Gå til innhold

Sexy amming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Ikke alle må sy etter fødsel. Og man skal unngå sex uten kondom de første 6 (tror jeg) ukene pga infeksjonsfare. Men er man i form til det så er det ikke noe hinder for en runde i senga. Mange tror jeg venter litt pga renselsen de første ukene.

Ikke alle må sy etter fødsel. Og man skal unngå sex uten kondom de første 6 (tror jeg) ukene pga infeksjonsfare. Men er man i form til det så er det ikke noe hinder for en runde i senga. Mange tror jeg venter litt pga renselsen de første ukene.

man blir vel uansett sår nedentil uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man blir vel uansett sår nedentil uansett?

Varierer veldig fra kvinne til kvinne. Noen hopper rett opp etter fødselen og slipper seg rett ned på en stol og spiser mat, mens andre sitter på rumpering og er helt ødelagt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men man er jo ikke sexy men blæsjemagen man har få dager etter fødsel, med mindre man har klart å få den vekk rimelig kjapt.

Når magen går fra gigantisk til mye mindre er den faktiske størrelsen ikke egentlig synlig for hverken den nybakte moren eller faren ;)

man blir vel uansett sår nedentil uansett?

Ikke alle :)

Og det er ikke alle som lar seg stoppe av det. Uansett kan jo undertøyet være ment for et par måneder etter fødsel, ingen som har sagt at hun skal bruke det for å være sexy dagen etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Når magen går fra gigantisk til mye mindre er den faktiske størrelsen ikke egentlig synlig for hverken den nybakte moren eller faren ;)

Ikke alle :)

Og det er ikke alle som lar seg stoppe av det. Uansett kan jo undertøyet være ment for et par måneder etter fødsel, ingen som har sagt at hun skal bruke det for å være sexy dagen etter fødsel.

magen går ikke bort rett etterpå. En kjempediger mage trenger da tid til å gå tilbake. Jeg har ikke sett noen som nylig har født som ikke har rester av mage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådet er å ikke ha sex før man er ferdig med renselsen. Noen er ferdige etter seks uker, andre etter seks dager, det er veldig individuelt :)

Og noen ganger kan det gå opp til en par år før sex føles godt igjen, pga klipping/sying. Jeg grøsser fremdeles over minnet.

Anonymous poster hash: 886ea...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen går ikke bort rett etterpå. En kjempediger mage trenger da tid til å gå tilbake. Jeg har ikke sett noen som nylig har født som ikke har rester av mage.

Jeg har da ikke sagt annet? Heldigvis er jeg gift med en mann som likte magen min før graviditeten, under graviditeten og etter, med alt av strekkmerker og pløsetehet. Ikke alle som MÅ ha en flat, stram mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg har da ikke sagt annet? Heldigvis er jeg gift med en mann som likte magen min før graviditeten, under graviditeten og etter, med alt av strekkmerker og pløsetehet. Ikke alle som MÅ ha en flat, stram mage ;)

tror du typen til overfladiske bimbo Tone Damli ikke bryr seg om slikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, "superhot ammeundertøy" er noen hun skriver bare fordi hun vil at VG skal skrive om det og. "Se Tones sexy undertøy..", liksom. Bare vent...



Anonymous poster hash: 01299...a6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du typen til overfladiske bimbo Tone Damli ikke bryr seg om slikt?

Det har jeg ingen forutsetninger for å vite, og bryr meg i grunnen ikke heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det har jeg ingen forutsetninger for å vite, og bryr meg i grunnen ikke heller ;)

jeg bare føler Tone ikke tror at kroppen vil være annerledes etter fødsel og. Er jo som hun tror hun skal være tilbake til seg selv timer etterpå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Herlighet, alt folk skal henge seg opp i da.

Etter en slitsom graviditet med bare behagelige klær og undertøy så gleda jeg meg skikkelig til å dra på undertøys-shopping etter fødsel. Ikke bare fordi mannen skulle ha noe pent å se på, men fordi jeg ville føle meg som meg igjen. Nå ble ikke den første tiden hjemme med baby akkurat sånn jeg hadde sett for meg, men etter at ting var litt normalt igjen nærmest løp jeg ut for å kjøpe pent undertøy.

Lite visste jeg at i følge KG er det forbudt å ville være sexy etter at man har født!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/kjendis/markus-kan-glede-seg-69637

Ja, for amming er noe av det mest sexy som finnes. Eller ikke! Kanskje for syke mennesker...

Anonymous poster hash: d782d...429

Kanskje td snart får beina på jorda og innser at det ikke er noe seksuelt ved amming hvis hun da ikke anser melkelekkasje og brystspreng som sexy da

Anonymous poster hash: 8551e...091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, alt folk skal henge seg opp i da.

Etter en slitsom graviditet med bare behagelige klær og undertøy så gleda jeg meg skikkelig til å dra på undertøys-shopping etter fødsel. Ikke bare fordi mannen skulle ha noe pent å se på, men fordi jeg ville føle meg som meg igjen. Nå ble ikke den første tiden hjemme med baby akkurat sånn jeg hadde sett for meg, men etter at ting var litt normalt igjen nærmest løp jeg ut for å kjøpe pent undertøy.

Lite visste jeg at i følge KG er det forbudt å ville være sexy etter at man har født!

Men følte du behov for å twitre om det hotte undertøyet ditt også?

Det er jo det som blir så fl-a-u-t her.

Anonymous poster hash: 01299...a6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Men følte du behov for å twitre om det hotte undertøyet ditt også?

Det er jo det som blir så fl-a-u-t her.

Anonymous poster hash: 01299...a6e

Nei, men folk er forskjellig. Og så leser jeg tydeligvis den setningen annerledes enn dere. For meg ser det ut som det er ment litt humoristisk, at det er skrevet med Glimt i øyet. Dere tar det jo dødsalvorlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

man blir vel uansett sår nedentil uansett?

Nei, ikke alle. Og sex er ikke kun samleie ved penetrering.

Hilsen ei som faktisk har prøvd.

Man kan også ha sex med litt, ingenting eller endel mage uten problemer. For begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

magen går ikke bort rett etterpå. En kjempediger mage trenger da tid til å gå tilbake. Jeg har ikke sett noen som nylig har født som ikke har rester av mage.

Jeg fødte for 7 uker siden, magen var den samme etter et par uker og fikk ingen strekkmerker. Veide mindre enn før graviditet.

Hadde fint klart å ha sex om jeg veide 20 kilo mer, hadde zebrastrekkiser og større mage enn før graviditet. Null problem.

Trenger ikke flat mage for å gi en blowjob vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

magen går ikke bort rett etterpå. En kjempediger mage trenger da tid til å gå tilbake. Jeg har ikke sett noen som nylig har født som ikke har rester av mage.

Kremt….fikk du med deg bilde av fotballfruen 4 dager etter fødsel? Ikke mye kjempediger mage der. Tro det eller ei, men hun er ikke den eneste som magen synker rett inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kremt….fikk du med deg bilde av fotballfruen 4 dager etter fødsel? Ikke mye kjempediger mage der. Tro det eller ei, men hun er ikke den eneste som magen synker rett inn på.

jasmen fotballfrue er ikke som andre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...