Gå til innhold

Sexy amming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sexy er det siste jeg tenker når babyen titter opp på meg mens hun spiser.

Må alt med en kvinne være sexy i alle faser i livet? Kjenner jeg blir oppgitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Hallo.

Nå gir jeg blanke blaffen i blogger, men det står da ingenting om sexy der?

Og gjør det forresten noe å ha pent ammeundertøy? Eller føle seg eventuelt sexy i ammeperioden?

Jeg kjøpte heller ikke de støggeste ammeBH`ene på pur faen, og kjøper pent undertøy selv om jeg fødte for noen uker siden. Skjønner ikke hvorfor man skal endre klesstil fordi man har fått en unge.

Man blir da ikke automatisk et aseksuelt takras selv om man har født et barn ;)

Endret av åffårno
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Nå gir jeg blanke blaffen i blogger, men det står da ingenting om sexy der?

Og gjør det forresten noe å ha pent ammeundertøy? Eller føle seg eventuelt sexy i ammeperioden?

Jeg kjøpte heller ikke de støggeste ammeBH`ene på pur faen, og kjøper pent undertøy selv om jeg fødte for noen uker siden.

Man blir da ikke automatisk et aseksuelt takras selv om man har født et barn ;)

Jo, det står hot. Hot =sexy.

Men hvis du mener det er sexy å amme, er det ditt problem ;) !

Anonymous poster hash: d782d...429

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy og sexy... Det var ikke spesielt sexy. Og skjønner ikke at det i det hele tatt er et tema det er verdt å skrive om, selv ikke i Side2..



Anonymous poster hash: 53ab7...958
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Det skal ikke være noe sexy over det å amme.. Blæh



Anonymous poster hash: b5fd1...68b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred, en kan jo ha fint undertøy når man er blitt mamma og ammer!! Man må ikke ha slitt sloggi når man ammer og se ut som et dass. Fint undertøy=velvære.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jo, det står hot. Hot =sexy.

Men hvis du mener det er sexy å amme, er det ditt problem ;) !

Anonymous poster hash: d782d...429

Skriver hun ikke fresh?

Amming er ikke sexy, men en ammende kvinne ha da et liv utenom amming, og må nødvendigvis bruke undertøy uten spiler tilrettelagt for amming i opptil ett år og mer.

Jeg har ingen problemer med å føle meg sexy utenom babyrelaterte situasjoner som amming/bleieskift/trilletur, nei.

Anser det ikke som sykt at jeg har beholdt en følelse av kvinnelighet og behov for å føle meg sånn nogenlunde OK utseendemessig. Derfor velger jeg å ikke bruke undertøy jeg ellers synes er stygt, kler meg heller ikke i verdens fæleste slaskeklær døgnet rundt til ungen flytter hjemmefra bare fordi man er mor.

Ingen sier at amming er sexy(eller; det er garantert en fetisj), heller ikke denne Damli Aaberge - det ser du om du leser det blogginnlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Skriver hun ikke fresh?

Amming er ikke sexy, men en ammende kvinne ha da et liv utenom amming, og må nødvendigvis bruke undertøy uten spiler tilrettelagt for amming i opptil ett år og mer.

Jeg har ingen problemer med å føle meg sexy utenom babyrelaterte situasjoner som amming/bleieskift/trilletur, nei.

Anser det ikke som sykt at jeg har beholdt en følelse av kvinnelighet og behov for å føle meg sånn nogenlunde OK utseendemessig. Derfor velger jeg å ikke bruke undertøy jeg ellers synes er stygt, kler meg heller ikke i verdens fæleste slaskeklær døgnet rundt til ungen flytter hjemmefra bare fordi man er mor.

Ingen sier at amming er sexy(eller; det er garantert en fetisj), heller ikke denne Damli Aaberge - det ser du om du leser det blogginnlegget.

hun sier jo at nå kan typen glede seg til hvordan hun vil se ut i sitt hotte ammeundertøy. Akkurat som om sex blir aktuelt rett etter en fødsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

hun sier jo at nå kan typen glede seg til hvordan hun vil se ut i sitt hotte ammeundertøy. Akkurat som om sex blir aktuelt rett etter en fødsel.

