Gjest Skrevet 2. desember 2015 #121 Skrevet 2. desember 2015 Noen som følger med på den nye sesongen?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #122 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Jeg savner faktisk Scrubs. TV-serier som Grey`s Anatomy handler som regel bare om drama. Men Scrubs tok faktisk lege-yrket liksom "på kornet" veldig ofte...Anonymous poster hash: 74811...c64 Hva med Akutten da? Owen er en forbanna drittsekk som alltid er irriterende.Heh? Endret 3. desember 2015 av Jacklost
chouette Skrevet 2. desember 2015 #123 Skrevet 2. desember 2015 Fikk ikke sett i går...Kom Nathan i går?
chouette Skrevet 2. desember 2015 #125 Skrevet 2. desember 2015 Nathan hvem?Riggs. Han som har jobbet med Owen og April. Tror Owen hater han ganske mye.
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #126 Skrevet 2. desember 2015 Er du utover sesongen? Har bare sett til episode 2 Men det er tillatt med USA episode snakk her Håper Christina komner tilbake
Sitronmelis Skrevet 2. desember 2015 #127 Skrevet 2. desember 2015 Kjenner jeg misliker Meredith sterkt nå! Hun er så sytete og egoistisk! Kjeftet så intents på Amelia i siste episode, sa fæle ting til henne osv (husker ikke helt hva) og Amelia gikk til en bar og tok seg en drink. Hun har jo vært edru SÅÅ LENGE, og nå skal vel det fuckes opp igjen og Liker Amelia, men håper hun ikke begynner med alkohol og narkotika igjen! (Dette skjedde i siste episoden som gikk i usa) 1
chouette Skrevet 2. desember 2015 #128 Skrevet 2. desember 2015 Er du utover sesongen? Har bare sett til episode 2 Men det er tillatt med USA episode snakk her Håper Christina komner tilbakeHar ikke sett mer enn deg. Men kom meg for øret at Martin Henderson skulle få en rolle som ny kirurg, så har googlet flittig i det siste Tror ikke det er så mange episoder til.
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #129 Skrevet 2. desember 2015 Kjenner jeg misliker Meredith sterkt nå! Hun er så sytete og egoistisk! Kjeftet så intents på Amelia i siste episode, sa fæle ting til henne osv (husker ikke helt hva) og Amelia gikk til en bar og tok seg en drink. Hun har jo vært edru SÅÅ LENGE, og nå skal vel det fuckes opp igjen og Liker Amelia, men håper hun ikke begynner med alkohol og narkotika igjen! (Dette skjedde i siste episoden som gikk i usa)Den i Norge?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #130 Skrevet 2. desember 2015 Har ikke sett mer enn deg. Men kom meg for øret at Martin Henderson skulle få en rolle som ny kirurg, så har googlet flittig i det siste Tror ikke det er så mange episoder til.Ah, jeg gleder meg til han dukker opp med Jeg synes han gjorde en god rolle i Secret and Lies Mon tro hva kallenavnet hans blir? McHandsome?
Sitronmelis Skrevet 2. desember 2015 #131 Skrevet 2. desember 2015 Den i Norge? Ja, Usa har sendt 8 episoder nå. Mens Norge er på sin 2 (?) av sesong 12 :-)
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #132 Skrevet 2. desember 2015 Ja, Usa har sendt 8 episoder nå. Mens Norge er på sin 2 (?) av sesong 12 :-) Ja Hva synes du om Bailey som sjef? Jeg likte best når Owen var det
Sitronmelis Skrevet 2. desember 2015 #133 Skrevet 2. desember 2015 Ja Hva synes du om Bailey som sjef? Jeg likte best når Owen var det Samme her! Syns Owen skulle vært sjef! :-) Jeg trodde at April faktisk skulle bli sjef i forrige sesong, for det virket som at de ble så imponert over henne i en episode, og så trodde jeg hun kanskje kom til å bli tilbydd stillingen som sjef slik at hun ikke dro til Afghanistan (?). Men der tok jeg grundig feil
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 2. desember 2015 #134 Skrevet 2. desember 2015 Var det ikke slik at når Avery sin mamma kjøpte opp sykehuset så fikk Owen sparken?Rart forresten å tenke på at det er nesten 2 år siden jeg starta denne tråden her, tida flyr jammen fort O:
Smookiekins Skrevet 3. desember 2015 #135 Skrevet 3. desember 2015 Jeg trodde tv2 kun lå 1 dag bak USA nå jeg.. Men der tok jeg feil gitt! Jippi! Noe for meg å kose meg med i kveld likevel
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 3. desember 2015 #136 Skrevet 3. desember 2015 Jeg trodde tv2 kun lå 1 dag bak USA nå jeg.. Men der tok jeg feil gitt! Jippi! Noe for meg å kose meg med i kveld likevel USA er vel snart halvveis?
Smookiekins Skrevet 3. desember 2015 #137 Skrevet 3. desember 2015 Ja.. Men for en stund siden så skrøt de sånn av at de skulle sende seriene en dag etter USA, slik som feks Homeland..
Sitronmelis Skrevet 3. desember 2015 #138 Skrevet 3. desember 2015 USA er vel snart halvveis?USA har vist 8 episoder så langt 1
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 3. desember 2015 #139 Skrevet 3. desember 2015 Ja.. Men for en stund siden så skrøt de sånn av at de skulle sende seriene en dag etter USA, slik som feks Homeland.. Istedenfor sendte de Det er lov å være blid og hasjtægg i over 2 måneder på tirsdager...
Smookiekins Skrevet 3. desember 2015 #140 Skrevet 3. desember 2015 Istedenfor sendte de Det er lov å være blid og hasjtægg i over 2 måneder på tirsdager...IKKE greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå