Gå til innhold

Sexy amming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høye hæler er ikke bra. Bekkenet skal tilbake i form og det å gå med hæler er å innby til krøplethet før eller senere. Men ellers så får folk gjøre som de vil.

Ah, det visste jeg ikke. Men jeg tror motstanden gikk ut på at man ikke kan være en god mor hvis man er opptatt av utseende. To tanker i hodet blir for mye. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor ammebehåer skal være sexy jeg, det er jo en spesialbh for amming. Ikke for å forføre en mann. Men jeg er kanskje rar. Å være sexy var vel det siste jeg tenkte på i ammesituasjoner.

Jeg fullammer, men det betyr ikke at jeg er i en "ammesituasjon" 24/7 (selv om det tidvis føles sånn :P ).

Men siden de BH'ene jeg brukte før fødsel er for små eller har spiler som er ubehagelige bruker jeg amme-BH'er hele døgnet. Om jeg, eller Tone, synes det er ok at noe av undertøyet vårt er pent når vi deler seng med en mann, er det virkelig så ille?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det visste jeg ikke. Men jeg tror motstanden gikk ut på at man ikke kan være en god mor hvis man er opptatt av utseende. To tanker i hodet blir for mye. Eller noe sånt.

Jeg håper at de fleste med litt vett ikke tenker det. Og at andre med litt vett skjønner at enkelte ikke klarer det. Forskjell på folk og forskjell på unger.

Men høye hæler rett etter fødsel? Nei, og fysj og fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at de fleste med litt vett ikke tenker det. Og at andre med litt vett skjønner at enkelte ikke klarer det. Forskjell på folk og forskjell på unger.

Så mange babyer som er våkne mesteparten av natta er jeg imponert over at foreldrene i det hele tatt klarer å holde seg oppreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange babyer som er våkne mesteparten av natta er jeg imponert over at foreldrene i det hele tatt klarer å holde seg oppreist.

Nemlig. Så dette forventningspresset all slags bloggere og andre mediehorer skaperer jo egentlig litt tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Først snakker du om å projisere erfaringer over på andre, så snakker du om å ikke ha en realistisk oppfatning. Bestem deg!

Min erfaring er nemlig som jeg beskrev det. Så usexy som det kunne gå an å bli. Nemlig realistisk. :)

Anonymous poster hash: 886ea...638

Jeg tror ikke du forstod det jeg skrev :)

Poenget mitt er at begge deler er helt normalt og ikke så mye man kontrollerer. Derfor fatter jeg ikke hetsen av de som ikke har samme synlige effekter av graviditet og fødsel som en selv eventuelt har.

Det merkelige er at så mange får nærmest mord i blikket med en gang det handler om utseende ;)

At ikke alle får smertefull bekkenløsning eller tredjegrads ruptur aksepteres, men at noen ser attraktive ut på ett eller annet vis/liker å holde seg ca som før graviditet virker å provosere enkelte ? :vetikke:

Hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad jeg ikke har blitt mor enda. For da er det tydeligvis stor risiko for å bli mammapoliti og negativ til alle som prøver å unngå joggebukse og uggs-stilen veldig mange mødre mener å ha rett til å bære med stolthet. Hallo? Det tar ikke lengre tid å sette på seg chinos (el lignende s også er komfortabelt) og sneakers....

Anonymous poster hash: 9a96a...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...