Sitronmelis Skrevet 7. april 2016 #201 Skrevet 7. april 2016 10 timer siden, Kassiopeia skrev: Oh yes, hun er definisjon av et monster. Men jeg lurer virkelig på hva det er hun håper å oppnå? Penger..? Det vil da ikke ha noe hensikt så styrtrike som deres familie er. Ta babyen fra henne..? Som om en mor ville mistet foreldreretten over barnet sitt i retten ene og alene fordi hun ikke fortalte om en graviditet ved skilsmisse. Så jeg sliter med å skjønne hva hun skal ta April for. Er vel uansett ganske opplagt at det eneste hun kommer til å oppnå med dette er å bringe Jackson og April nærmere hverandre i kampen mot henne. Enig! Aldri likt den dama der! Ugh!! Skjønner heller ikke hva hun vil oppnå. Påfører vel sikkert bare mer stress på April så får hun følger og mister ungen? Håper virkelig ikke det skjer.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #202 Skrevet 13. april 2016 Hjelp! Gikk glipp av dagens episode! Hadde satt den på opptak, men det ble brutt pga strømbrudd.. Noen som vet om den sendes i reprise?? Setter pris på svar Anonymkode: a5419...24f
Smookiekins Skrevet 13. april 2016 #203 Skrevet 13. april 2016 Det var så rart å se "Fez" i noe annet enn that 70s show! Men han passa til rollen da
Sitronmelis Skrevet 15. april 2016 #204 Skrevet 15. april 2016 Noen som har sett episode 18 og 19? Ble sendt to episoder etter hverandre First of all, jeg trodde episode 18 skulle bli dødspennende da jeg så på promoen, lockdown på sykehuset ga meg vibber om den gangen han mannen gikk rundt der med skytevåpen og drepte mange. Ble så utrolig skuffet da lockdownen varte i 5 min og så var det hele over.. Warren.. Hvor skal jeg begynne! Jeg er så lei av at han tror han skal få special treatment bare fordi han er gift med sjefen (Miranda).. Gah Nå håper jeg virkelig at April og Jackson finner en løsning på den kranglingen sin og slutter å kjempe om hvem som skal ha foreldreretten på barnet. HÅPER virkelig det er over etter utfallet på episode 19.. Men nå ser det ut som at det er Arizona og Callie som skal ut i battlefielden... Herregud altså så mye kranling osv mellom parene! Og i neste episode så blir Alex og Jo uenige IGJEN..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #205 Skrevet 16. april 2016 13 timer siden, Sitronmelis skrev: Noen som har sett episode 18 og 19? Ble sendt to episoder etter hverandre First of all, jeg trodde episode 18 skulle bli dødspennende da jeg så på promoen, lockdown på sykehuset ga meg vibber om den gangen han mannen gikk rundt der med skytevåpen og drepte mange. Ble så utrolig skuffet da lockdownen varte i 5 min og så var det hele over.. Warren.. Hvor skal jeg begynne! Jeg er så lei av at han tror han skal få special treatment bare fordi han er gift med sjefen (Miranda).. Gah Nå håper jeg virkelig at April og Jackson finner en løsning på den kranglingen sin og slutter å kjempe om hvem som skal ha foreldreretten på barnet. HÅPER virkelig det er over etter utfallet på episode 19.. Men nå ser det ut som at det er Arizona og Callie som skal ut i battlefielden... Herregud altså så mye kranling osv mellom parene! Og i neste episode så blir Alex og Jo uenige IGJEN.. Warren tror ikke han skal få special treatment fordi han er gift med Miranda, han mener han skal få special treatment fordi han faktisk er overlege i anestesi og har jobbet lenge som overlege på operasjonssalen. Anonymkode: d9245...40b
Sitronmelis Skrevet 16. april 2016 #206 Skrevet 16. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Warren tror ikke han skal få special treatment fordi han er gift med Miranda, han mener han skal få special treatment fordi han faktisk er overlege i anestesi og har jobbet lenge som overlege på operasjonssalen. Anonymkode: d9245...40b Han er jo resident (kommer ikke på det norske ordet)? Han kan vel ikke være overlege da?
