: f88a4...88b

• Liker 37
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymkode: 3cb78...d79

AnonymBruker
Skrevet

Okey, dette er ikke akkurat et gullkorn, men fortsatt idiotisk:

20200304_183425.thumb.jpg.8a7c2e39d0ec4a084bfb117558350ac1.jpg

Her har noen skrevet en sak om at Sigrid Bonde Tusvik har litt føflekkreft, og stort sett er det bare ønsker om god bedring i kommentarfeltet.. Men så kommer hun idiotdama her og er sur fordi hun ikke får like mye oppmerksomhet som en kjendis? Nei, er det rart eller? Akkurat det samme skjedde da Jahn Teigen døde, i kommentarfeltene var det en og annen tulling som MÅTTE lire av seg "hadde jo vært fint om oss folk flest fikk så mye kjærlighet og oppmerksomhet når vi døde også", og jeg blir hely matt! Ja, Ronny (55),det hadde sikkert vært fint det, men nå har det seg slik at de fleste trailersjåfører ikke akkurat blir kjendiser! 

Er jeg helt dust som blir provosert av dette, eller er vi flere? Det er bare så rart at de blir sure av at folk man har kjennskap til får oppmerksomhet når de gifter seg/dør/blir syke/får barn. 

Anonymkode: 08391...86f

• Liker 27
Skrevet

Jeg synes forøvrig menneskeheten har gått helt bananas når de driver å hugger regnskogen som gjør at vi alle skal overleve i god tro om at verden blir et bedre sted, men her sitter vi alle og skriver ut våre provokasjoner fremfor å dra ned dit og hjelpe de som virkelig trenger det! Det burde kjendisene også gjort. sendt dem på en flyktningbåt og latt dem erfare det "virkelige  livet"

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Eirin (mor til to) skrev:

Jeg synes forøvrig menneskeheten har gått helt bananas når de driver å hugger regnskogen som gjør at vi alle skal overleve i god tro om at verden blir et bedre sted, men her sitter vi alle og skriver ut våre provokasjoner fremfor å dra ned dit og hjelpe de som virkelig trenger det! Det burde kjendisene også gjort. sendt dem på en flyktningbåt og latt dem erfare det "virkelige  livet"

Da får du reise ned dit da vettu.

Anonymkode: 19d9c...f63

• Liker 11
  • 4 uker senere...
Skrevet

" Noen her inne som har vurdert å utsette seg selv for corona for å bli immun? "

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2020 den 23.58, MalloryK skrev:

" Noen her inne som har vurdert å utsette seg selv for corona for å bli immun? "

:hakeslepp:

Hvordan er responsen? 

Anonymkode: 83b7b...cdd

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

En post til forsikringsselskap:

Trodde det gikk å kjøpe forsikring på nett i helgene, men det ser ut til å være umulig hos Dere. Uansett hva jeg gjør, får jeg beskjed om å ta kontakt på hverdag....hvem tar ansvar om noe skjer før Dere tar kontakt?

Tror han at det er gjensidige sitt ansvar hvis han ikke har forsikring?🤔

• Liker 20
Skrevet

Atter en gang... 
Vi i Villa kjører en konkurranse på nettsiden sin der du kan vinne et drivhus. Gjerrigknarken deler denne konkurransen på sin Facebook-side. Pr nå har over 1100 mennesker skrevet "ja takk", eller lange forklaringer på hvorfor akkurat dem bør vinne dette drivhuset. 
Ja, ja, større sjanse for oss som faktisk deltar i konkurransen på riktig måte, da. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
På 3.5.2020 den 23.35, MalloryK skrev:

Trodde det gikk å kjøpe forsikring på nett i helgene, men det ser ut til å være umulig hos Dere. Uansett hva jeg gjør, får jeg beskjed om å ta kontakt på hverdag....hvem tar ansvar om noe skjer før Dere tar kontakt?

hahahahah utrolig bra! 😂Skulle nesten tro han pønsket på noe🤔

Anonymkode: 6571c...383

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Angelheart2 skrev:

Atter en gang... 
Vi i Villa kjører en konkurranse på nettsiden sin der du kan vinne et drivhus. Gjerrigknarken deler denne konkurransen på sin Facebook-side. Pr nå har over 1100 mennesker skrevet "ja takk", eller lange forklaringer på hvorfor akkurat dem bør vinne dette drivhuset. 
Ja, ja, større sjanse for oss som faktisk deltar i konkurransen på riktig måte, da. 

