AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1041 Skrevet 24. april 2018 2 timer siden, MalloryK skrev: Rema 1000: "Hipp hipp hurra og gratulerer med 60 års dagen Bjørn Jonny, ønsker deg ein fin dag🇳🇴💐🎉" Hva er galt med den? Anonymkode: 19d9c...f63 2
Superblomst Skrevet 24. april 2018 #1042 Skrevet 24. april 2018 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva er galt med den? Anonymkode: 19d9c...f63 Wild guess: at den er postet på rema 1000 sin facebookwall, ikke Bjørn Jonny sin. (Om ikke Bjørn Jonny jobber på Rema da, i så fall er det jo ganske koselig ) Endret 24. april 2018 av Superblomst 20
allesote Skrevet 26. april 2018 #1043 Skrevet 26. april 2018 Fra KIWI: Kunde: Hei Kiwi! Hva skjer på Kiwi ********/******* ****??? Først blir jeg vist bort fra den ene kassen fordi den liksom stenger men rett etter det får 3-4 unge jenter betalt så det virker ikke at det er stengt for dem, den unge mannen bak disken har det ikke travelt en gang. Skjønner at jeg ikke er en ung og pen jente men dette er heller ikke noen nattklub vel? Så får jeg ikke rabatten dere lokker med på den andre kassen og når jeg gjør oppmerksom på det så kan ikke kasserer gi meg rabatten alikevel. Det kommer etterhvet en annen ansatt og mens han forklarer til kasserer hvordan han nå må gå frem og tilbake to ganger til kontoret for å gi meg de få kronene så slår han med varen som jeg har kjøpt og ergo eier i disken et par ganger. Jeg bestemmer meg for at jeg ikke vil ha denne nå deformerte dessertbaren, det er vel holdningen hans og ikke formen som bekymrer meg så jeg sier at jeg gir ham varen slik at han kan slå med den så mange ganger han vil for å få ut frustrasjonen sin, MEN, ærlig talt, er det denne opplevelsen dere vi gi til deres kunder??? Bare sjekk videoopptak fra idag rundt 18-18:10. PS Hjelper ikke med ombygging hvis man skal få denne type opplevelse etter ombyggingen også KIWI: Hei! Vi beklager så mye dersom du ikke fikk god nok service i vår butikk. Hvilken rabatt er det du sikter til som du ikke fikk?Vi skal ta tilbakemeldingen videre med butikken. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen oss i KIWI Kunde: Dersom den ikke var god nok? Altså det høres nesten greit ut det jeg skriver mener du? He he. Hvis du er usikker selv så trenger du ikke ta det opp med butikken for de synes nok at det hvertfal er i orden. Muligens er jeg bare en hysteriker som overdriver og kan finne seg en annen butikk å handle i. 19
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1044 Skrevet 26. april 2018 2 timer siden, allesote skrev: Fra KIWI: Kunde: Hei Kiwi! Hva skjer på Kiwi ********/******* ****??? Først blir jeg vist bort fra den ene kassen fordi den liksom stenger men rett etter det får 3-4 unge jenter betalt så det virker ikke at det er stengt for dem, den unge mannen bak disken har det ikke travelt en gang. Skjønner at jeg ikke er en ung og pen jente men dette er heller ikke noen nattklub vel? Så får jeg ikke rabatten dere lokker med på den andre kassen og når jeg gjør oppmerksom på det så kan ikke kasserer gi meg rabatten alikevel. Det kommer etterhvet en annen ansatt og mens han forklarer til kasserer hvordan han nå må gå frem og tilbake to ganger til kontoret for å gi meg de få kronene så slår han med varen som jeg har kjøpt og ergo eier i disken et par ganger. Jeg