Gjest Notatboka Skrevet 16. april 2016 #207 Skrevet 16. april 2016 42 minutter siden, Sitronmelis skrev: Han er jo resident (kommer ikke på det norske ordet)? Han kan vel ikke være overlege da? Han er vel overlege i anestesi, men jobber ikke med det fordi han ønsket å gå kirurgi i stedet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #208 Skrevet 16. april 2016 Hva skjedde egentlig med at Jo var gravid, kan aldri huske å ha sett noe om at det var falsk alarm? Og så en annen ting jeg kom til å tenke på. Har det noen gang i serien skjedd at noen har datet eller blitt sammen med noen som ikke er helsepersonell? Tenker så det knaker, og kommer ikke på et eneste tilfelle. Anonymkode: 10d9e...41a
Gjest Notatboka Skrevet 16. april 2016 #209 Skrevet 16. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde egentlig med at Jo var gravid, kan aldri huske å ha sett noe om at det var falsk alarm? Og så en annen ting jeg kom til å tenke på. Har det noen gang i serien skjedd at noen har datet eller blitt sammen med noen som ikke er helsepersonell? Tenker så det knaker, og kommer ikke på et eneste tilfelle. Anonymkode: 10d9e...41a Var det ikke slik at de fikk oss til å tro at Jo var gravid, men helt på slutten av episoden viste de at hun hadde funnet noe papirer på at Alex frøs ned sperm når han trodde Izzie skulle dø? Og at det var derfor hun hadde spurt Alex om barn osv.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #210 Skrevet 16. april 2016 Ååå han Will er så heit! Meredith bare MÅ bli sammen med han Anonymkode: 222d8...6b0
Ginny Skrevet 16. april 2016 #211 Skrevet 16. april 2016 31 minutter siden, Notatboka skrev: Var det ikke slik at de fikk oss til å tro at Jo var gravid, men helt på slutten av episoden viste de at hun hadde funnet noe papirer på at Alex frøs ned sperm når han trodde Izzie skulle dø? Og at det var derfor hun hadde spurt Alex om barn osv. Alex og Izzie frøs ned befruktede egg, og det var disse papirene Jo fant. Så gikk hun rundt og klaget over kvalme og andre graviditetssymptomer hele episoden, så alle skulle tro hun var gravid Men var det både episode 18 og 19 denne uka? Fant bare 18, og står 19 kommer neste uke..?
sofie777 Skrevet 16. april 2016 #212 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, Ginny skrev: Alex og Izzie frøs ned befruktede egg, og det var disse papirene Jo fant. Så gikk hun rundt og klaget over kvalme og andre graviditetssymptomer hele episoden, så alle skulle tro hun var gravid Men var det både episode 18 og 19 denne uka? Fant bare 18, og står 19 kommer neste uke..? Jo, begge episodene ar denne uken. Callie var sammen med en utenfor sykehuset, så var det noe rart med henne, så de slo opp, men Arizona dukket plutselig opp med henne litt senere og da ble Callie overrasket siden hun hadde snakket stygt om dama.
Scherbatsky Skrevet 16. april 2016 #213 Skrevet 16. april 2016 (endret) 4 timer siden, Sitronmelis skrev: Han er jo resident (kommer ikke på det norske ordet)? Han kan vel ikke være overlege da? Han er ikke overlege, men han er allerede ferdig utdannet anestesilege. Når han kom inn i serien var han anestesilege, men så fortalte han Bailey (tror jeg) at han hadde en drøm om å bli kirurg. Han måtte studere en annen plass, så han var frem og tilbake. Var litt greie med at han følte seg så mye eldre enn de andre som var assistentleger, men det gikk seg til. :D Så nå er han assistentlege/resident. Så han har jo annen erfaring enn de som ikke er utdannet, men han er fortsatt ikke ferdig utdannet kirurg. Syns faktisk det var et godt dilemma å ta opp, noe nytt og mer etisk/medisinsk enn bare person- eller kjærlighetsdrama. Endret 16. april 2016 av Scherbatsky
Sitronmelis Skrevet 16. april 2016 #214 Skrevet 16. april 2016 22 minutter siden, Scherbatsky skrev: Han er ikke overlege, men han er allerede ferdig utdannet anestesilege. Når han kom inn i serien var han anestesilege, men så fortalte han Bailey (tror jeg) at han hadde en drøm om å bli kirurg. Han måtte studere en annen plass, så han var frem og tilbake. Var litt greie med at han følte seg så mye eldre enn de andre som var assistentleger, men det gikk seg til. :D Så nå er han assistentlege/resident. Så han har jo annen erfaring enn de som ikke er utdannet, men han er fortsatt ikke ferdig utdannet kirurg. Syns faktisk det var et godt dilemma å ta opp, noe nytt og mer etisk/medisinsk enn bare person- eller kjærlighetsdrama. Åjaa, sånn det var ja
Blackbird Skrevet 16. april 2016 #215 Skrevet 16. april 2016 Det er sikkert spurt om dette før men jeg orker ikke gå gjennom 30 sider for å lete.... Noen som vet når reprisen på Greys går? I TV programmene på nett står det ikke hvilke sesong/episode på reprisen som sendes...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #216 Skrevet 16. april 2016 5 timer siden, Scherbatsky skrev: Han er ikke overlege, men han er allerede ferdig utdannet anestesilege. Når han kom inn i serien var han anestesilege, men så fortalte han Bailey (tror jeg) at han hadde en drøm om å bli kirurg. Han måtte studere en annen plass, så han var frem og tilbake. Var litt greie med at han følte seg så mye eldre enn de andre som var assistentleger, men det gikk seg til. :D Så nå er han assistentlege/resident. Så han har jo annen erfaring enn de som ikke er utdannet, men han er fortsatt ikke ferdig utdannet kirurg. Syns faktisk det var et godt dilemma å ta opp, noe nytt og mer etisk/medisinsk enn bare person- eller kjærlighetsdrama. Overlege er bare ett annet ord på å være ferdig spesialisert, så han var overlege i anestesi. Mer, Alex og alle de andre som ikke er assistentleger lengre (ferdige spesialister) har tittelen overlege. Syns også dette er en spennende (og reell) problemstilling. I virkeligheten tror jeg en som for eksempel var spesialist og hadde jobbet lenge som overlege hadde fått mer ansvar og hadde blitt forventet mer av i en eventuell ny spesialisering enn de som kom rett fra turnus. Anonymkode: d9245...40b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #217 Skrevet 17. april 2016 Den 4/16/2016 at 14.42, AnonymBruker skrev: Har det noen gang i serien skjedd at noen har datet eller blitt sammen med noen som ikke er helsepersonell? Tenker så det knaker, og kommer ikke på et eneste tilfelle. Anonymkode: 10d9e...41a Meredith og dyrlegen, men det begynner bli noen år siden. Anonymkode: 1cd4c...e72
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #218 Skrevet 17. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meredith og dyrlegen, men det begynner bli noen år siden. Anonymkode: 1cd4c...e72 Veterinærer er vel også helsepersonell. Anonymkode: 10d9e...41a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #219 Skrevet 17. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Meredith og dyrlegen, men det begynner bli noen år siden. Anonymkode: 1cd4c...e72 Ja det var vel før hun og Derek ble sammen? Mens Derek skulle prøve å få det til å fungere med Addison? Jøss, det er lenge siden. Synd det er klin umulig å få sett amerikansk Netflix, skulle gjerne sett fra begynnelsen (igjen) Anonymkode: f7211...62d
mm456 Skrevet 17. april 2016 #220 Skrevet 17. april 2016 Ser ikke "direkte" på Greys, men er på sesong 7 nå, en liten stund etter massakren og jeg holder på å døøø av kjedsomhet... Når tar det seg opp igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå