Gå til innhold

Den Store Grey´s Anatomy Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner Lexie og McSteamy.. de var mine favoritter. Har aldri grått så mye av en tv-serie-død som de to (også rett etter hverandre da! måtte ta pause fra serien pga det haha, ble jo helt ødelagt)

Liker ikke April, hun er den mest irriterende, og har alltid vært det. Fatter ikke hvorfor hun og Avery fikk en hel episode, lærte jo ikke noe nytt om dem heller akkurat, bare masse frem og tilbake. Håper denne babyen er frisk så vi slipper å høre så mye om den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde nå på tirsdag? 

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, SoftKitty skrev:

Jeg savner Lexie og McSteamy.. de var mine favoritter. Har aldri grått så mye av en tv-serie-død som de to (også rett etter hverandre da! måtte ta pause fra serien pga det haha, ble jo helt ødelagt)

Liker ikke April, hun er den mest irriterende, og har alltid vært det. Fatter ikke hvorfor hun og Avery fikk en hel episode, lærte jo ikke noe nytt om dem heller akkurat, bare masse frem og tilbake. Håper denne babyen er frisk så vi slipper å høre så mye om den.

Enig, var så trist når de døde :( Og når Mark sa til kjæresten sin i ettertid at han elsker Lexie uansett om hun var død :(

Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Faina skrev:

Hva skjedde nå på tirsdag? 

På norske episoder eller amerikansk?

Skrevet
18 minutter siden, SoftKitty skrev:

Jeg håper den dør fort (et ønske jeg selvsagt bare for for fiktive TV-babyer, ikke ekte babyer), så vi slipper at det blir en eller annen vissvasskliss-historie som ender med at de blir sammen igjen og skal leke happy family. Om det skjer, så er det bare fordi det går an i USA, for den historien er helt tappet for troverdighet. Avery skal ikke gjøre "the right thing" bare for å fortsette å være en fin fyr, når hun er sååå på jordet. 

Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

På norske episoder eller amerikansk?

Norske :)

Skrevet
Den 24.3.2016 at 13.58, SoftKitty skrev:

Jeg også. Herregud som jeg gråt da. Måtte de ta livet av begge to :( Har heller aldri tilgitt måten George forsvant ut på. Kjenner jeg snart begynner å grine her jeg sitter nå.

Skrevet

Herregud som April og Jackson krangler.. Når de sier unnskyld til hverandre og to sekunder etterpå brgynner å krangle igjen.... 

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 74811...c64

Skrevet
8 timer siden, Stormborn88 skrev:

Jeg også. Herregud som jeg gråt da. Måtte de ta livet av begge to Har heller aldri tilgitt måten George forsvant ut på. Kjenner jeg snart begynner å grine her jeg sitter nå. :(

Ja, enig med George. Nå har jeg sett ham i en annen serie (11.22.63) som sleazy konemishandler og der kjenner jeg ham nesten ikke igjen.

Skrevet
5 timer siden, sofie777 skrev:

Ja, enig med George. Nå har jeg sett ham i en annen serie (11.22.63) som sleazy konemishandler og der kjenner jeg ham nesten ikke igjen.

Ææææææh.  Det vil jeg ikke se engang. Snille fine George som slår noen? :(

Savner forøvrig Izzie også, samt Christina.

Skrevet
1 minutt siden, Stormborn88 skrev:

Ææææææh.  Det vil jeg ikke se engang. Snille fine George som slår noen? :(

Savner forøvrig Izzie også, samt Christina.

Det er i grunnen bare en bihistorie siden serien handler om mordet på Kennedy. Teknisk sett slår han bare hovedpersonen, hva han gjør med sin exkone som er sammen med hovedpersonen, DET er en annen sak.

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dette relevant til årets sesong?

Anonymkode: f5e09...41b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dette relevant til årets sesong?

Tråden heter den store Grey's Anatomy tråden, må være lov å mimre fra tidligere sesonger. Savner George jeg også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper de bringer tilbake Derrek. Kan jo si han forfalsket sin egen død 

Skrevet
Den Friday, April 01, 2016 at 6.27, AnonymBruker skrev:

Jeg håper de bringer tilbake Derrek. Kan jo si han forfalsket sin egen død 

Da hadde de ødelagt mye med hele serien.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har sett forrige episode? Herregud så ondskapsfull mora til Jackson er!

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Noen som har sett forrige episode? Herregud så ondskapsfull mora til Jackson er!

Oh yes, hun er definisjon av et monster. Men jeg lurer virkelig på hva det er hun håper å oppnå? Penger..? Det vil da ikke ha noe hensikt så styrtrike som deres familie er. Ta babyen fra henne..? Som om en mor ville mistet foreldreretten over barnet sitt i retten ene og alene fordi hun ikke fortalte om en graviditet ved skilsmisse. 

Så jeg sliter med å skjønne hva hun skal ta April for. Er vel uansett ganske opplagt at det eneste hun kommer til å oppnå med dette er å bringe Jackson og April nærmere hverandre i kampen mot henne. 

Gjest Notatboka
Skrevet

Lei av alt Jackson/April-dramaet. Jeg syns ikke de er spennende og jeg bryr meg heller ikke om de ender opp sammen eller ei. Pluss at de sjeldent er med noen av de andre der? Liksom vennskapelige scener med noen andre. April hadde jo Arizona, men det dret seg.. Husker ikke sist jeg så Jackson ha en samtale som ikke dreide seg om April, med noen andre enn April.

Jaja, på tross av akkurat dette må jeg si at jeg er veldig imponert av skaperne til Greys. 12 sesonger og jeg gleder meg fortsatt som en liten unge til ny episode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...