Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Nille: "Cyclax Aloe Vera pure nature: at dette kun var en kampanjevare er å lure folk! Har mistet troen på dere, Nille, kommer til å benytte annen lavprisbutikk heretter."

Jaha.... Hvordan er dette å lure folk? :S

Kanskje fordi det kostet det samme i førpris, som under kampanjen? Altså ingen kampanjevare.

Eller at de ikke hadde den inne selv om den var del av en kampanje?

Skrevet

Kanskje fordi det kostet det samme i førpris, som under kampanjen? Altså ingen kampanjevare.

Eller at de ikke hadde den inne selv om den var del av en kampanje?

Åja, jeg skjønner hvordan du tenker, jeg skulle kanskje ha postet mer av hva hun skrev. Problemet til kunden var at varen hadde vært inne på kampanje før, men nå ikke fantes i butikk lenger. Liksom at butikker tar inn varer som de bare har i en periode :P

• Liker 1
Skrevet

HBO Nordic hadde tekniske problemer i går og folk klikker:

"Å, nå er taconight ØDELAGT! Jeg HATER dere!"

"Som om ikke mandag var en dritt dag fra før.. nå er den hvertfall katastrofe grusomt fucktard av dere.."

"forbanna drit sie!!!! legg ned heile dritten"

Burde vel ikke bli det, men jeg blir fortsatt forundret over hvor sinte folk blir for småting og uttrykker det på grusomt vis på internett.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

^Som om HBO Nordic gjør det for å være slemme liksom...

Haha, folk er så teite altså. Etter å ha sett i denne tråden er det egentlig ganske skremmende å se hvor utrolig mange dumme folk det er blant oss.

Anonymous poster hash: f6786...a79
  • Liker 6
Skrevet (endret)

FOLK er FOLK – og det er viktig å bli sett!

I en MENY-butikk i distriktet er ikke FOLK FOLK…….

Han satt på en murkant ved inngangen. Så på FOLK som kom. Slo du øynene opp og så på han, så han deg inn i øynene og holdt opp bladet ”FOLK er FOLK”. Ellers sa han ikke stort og var verken til hindring eller sjenanse. Jeg så på han og smilte med et hei – og takket nei til bladet hans. Ok – svarte han.

Da jeg senere sto ved flaskeautomaten og pantet tomflasker, så jeg butikksjefen gå ut og snakke med han. Så hyggelig tenkte jeg – det er viktig at FOLK føler seg sett. I neste øyeblikk reiste han seg og pakket bladene ned i sekken med nedslåtte øyne og forlot stedet.

Jaget du han? – spør jeg. Ja, FOLK klager – sier han. Hvem? – spør jeg. FOLK – sier han. Har han vært ubehagelig? FOLK synes det er ubehagelig – svarer han. Han gjør da ingen fortred – sa jeg – han sitter der og holder opp bladene sine. Det er opp til enhver om de vil kjøpe. Han er høflig, trenger seg ikke på og godtar et nei, takk. Jeg ble glad da du gikk ut og snakket med han og tenkte butikksjefen SER han, det er bra!

NOEN synes det er fint at han sitter der, ANDRE liker det ikke. – sier han Så du tar hensyn til ANDRE? Jeg må ta hensyn til hva KUNDEN sier. Hva med MEG - gjeller ikke JEG? Jeg må ta hensyn til KUNDENE sier han igjen. Hva er det for slags politikk – sier jeg. Jeg må ta hensyn til hva KUNDENE ønsker. Hva med MEG? – sier jeg igjen. Har du spurt MEG? Hva med de som selger Krigsropet, jager du de også? Butikksjefen har ikke flere svar og går inn i butikken sin igjen.

Jeg går ut for å finne mannen for å snakke med han, men han er allerede vekk. Jeg ville be om unnskyldning på butikksjefens vegne.

Herved vil jeg komme med en 17.mai-hilsen til butikksjefen i MENY med de beste ønsker for feiring av NASJONALDAGEN der FOLK er FOLK.

Jeg håper du ikke setter isen i vrangen, for da kunne du heller gi den til mannen som kanskje ikke fikk solgt såpass mange blad at han fikk kjøpt seg sin egen is!

Fra Meny.

Dritt med romfolk som selger bladene sine rett utenfor butikken, så skjønner at andre kunder syntes det er ubehagelig.

Men hvorfor hun må skrive en hel avhandling om akkurat hva som har skjedd, holder med en kort oppsummering :)

Måtte forresten lese den to ganger før jeg skjønte hva hun mente.

Endret av Rægs
  • Liker 2
Skrevet

Fra Kiwi:

"I går fikk jeg oppleve noe som jeg ikke trodde var mulig å oppleve i 2014. Jeg driver to restauranter og en liten kafee i Kr.sand sentrum. Pga feil bestilling på to av mine steder, så jeg meg nødt til å handle inn melk fra deres butikk i Markensgate. Jeg har beregnet mitt behov for helgen til ca 80 liter melk. Dermed sendte jeg en av mine ansatte til å handle og han kom tilbake med halvparten. Resterende 40 liter fikk han IKKE lov til å kjøpe av dere!!! Da tenkte jeg at her må det være en missforståelse så jeg gikk ned til butikken selv og snakket med vedkommende som ga denne beskjeden. Og gjett hva? Det stemte. Her står jeg i en av deres butikker med penger i hånda, klar til å handle en av deres varer og jeg blir NEKTET!!! Jeg blir nektet til å kjøpe MELK i Norge i 2014!!! Og her kommer begrunnelsen; de i butikken får dessverre ikke lov til å selge meg så mye fordi de er redde de kommer til å gå tomme til helgen. Så jeg ber den vedkommende til å ringe til sjefen sin og dobbelsjekke dette. Og igjen, gjett hva? DET STEMMER!!! En av deres kjøpmenn NEKTER en av deres betalende kunder til å kjøpe MELK!!! Dette kan da umulig stemme? For dere driver vel butikk eller?

Så jeg har gjort følgende: Jeg har notert navnet på denne sjefen og jeg har informert den tilstedeværende om at jeg går rett til avisen med dette, men først så skal jeg få 8 tilfeldige mennesker jeg treffer i Markensgaten til å kjøpe 10 liter melk hver til meg, så nå står det 120 liter melk i de forskjellige kjøleskapene mine. Og i tillegg så har jeg tatt et bilde av deres melkedisk så jeg har svart på hvitt hvor mye melk som stod i kjøleskapet på daværende tidspunkt. I tillegg så vil jeg informere TINE`s regionkontor på Hellemyr for å høre om hva de syns om at dere nekter betalende kunder å kjøpe deres produkter.

Nå er det heldigvis helg så dere får 2 dager på dere for å komme med en fornuftig uttalelse om hvordan noe sånt kan skje?"

Syns ikke det er så rart at sjefen ikke ønsket at én person skal kjøpe 80 liter melk, altså hele åtti kartonger melk. :vetikke: Digger at han truer med å gå til avisene, ser for meg sjokkoverskriften i VG: "Kunde ble nektet å kjøpe 80 liter melk" :fnise:

Edit: Skrivefeil

For en idiot. Han burde være glad for at butikken var så snille at han fikk kjøpe 40 liter melk.

Varer i matbutikker er først og fremst for privatpersoner og ikke for restauranter. Måtte stadig vekk nekte reaurantpersoner å kjøpe all first price kyllingfilet i en butikk jeg jobbet i.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt on topic siden dette ikke er en firmaside eller lignende, men gullkorn er det definitivt.

Anonymous poster hash: 35f54...962

post-37809-0-64534500-1400158872_thumb.p

• Liker 13
Skrevet

40 liter er fortsatt veldig mye, trodde grensen for hva de ville tillate lå lavere enn det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at jeg dessverre ikke har fått anonymisert alt, glapp ett sted. Synd man ikke kan redigere innlegg skrevet som AB.

• Liker 3
Skrevet

Festlig at folk klikker i vinkel på Viaplay sine sider for at paradise hotel epiosden ikke er lagt ut enda :fnise:

En av mange;

"Er det stor sjangse for at paradise hotell episoden kommer ut i kveld ? klokken er snart 22.10!!"

• Liker 4
Skrevet
"venter...venter......venter.........venter......venter..... NÅR KOMMER DAGENS EPISODE AV PH UT?????????????????????????????????????????????"

hahahaha, kriiiiiiiseee!

• Liker 4
Skrevet

Ikke helt on topic siden dette ikke er en firmaside eller lignende, men gullkorn er det definitivt.

Ååååååh. Troen på menneskeheten. Hvor ble den av?

Skrevet

Denne fant jeg på misjonen sin facebookside! Hahaha! Kaster stein i glasshus

post-27052-0-08983500-1400189375_thumb.j

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

attachicon.gifmisj.jpg

Oi! Tragisk. Hvilket land skal vi sende ham tilbake til, tro?

Anonymous poster hash: c8a28...a95

• Liker 10
Skrevet

Oi! Tragisk. Hvilket land skal vi sende ham tilbake til, tro?

Anonymous poster hash: c8a28...a95

Huff ja...

Han har gått livets harde skole også, det kom ikke som noe sjokk akkurat.

• Liker 11
Skrevet

attachicon.gifmisj.jpg

Orket ikke lese hele, for det var så slitsomt å lese med alle skrivefeilene. Hvorfor er det ALLTID de som ikke kan skrive noenlunde riktig selv som klager på innvandrere som ikke kan norsk?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

misj.jpg

Er en skremmende sammenheng mellom rasisme og skrivevansker.

Anonymous poster hash: f44c3...81a

• Liker 10
Skrevet

attachicon.gifmisj.jpg

Mon tro om han hadde stått den prøven...

• Liker 3
Skrevet

Dere burde sjekke ut gruppa som innlegget er lagt ut på, "break a rose".

Blir helt kvalm av holdningene og rasismen. "Jeg er ikke rasist,men.."

• Liker 1
Skrevet

Fra Meny.

Dritt med romfolk som selger bladene sine rett utenfor butikken, så skjønner at andre kunder syntes det er ubehagelig.

Men hvorfor hun må skrive en hel avhandling om akkurat hva som har skjedd, holder med en kort oppsummering :)

Måtte forresten lese den to ganger før jeg skjønte hva hun mente.

Jeg synest nesten "Jeg ville be om unnskyldning på butikksjefens vegne" var det verste.

Hvem f---n tror hun hun er liksom?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...