Ja?

Gjør det noe om mannen hennes synes hun er sexy?

Og gjør det noe om folk ønsker/orker å drive litt seksuelle aktiviteter etter en fødsel?

Ikke alle sliter med smerter eller spesielt langvarige plager av ulik art, og mange ønsker ikke vente for lenge fordi man faktisk fortsatt har en seksualitet også etter å ha fått barn.

Noen trenger vente måneder, andre trenger ikke vente lengre enn noen bittefå uker. Og det gjelder jo kun samleie, alt annet kan man jo gjøre før alt er 100% iorden.

Sånn er realiteten, selv om endel ikke ønsker innse det ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er noe veldig sexy over svulmende pupper med synlige blå blodårer og kvisete hud pga hormonene i kroppen har slått seg vill etter fødselen.....

Veldig "hot" og veldig urealistisk oppfatning av virkeligheten. Vet enkelte blivende mødre ingenting eller?



Anonymous poster hash: 886ea...638
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja?

Gjør det noe om mannen hennes synes hun er sexy?

Og gjør det noe om folk ønsker/orker å drive litt seksuelle aktiviteter etter en fødsel?

Ikke alle sliter med smerter eller spesielt langvarige plager av ulik art, og mange ønsker ikke vente for lenge fordi man faktisk fortsatt har en seksualitet også etter å ha fått barn.

Noen trenger vente måneder, andre trenger ikke vente lengre enn noen bittefå uker. Og det gjelder jo kun samleie, alt annet kan man jo gjøre før alt er 100% iorden.

Sånn er realiteten, selv om endel ikke ønsker innse det ;)

klarer man å ha sex når man nettopp har født og er sår og har sting nedentil? Trodde man ikke kunne ha sex rett etterpå pga infeksjonsfare jeg

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Til mor dukka det opp ein liten godtepose óg. Markus kan glede seg til tiden fram mot- og etter fødsel, for eg har nemlig investert i superhot ammeundertøy».

Er jo det som står. Jeg skjønner godt at hun kjøper litt snasent undertøy! Det er jo ikke ammingen i seg selv som er sexy, men undertøyet. Og så er det enkelt å amme med BHen på i tillegg.

Det var herlig å kvitte seg med de stygge, behagelige ammeBHene og å kjøpe litt pent undertøy igjen noen uker etter fødselen. Det er noe med selvfølelsen. Og man sitter jo ikke å ammer 24/7 hele ammeperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

klarer man å ha sex når man nettopp har født og er sår og har sting nedentil? Trodde man ikke kunne ha sex rett etterpå pga infeksjonsfare jeg

Rådet er å ikke ha sex før man er ferdig med renselsen. Noen er ferdige etter seks uker, andre etter seks dager, det er veldig individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Rådet er å ikke ha sex før man er ferdig med renselsen. Noen er ferdige etter seks uker, andre etter seks dager, det er veldig individuelt :)

men man er jo ikke sexy men blæsjemagen man har få dager etter fødsel, med mindre man har klart å få den vekk rimelig kjapt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer man å ha sex når man nettopp har født og er sår og har sting nedentil? Trodde man ikke kunne ha sex rett etterpå pga infeksjonsfare jeg

Ikke alle må sy etter fødsel. Og man skal unngå sex uten kondom de første 6 (tror jeg) ukene pga infeksjonsfare. Men er man i form til det så er det ikke noe hinder for en runde i senga. Mange tror jeg venter litt pga renselsen de første ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men man er jo ikke sexy men blæsjemagen man har få dager etter fødsel, med mindre man har klart å få den vekk rimelig kjapt.

Enkelte menn tenner faktisk på partneren sin selv om hun har bolledeigmage…..det er ikke alltid fasongen på magen som avgjør om mannen får stå eller ikke;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...