bestemmer meg for at jeg ikke vil ha denne nå deformerte dessertbaren, det er vel holdningen hans og ikke formen som bekymrer meg så jeg sier at jeg gir ham varen slik at han kan slå med den så mange ganger han vil for å få ut frustrasjonen sin, MEN, ærlig talt, er det denne opplevelsen dere vi gi til deres kunder??? Bare sjekk videoopptak fra idag rundt 18-18:10. PS Hjelper ikke med ombygging hvis man skal få denne type opplevelse etter ombyggingen også KIWI: Hei! Vi beklager så mye dersom du ikke fikk god nok service i vår butikk. Hvilken rabatt er det du sikter til som du ikke fikk?Vi skal ta tilbakemeldingen videre med butikken. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen oss i KIWI Kunde: Dersom den ikke var god nok? Altså det høres nesten greit ut det jeg skriver mener du? He he. Hvis du er usikker selv så trenger du ikke ta det opp med butikken for de synes nok at det hvertfal er i orden. Muligens er jeg bare en hysteriker som overdriver og kan finne seg en annen butikk å handle i. Jeg håper virkelig at denne kunden bare har en dårlig dag. Jesus Christ. Anonymkode: d7d07...0ef 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1045 Skrevet 26. april 2018 4 timer siden, allesote skrev: Fra KIWI: Kunde: Hei Kiwi! Hva skjer på Kiwi ********/******* ****??? Først blir jeg vist bort fra den ene kassen fordi den liksom stenger men rett etter det får 3-4 unge jenter betalt så det virker ikke at det er stengt for dem, den unge mannen bak disken har det ikke travelt en gang. Skjønner at jeg ikke er en ung og pen jente men dette er heller ikke noen nattklub vel? Så får jeg ikke rabatten dere lokker med på den andre kassen og når jeg gjør oppmerksom på det så kan ikke kasserer gi meg rabatten alikevel. Det kommer etterhvet en annen ansatt og mens han forklarer til kasserer hvordan han nå må gå frem og tilbake to ganger til kontoret for å gi meg de få kronene så slår han med varen som jeg har kjøpt og ergo eier i disken et par ganger. Jeg bestemmer meg for at jeg ikke vil ha denne nå deformerte dessertbaren, det er vel holdningen hans og ikke formen som bekymrer meg så jeg sier at jeg gir ham varen slik at han kan slå med den så mange ganger han vil for å få ut frustrasjonen sin, MEN, ærlig talt, er det denne opplevelsen dere vi gi til deres kunder??? Bare sjekk videoopptak fra idag rundt 18-18:10. PS Hjelper ikke med ombygging hvis man skal få denne type opplevelse etter ombyggingen også KIWI: Hei! Vi beklager så mye dersom du ikke fikk god nok service i vår butikk. Hvilken rabatt er det du sikter til som du ikke fikk?Vi skal ta tilbakemeldingen videre med butikken. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen oss i KIWI Kunde: Dersom den ikke var god nok? Altså det høres nesten greit ut det jeg skriver mener du? He he. Hvis du er usikker selv så trenger du ikke ta det opp med butikken for de synes nok at det hvertfal er i orden. Muligens er jeg bare en hysteriker som overdriver og kan finne seg en annen butikk å handle i. Er det han jeg tror det er som har skrevet dette? En blogger...? Anonymkode: 19d9c...f63
allesote Skrevet 26. april 2018 #1046 Skrevet 26. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det han jeg tror det er som har skrevet dette? En blogger...? Anonymkode: 19d9c...f63 Tror ikke det. Jeg kjente hvertfall ikke til personen...
Kattugla Skrevet 27. april 2018 #1047 Skrevet 27. april 2018 På 3/3/2014 den 13.02, Chloe- skrev: Syns det er festlig på TV-seriers sider med de som skriver til karakterene. Spesielt Hotell Cæsar. "Juni, jeg vet selv hvor hardt det kan være å komme ut av alkoholens klør. Bare vit at vi er mange som støtter deg." 😂😂😂 13
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1048 Skrevet 9. mai 2018 Anmeldelse på den lokale McDonalds "restauranten" sin FB side: Sitat Kjapp tur innom med lillemann på drive trough. Bestiller noe av det enkleste - Happy meal med plain chees hvorpå jeg må skrike x antall ganger PLAIN CHEES og dobbelchees og chillie chees tops! Kommer til luka, får drikka og til slutt maten. Ikke var det full stappa med folk heller men i god tro tar jeg i mot å drar fra stedet. En super spent 4 åring gleder seg og i det man når E-18 så setter han i ett hyl grin! "Jeg har ikke fått leke" de har ikke gitt til meg, hvorfor gir de ikke til meg men til andre barn? Hjerte braste!!! Det var faen ikke leke der - den største gleden som ovegår all mat i grunn! MEN appåtill etter noen velveide ord og løfte om å stoppe å Kjøpe en leke så viser det seg faen meg at det jaggu er sendt med plain hamburger! Enda en katastrofe og værden gikk i 1000knas. Det endte ikke bedre da jeg skulle kaste meg over min mat å se at dere faen ikke har lagt oppi chillie chees topsen! Hallo, hva vi svarte er dette for ett surr. Det skal da ikke gå ann! Det plottes inn på en maskin, det dobbelt sjekkes i luka og jaggu så klarer dere alikevel!!! Prøvde å ringe dere hele kvelden men telefonen går bare over på svarer - uhørt og forventer en pm med en eller annen kompensasjon. Om dere ikke har gjettet det så gav anmelderen 1 stjerne. Anonymkode: f88a4...88b 20
SunnivaOslo Skrevet 10. mai 2018 #1049 Skrevet 10. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Anmeldelse på den lokale McDonalds "restauranten" sin FB side: Om dere ikke har gjettet det så gav anmelderen 1 stjerne. Anonymkode: f88a4...88b Men hvis vedkommede har betalt for dette så er det jo ikke riktig at de ødelegger bestillingen? En happy mean skal ha med leke og har man bestilt chili cheese og betalt for det så skal man jo ha Det? 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1050 Skrevet 10. mai 2018 6 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Men hvis vedkommede har betalt for dette så er det jo ikke riktig at de ødelegger bestillingen? En happy mean skal ha med leke og har man bestilt chili cheese og betalt for det så skal man jo ha Det? Det handler vel om måten man tar det opp på da. "Hjerte braste!!!" "Enda en katastrofe og værden gikk i 1000knas." Lol. Anonymkode: 1ee2a...6f6 40
SunnivaOslo Skrevet 10. mai 2018 #1051 Skrevet 10. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel om måten man tar det opp på da. "Hjerte braste!!!" "Enda en katastrofe og værden gikk i 1000knas." Lol. Anonymkode: 1ee2a...6f6 Ja jeg ser den. Synes det er en uting når folk gir tilbakemelding og banner skriver masse !!!!! og ikke kan skrive ordentlig,men hvis man ser bort ifra det,så skal man jo få det man betaler for? 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1052 Skrevet 10. mai 2018 6 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ja jeg ser den. Synes det er en uting når folk gir tilbakemelding og banner skriver masse !!!!! og ikke kan skrive ordentlig,men hvis man ser bort ifra det,så skal man jo få det man betaler for? Selvfølgelig. Anonymkode: 1ee2a...6f6 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1053 Skrevet 10. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel om måten man tar det opp på da. "Hjerte braste!!!" "Enda en katastrofe og værden gikk i 1000knas." Lol. Anonymkode: 1ee2a...6f6 Absolutt! Snakk om overreaksjon 😂😂😂 Anonymkode: f824d...67f 15
Christiane_W Skrevet 10. mai 2018 #1054 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, SunnivaOslo skrev: Men hvis vedkommede har betalt for dette så er det jo ikke riktig at de ødelegger bestillingen? En happy mean skal ha med leke og har man bestilt chili cheese og betalt for det så skal man jo ha Det? Det var jeg som la ut innlegget, huket av for AB ved en feil. Nok om det. Som det påpekes under her handler det om måten vedkommende tar det opp på. Selvsagt skal man ha det man bestiller og ikke minst betaler for, det er bare rett og rimelig. Men når man tar ut sin vrede i over at noe gikk galt et langt innlegg fylt av skrivefeil, dårlig språk, føleri og banning mister det for meg noe av effekten og blir mest latterlig. Det