Det der irriterte meg så at det ble en av årsakene til at jeg avfulgte gjerrigknarken på Facebook. 

• Liker 2
Skrevet
On 5/3/2020 at 11:35 PM, MalloryK said:

Er det ikke sånn karenstid på når forsikringen trer i kraft også?
Mulig det bare gjelder sykdomsforsikring på dyr, hva vet jeg XD

• Liker 1
Skrevet
På 4.1.2020 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Jeg begriper ikke hvorfor noen nettbutikker eller organisasjoner i det hele tatt GIDDER å avholde konkurranser på sosiale medier lenger.                                                                          

Hver eneste jåvla gang, så dukker det vel opp en million kommentarer angående alle mulige sykdommer og skader som finnes i hele vide verden. Angst, utlagt tarm, brukket både armer og bein, kreft både her og der. Ekstremt fattige og uføre, katt og / eller hund som er også er veldig syke, og som dessverre måtte avlives nylig. I tillegg til alle de 11 barna deres som det viss nok er SÅ vanvittig synd på hele tiden.    

Alle disse tidene velger en hel haug med folk altså å legge ut med fullt navn og bilder på Facebook eller lignende! I tillegg tagger de både barna sine (eller annen familie) og venner eller kollegaer som de også mener at fortjener å vinne for eksempel salat-bestikk, lysestaker, pyntepute fra Sparkjøp, noe billig skvip fra Biltemagavekort på femti kroner, en liten julenisse fra Nille, et billig teppe fra Europris eller what ever de kan vinne.             

Er folk virkelig SÅ stokk stein dumme at de faktisk tror at det sitter flere ansatte fra en netbutikk (eller annen bedrift) for å lese gjennom hver eneste bidge  kommentar som kommer inn på Facebook? Kanskje det er nødvendig med en slags IQ-test for å i det hele tatt å lov til å bli medlemmer på sosiale medier?     

Det er roboter til denne jobben. Tar 1 sec.
At noen tror at det sitter folk å leser x antall tusen kommentarer, legger en lapp i en bolle og så trekker er jo litt morsomt i seg selv.

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ryddet for:

* Identifisering av andre privatpersoner enn deg selv, gjennom for eksempel navn, adresse, telefonnummer eller lenking til private profiler på sosiale medier.

Moonshine, mod

AnonymBruker
Skrevet

Er medlem av grupper for folk som liker å reise med fergene mellom Oslo og København og Oslo og Kiel. På begge gruppene har det siden midten av mars vært utallige innlegg med spørsmål om når båtene begynner å gå igjen. At ingen kan svare med en konkret dato er for de fleste av de som stiller spørsmålet heeelt uforståelig. Jeg blir gaaaaal...:bond:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Et av Oslos beste hoteller har lagt ut et pakketilbud som inkluderer overnatting der og middag på en av byens bedre restauranter på FB siden sin. Et tilbud. Noe man kan bestille og betale for. Ikke en konkurranse der man kan vinne den pakka. Ingenting i teksten indikerer at dette er noe man kan vinne. Første kommentar:

"Ja utenlandsferien som min familie hadde planlagt i sommer som vi bestilte billetter til ble kansellert pga korona. Og vi fortjener luksus i hverdagen i sommer."

:murvegg::murvegg::murvegg::murvegg::murvegg:

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 0.04, AnonymBruker skrev:

Er medlem av grupper for folk som liker å reise med fergene mellom Oslo og København og Oslo og Kiel. På begge gruppene har det siden midten av mars vært utallige innlegg med spørsmål om når båtene begynner å gå igjen. At ingen kan svare med en konkret dato er for de fleste av de som stiller spørsmålet heeelt uforståelig. Jeg blir gaaaaal...:bond:

Nå må jeg nesten generalisere litt her: kanskje ikke så veldig overraskende mtp type mennesker som digger danskebåt-turer..? 😋

Anonymkode: 83b7b...cdd

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...