Gå til innhold

Sexy amming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

klarer man å ha sex når man nettopp har født og er sår og har sting nedentil? Trodde man ikke kunne ha sex rett etterpå pga infeksjonsfare jeg

Kan du ikke bare godta at ikke alle liker det samme som deg da? At man ikke kan ha sex rett etter fødselen betyr jo ikke at man ikke kan ha sex resten av livet. Ammingen skal foregå ganske lenge uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Det er trist hvor mange negative kommentarer en bh kan få. Har dere ikke andre ting å gjør på? La nå dama gjør som hun vil, gå med hva hun vil uten at katteklørna deres må til angrep.

Forøvrig synes jeg det var kult med ei dame som vil se bra ut før og etterpå og ikke lar seg selv forfalle fordi "man er gravid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at kroppen til kvinner, helt vanlige og naturlige greier forsåvidt, regnes som en avisverdig nyhet.



Anonymous poster hash: cc622...6c8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Varierer veldig fra kvinne til kvinne. Noen hopper rett opp etter fødselen og slipper seg rett ned på en stol og spiser mat, mens andre sitter på rumpering og er helt ødelagt….

Jeg har opplevd begge deler..

Pent undertøy er en velværesak for meg og like nødvendig etter en fødsel som før en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Ja det er noe veldig sexy over svulmende pupper med synlige blå blodårer og kvisete hud pga hormonene i kroppen har slått seg vill etter fødselen.....

Veldig "hot" og veldig urealistisk oppfatning av virkeligheten. Vet enkelte blivende mødre ingenting eller?

Anonymous poster hash: 886ea...638

Hvorfor dette behovet for å projisere egne erfaringer eller oppfattelser om "stygge gravide" over på alle?

De samme hormonene som gir kjedelige effekter som uren hud/fett hår/økt hårvekst/lav sexlyst osv gir andre motsatt effekt, nemlig plettfri hud/glansfullt hår/økt sexlyst/sterkere og flere orgasmer

osv.

Så her er det jo du som ikke har en realistisk oppfatning :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dette behovet for å projisere egne erfaringer eller oppfattelser om "stygge gravide" over på alle?

De samme hormonene som gir kjedelige effekter som uren hud/fett hår/økt hårvekst/lav sexlyst osv gir andre motsatt effekt, nemlig plettfri hud/glansfullt hår/økt sexlyst/sterkere og flere orgasmer

osv.

Så her er det jo du som ikke har en realistisk oppfatning :)

Først snakker du om å projisere erfaringer over på andre, så snakker du om å ikke ha en realistisk oppfatning. Bestem deg!

Min erfaring er nemlig som jeg beskrev det. Så usexy som det kunne gå an å bli. Nemlig realistisk. :)

Anonymous poster hash: 886ea...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke sagt annet? Heldigvis er jeg gift med en mann som likte magen min før graviditeten, under graviditeten og etter, med alt av strekkmerker og pløsetehet. Ikke alle som MÅ ha en flat, stram mage ;)

Er glad mannen min er av samme type!

når det er sagt kjøpte jeg selv litt penere ammeundertøy senest i går, tre uker etter fødsel. og det får meg til å føle meg litt freshere i dag, selv om mannen ikke har sett det på enda en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor ammebehåer skal være sexy jeg, det er jo en spesialbh for amming. Ikke for å forføre en mann. Men jeg er kanskje rar. Å være sexy var vel det siste jeg tenkte på i ammesituasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Skjønner ikke hvorfor ammebehåer skal være sexy jeg, det er jo en spesialbh for amming. Ikke for å forføre en mann. Men jeg er kanskje rar. Å være sexy var vel det siste jeg tenkte på i ammesituasjoner.

Man tar jo ikke på seg BH'n hver gang man ammer. Den er jo på hele dagen. Når den ikke brukes til det den skal så ser det jo ut som vanlig undertøy, så hvorfor ikke velge en som ser pen ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så mye kroppsfokus det er nå for tiden. Blir helt oppgitt, jeg!! Nå skal man være sexy og fresh rett etter fødsel også. Hvordan skal dette ende?



Anonymous poster hash: 47e54...361
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar jo ikke på seg BH'n hver gang man ammer. Den er jo på hele dagen. Når den ikke brukes til det den skal så ser det jo ut som vanlig undertøy, så hvorfor ikke velge en som ser pen ut?

Pen er greit, min ammebehå var også pen.. (hadde bare 1 bh i 9 mnd) Men den trenger ikke se sexy ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer, det står ingenting om sexy amming på verken instagram eller blogg. Tone D. har alltid vært smårøff og kjapp i replikken, dette intet unntak. Hun har rett og slett kjøpt seg en amme-bh og spøker med det. For henne er jo dette nytt og spennende, og hun må få lov å være gravid på akkurat den måten hun selv vil.



Anonymous poster hash: 0f6e6...feb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

magen går ikke bort rett etterpå. En kjempediger mage trenger da tid til å gå tilbake. Jeg har ikke sett noen som nylig har født som ikke har rester av mage.

Dette er jo kjempeindividueltil. Magen min var like flat etter 4 dager.

Er det ikke flott når kvinner har et ønske om å føle seg fresh og flott etter fødsel? Mye bedre det enn å forvente at alt kommer til å bli helt møkk og dass? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merkelig versjon av hore/madonnakomplekset lever tydeligvis i beste velgående, også hos kvinner.

Man kan ikke være både sexy og mamma altså, da ødelegger man for seg selv, for ungen og ikke minst for nasjonen! Dere tok et valg, og nå får dere ta konsekvensene. På med joggebukse og grått, utvasket undertøy! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest New_Girl

En merkelig versjon av hore/madonnakomplekset lever tydeligvis i beste velgående, også hos kvinner.

Man kan ikke være både sexy og mamma altså, da ødelegger man for seg selv, for ungen og ikke minst for nasjonen! Dere tok et valg, og nå får dere ta konsekvensene. På med joggebukse og grått, utvasket undertøy! :jolie:

Man kan visst være pen. Men ikke sexy. Skjønn det den som kan...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan visst være pen. Men ikke sexy. Skjønn det den som kan...

Ja, naturlig pen, men jeg har hørt noen av de samme fordommene om (nybakte) mødre som sminker seg, bruker pene klær eller høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, naturlig pen, men jeg har hørt noen av de samme fordommene om (nybakte) mødre som sminker seg, bruker pene klær eller høye hæler.

Høye hæler er ikke bra. Bekkenet skal tilbake i form og det å gå med hæler er å innby til krøplethet før eller senere. Men ellers så får folk gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...