blir vanskelig å ta sånt seriøst. Hadde ikke reagert om det var formulert noe a la dette: Var en kjapp tur innom Drive Thru med lillemann. Bestilte Happy Meal med plain cheeseburger til ham og en dobbel cheeseburger og chili cheese tops til meg selv. Jeg måtte gjenta at cheeseburgeren i barnemenyen skulle være plain flere ganger. Vi kom til luka, fikk drikken og etter litt venting kom maten også. Regnet med at alt var i orden og dro fra stedet. Da lillemann åpnet Happy Mealen viste det seg at leken manglet, noe som ble en gedigen skuffelse for en liten gutt, siden den er vel så viktig som maten. At han hadde fått en plain hamburger i stedet for plain cheeseburger gjorde ikke saken bedre. Da jeg skulle spise min mat fant jeg ut at chili cheese topsene manglet. Dette er for dårlig! Bestillingene blir jo registert i kassa og dere har vel rutiner på å sjekke at alt er i posen før maten leveres ut til kunden? Har prøvd å ringe dere flere ganger i kveld, men det går rett på svarer. Forventer en tilbakemelding på dette via PM. 34
SunnivaOslo Skrevet 10. mai 2018 #1055 Skrevet 10. mai 2018 11 minutter siden, Christiane_W skrev: Det var jeg som la ut innlegget, huket av for AB ved en feil. Nok om det. Som det påpekes under her handler det om måten vedkommende tar det opp på. Selvsagt skal man ha det man bestiller og ikke minst betaler for, det er bare rett og rimelig. Men når man tar ut sin vrede i over at noe gikk galt et langt innlegg fylt av skrivefeil, dårlig språk, føleri og banning mister det for meg noe av effekten og blir mest latterlig. Det blir vanskelig å ta sånt seriøst. Hadde ikke reagert om det var formulert noe a la dette: Var en kjapp tur innom Drive Thru med lillemann. Bestilte Happy Meal med plain cheeseburger til ham og en dobbel cheeseburger og chili cheese tops til meg selv. Jeg måtte gjenta at cheeseburgeren i barnemenyen skulle være plain flere ganger. Vi kom til luka, fikk drikken og etter litt venting kom maten også. Regnet med at alt var i orden og dro fra stedet. Da lillemann åpnet Happy Mealen viste det seg at leken manglet, noe som ble en gedigen skuffelse for en liten gutt, siden den er vel så viktig som maten. At han hadde fått en plain hamburger i stedet for plain cheeseburger gjorde ikke saken bedre. Da jeg skulle spise min mat fant jeg ut at chili cheese topsene manglet. Dette er for dårlig! Bestillingene blir jo registert i kassa og dere har vel rutiner på å sjekke at alt er i posen før maten leveres ut til kunden? Har prøvd å ringe dere flere ganger i kveld, men det går rett på svarer. Forventer en tilbakemelding på dette via PM. Det var jo det jeg skrev i innlegget mitt under her? At banning og dårlig språk ødela for seriøsiteten i tilbakemeldingen? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1056 Skrevet 11. mai 2018 Hva er det dere regner som en plain cheeseburger? På bensinstasjonen jeg jobbet før var det overraskende mange som mente hamburger (uten ost) når de ba om dette, så skjønner at det var det hun fikk. Anonymkode: c1aaf...8a1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1057 Skrevet 11. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det dere regner som en plain cheeseburger? På bensinstasjonen jeg jobbet før var det overraskende mange som mente hamburger (uten ost) når de ba om dette, så skjønner at det var det hun fikk. Anonymkode: c1aaf...8a1 Plain cheeseburger er en burger med kun kjøtt og ost. Jeg har jobbet på McDonald's, og hvis noen bestilte plain cheese så var det det de fikk. Anonymkode: 35deb...813 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1058 Skrevet 11. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det dere regner som en plain cheeseburger? På bensinstasjonen jeg jobbet før var det overraskende mange som mente hamburger (uten ost) når de ba om dette, så skjønner at det var det hun fikk. Anonymkode: c1aaf...8a1 Det er en plain hamburger. En plain cheeseburger er kjøtt og ost. De kundene som bare skal ha kjøtt tar feil når de sier plain cheeseburger og de ansatte kan jo ikke legge seg etter disse kundene. Anonymkode: 1ee2a...6f6 7
Ichiko Skrevet 11. mai 2018 #1059 Skrevet 11. mai 2018 "PLAIN CHEES, dobbelchees, chillie chees tops!" (skrikes x antall ganger) 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1060 Skrevet 11. mai 2018 Omtale på facebooksiden til en lokal restaurant: Sitat Nydelig god mat blid å hyggelig jente so jobber der no terning kast 10 Hvor mange sider har denne terningen? Anonymkode: c0c32...b5c 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå