Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lypcha
Skrevet

«Vil bare varsle at det løper en lam unge på Minnesund alene uten bjelle langs byrud på Minnesund var inne hos hesta min, men i full panikk løp den gjennom strøm tråder og løp ut videre jeg klarte ikke å stoppe den den løp mot rideskolen.»

Haha, litt uheldig ordeling der, ja!

Anonymous poster hash: f6786...a79

Haha! Husker jeg hørte den på radioresepsjonen.

Skrevet

En til på Rimi sin facebook side;

"Kommer dere til å bli den første matbutikken i Norge som legger maten direkte i posen/posene for kundene ? Eller må vi bare finne oss i att vi må til Florida for å oppleve dette ?Er ikke det naturlig service når en handler at varene blir lagt i en pose ?????"

:fnise::fnise:

hahahaha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man blir tydeligvis ikke smartere av å spise sjokolade :roll:

Joda, men ikke når man spiser en bit for lite, skjønner du vel :laugh:

«Vil bare varsle at det løper en lam unge på Minnesund alene uten bjelle langs byrud på Minnesund var inne hos hesta min, men i full panikk løp den gjennom strøm tråder og løp ut videre jeg klarte ikke å stoppe den den løp mot rideskolen.»

Anonymous poster hash: f6786...a79

Miraklenes tid er ikke forbi :)

Anonymous poster hash: ceaf4...b1c

• Liker 4
Gjest Whitestripes
Skrevet

:ler:
At jeg ikke har oppdaget denne tråden før nå! Både morsom og irriterende på en gang. Litt skremmende også, at det finnes så mange dumme folk som får gå løs blant oss andre :lur:

• Liker 8
Skrevet (endret)

Diverse kvalmende kommentarer på den saken om jenta som ikke fikk betale med småpengene sine (buhu, i-landsproblem):

"Gikk forbi butikken idag... Lite folk der... Å det likte jeg... For sånne dumheter går bare ikke an.. Hun skal jo bare søke seg til NAV"

"Sjefen beklager det hele med at det har vært en misforståelse. Misforståelsen må da være at han ansatte et slikt menneske"

"Viktig at folk slutter å handle på slike steder. Slike steder har ikke livets rett. Kjenner det koker når jeg leser dette. Skulle fått en lekse den butikkansatte der."

"Den eller de som veit hva butikken heter må publisere navnet på butikken her inne, slik at alle ser hvem det er, fy søren har barnebarn selv og hadde jeg kommet i en slik situasjon så hadde jeg eksplodert!"

"Håper vedkommende ekspiditør ender opp med å måtte pante tomflasker til livets opphold..for servicenæringen har vedkommende ingenting å gjøre..."

"Man bør rett og slett oppfordre folk til å boikotte denne butikken. At man kan oppføre seg vanskelig mot voksne folk er en ting, men mot et lite barn. Rett og slett håpløst!!"

"Alvorlig talt hvilke idioter ansetter de i butikker i dag? Ja ja kansje IQ-en er den samme som skostørrelsen."

"Hadde gått ut med navn på butikk kassadame og daglig leder i alle aviser og på sosiale medier som ville høre på meg.. En stor skam av butikken..."

Herregud, så flott for dere at dere er perfekte mennesker som aldri gjør feil, med unntak av at dere ønsker helt forferdelige ting på en ansatt som ikke tok i mot småpenger. Det må føles så jævlig godt å spy ut dritt mot en person som sikkert sitter hjemme og ikke har det så godt akkurat nå, med tanke på et så stort nyhetsoppslag og en sjef som går ut og beklager misforståelsen. Uff, jeg kjenner jeg blir sint, og synes veldig synd på denne ansatte. Folk foreslår å henge den ansatte ut med navn?? Herregud!

Endret av Amananas
  • Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

"Kom dere bort fra fb-siden min! Spam. skal aldri handle mer på Rimi"

RIMI: Hei X. Om du ikke ønsker å følge oss på Facebook må du selv trykke unlike.

Anonymous poster hash: cf9d9...805

• Liker 38
Gjest Tekola
Skrevet

Fra NSB

Heisann.

Vil med dette klage denne reklamen som jeg fikk av dere på mail. Dere skryter av at HELE Norge er på salg for 99,- kr.
Dvs at Troms Og Finnmark IKKE er en del av Norge siden dere reklamerer for dette?! Togene stopper i Bodø.
Så dette er en hån mot de to nordligste fylkene i landet!
Takk for meg!

:ler:

Skrevet

"Så SUR! Var på rema 1000 i marken som hver dag. Skulle bare ha en snus, da en stor kjerring av en kassedame sier de som kom etter meg hadde lagt varer på båndet og er da først. Når jeg og kjæresten kom var det ingen der og ingen varer på båndet. Jeg snur meg for å ta en snus fra skapet, og er da ikke i kø? Selvom vi var 2?

Jeg sier jeg skal klage på hun, og hun sier at jeg får værsegod gjøre det, og at jeg får gjøre det som den fitten jeg er. Hva SERVICE er dette? Folk ble helt paff.."

Er det en sammenheng mellom klaging på facebook, og dårlig rettskriving? :trist:

• Liker 10
Skrevet

"Kom dere bort fra fb-siden min! Spam. skal aldri handle mer på Rimi"

RIMI: Hei X. Om du ikke ønsker å følge oss på Facebook må du selv trykke unlike.

Anonymous poster hash: cf9d9...805

:skratte:

• Liker 5
Skrevet

"Så SUR! Var på rema 1000 i marken som hver dag. Skulle bare ha en snus, da en stor kjerring av en kassedame sier de som kom etter meg hadde lagt varer på båndet og er da først. Når jeg og kjæresten kom var det ingen der og ingen varer på båndet. Jeg snur meg for å ta en snus fra skapet, og er da ikke i kø? Selvom vi var 2?

Jeg sier jeg skal klage på hun, og hun sier at jeg får værsegod gjøre det, og at jeg får gjøre det som den fitten jeg er. Hva SERVICE er dette? Folk ble helt paff.."

Er det en sammenheng mellom klaging på facebook, og dårlig rettskriving? :trist:

Hahaha! Jeg er ganske så sikker på at den ansatte ikke kalte henne for fitte :P Hvorfor skulle hun bry seg om å gi god service til de som stod i kø før/ bak (whatever), men så kalle vedkommende for fitte? Makes no sense.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fra Freia sin facebookside:

En gutt har klaget over at nonstop-sjokoladen ikke inneholdt nonstop, men bare var helt vanlig melkesjokolade. Han får mange kommentarer, blant annet denne:

"Skal vel ikke være nonstop i den da dickwize, men SMAKENav nonstop!! På lik linje som banan kondomen smaker banan! Betyr ikke at den er lang og gul av den grunn!!!!"

:fnise:

:skratte: min favoritt hittil!!!!

Anonymous poster hash: 3c343...462

• Liker 7
Skrevet

Fra telenor: Kunde: Hælvete ta dere!!! Jeg skal legge til epostkontoen min på en ny enhet, og trenger passordet mitt, jeg skal IKKE ha nytt passord så jeg må bruke resten av dagen på å sette opp mine 7 andre enheter. Det har alltid vært mulig å få sendt passordet på sms tidligere, hvis ikke dette er mulig lenger klikker jeg! Forrige uke kastet jeg bort EN TIME på telefonkø hos 09000 til INGEN nytte, begynner å temmlig møkklei nå!

Telenor:Hei igjen. Som informert forrige uke så vil "Glemt passord" funksjonen sende nytt passord. Muligheten for å sende eksisterende er ikke lenger tilgjengelig.

Kunde: DRA TIL HÆLVETE!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

I dag gjorde NRK en feil (kutta hoppsendingen da det var igjen 6 hoppere) og GJETT om de har fått gjennomgå!

"SI MEG KA FAN SKAL VI BETALE LISENS FOR???????,HER SITTER JEG SER VM SKIFLYGNING,ER IGJEN 6 HOPPERE VIPS IKKE MERE ,SENDER HUNDESPANNKJØRING,FAN TA HELE TV SPORTEN HAR INTLIGENS SOM EN BANAN ,JA SKRIV MED STORE BOKSTAVER,,HÅPER FÅ MED MEG FOLK SOM NEKTER BETALE LISENS MERE IDIOTER"

"Håper ansvarlige for VM sendingen fra Harrachov blir truet til å være prøve hopper i neste hopprenn i Vikersund !!! For en idiot!!"

"Hallo NRK koffer svarer dere ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkke. 1 2 3 4 5 6 7 8 9. Hopppppppppppppp. satan"

"Førbannade mongo kanal , fy fan før en måte å avslutte skiflyginga på . Dere er en skam før Norge ."

Åsså så sinna da!

:laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det litt gøy med å se på politiske partiers facebooksider. Her er en lang tirade fra en kar på FRP sin side:

Man kan si mye rart om FRP, men akkurat her kom de med et elegant og treffende svar:

Burn.

Anonymous poster hash: 619f5...6e9

Men hvis vedkommende kun blir foreslått jobber utenfor sitt fagfelt, kan jeg forstå at det er trivsel problemer.

I andre europeiske land er det slik at for å få penger fra NAV tilsvarende, må du godta jobbene de forselår deg. Endre med mange at de er nødt til å ta de utrivelige jobbene som ingen vil '(etter tre forslag og du nekter fordi utenfor ditt felte, kutter de dagpenger. Kan ha gått kun tre uker da).

Så svaret fra frp virket ikke så dumt, men når man tenker seg om, ser man at uten å få med seg hele saken, kan det være annet enn vedkommendes skyld at han/hun ikke har trivdes i 25 jobber.

Har opplevd det selv hvor jeg måtte ta jobber hvor jeg sluttet etter midnatt til tross for at pga søvnproblemer må jeg unngå å være aktiv etter kl.20, som var fysiske og forårsaket ryggeproblemer, mens jeg faktisk hadde en utdanning og trengte bare å få komme meg inn i denne bransjen.

Mye gjorde at jeg trengte støtte til å få det til, istedenfor det fikk jeg press til å komme meg i hvilken jobb som helst.. (dette var i et annet land)

Det er ikke like markert her i Norge, men det er nok noen lignende tilfeller.

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

"Mye rart med MENY men att de GODTAR halvnakne mennesker vandrende rundt blant matvarer.

NEI SKAMMELIG

Gir til FRETEX men dem får i konteinerne sine. Ikke statsposten GRRRRRRRRRRRRR"

Grrrrrrrrrrrrr

• Liker 2
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

"Mye rart med MENY men att de GODTAR halvnakne mennesker vandrende rundt blant matvarer.

NEI SKAMMELIG

Gir til FRETEX men dem får i konteinerne sine. Ikke statsposten GRRRRRRRRRRRRR"

Grrrrrrrrrrrrr

Personen må være full, høy eller begge to på en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eg ska ha den beden så mangle i sjokoladen min!! Eg fekk nå besjed om at konkuransen va ferdige, og då vil eg veldig gjerna ha den beden!! ta kontakt i innboks for leveringsadresse.

de fra freia er så tilbakestående..:

Anonymous poster hash: 84642...c0f

• Liker 5
Skrevet (endret)

Når jeg leser alle kommentarene fra Freia-kundene som hyler over manglende bit i pakken og som etter 270 svar fremdeles ikke fatter AT DET ER LIKE MYE SJOKOLADE blir jeg nesten litt lei meg over at jeg ikke studerer psykologi fordi jeg tror dette kunne ha blitt verdens mest underholdende masteroppgave...

Edit: Skriveleif

Endret av Allegro
  • Liker 27
Skrevet

Når jeg leser alle kommentarene fra Freia-kundene som hyler over manglende bit i pakken og som etter 270 svar fremdeles ikke fatter AT DET ER LIKE MYE SJOKOLADE blir jeg nesten litt lei meg over at jeg ikke studerer psykologi fordi jeg tror dette kunne ha blitt verdens mest underholdende masteroppgave...

Edit: Skriveleif

Nå ble jeg også lei meg for at jeg ikke studerer psykologi. Håper så inderlig at noen der ute leser denne tråden og velger freia-gærningene som sin masteroppgave, for å så publisere det ferdige produktet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat et gullkorn, men likevel:

Utrolige religiøse figurer i høy kvalitet. Disse må sees fra superkul.no

1501737_10152406541238998_1965047800_n.j

Det er helt utrolig hvor mange som har trykket liker og skrevet kommentarer på dette rælet.

1476309_10152404158188998_1531990441_n.j

Disse støvlene har i skrivende stund 53 likes

1461101_10152338528503998_710806903_n.jp

Anonymous poster hash: 3fe78...a28
  • Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...