Gå til innhold

Hvordan fortelle kjæresten at jeg er ei eskorte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har ingen anelse, og jeg er vel den siste personen han ville trodd jobbet som eskorte. Forholdet vårt er forholdsvist nytt, og vi er begge svært unge. Hvordan kan jeg fortelle han dette på en måte som gjør at han ikke avskyr meg, blir såret og slår opp? Jeg vet det finnes menn der ute som er positive eller aksepterende til denne jobben, men det blir vanskelig å vite hva kjæresten min synes. På forhånd: tusen takk for alle svar.



Anonymous poster hash: 93cbd...ca6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok det er bedre å fortelle det nå, enn å vente hvertfall. Si at det er noe du vil snakke med han om, sett dere ned og fortell det slik som det er. Lykke til!



Anonymous poster hash: 6f36b...dd8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe du burde fortalt han på forhånd!

Hadde jeg vært han hadde jeg gått fra deg. Ikke nødvendigvis fordi du var eskorte, men fordi jeg hadde følt vi hadde levd en løgn.

Hvis du har sex med andre, uten at jeg vet det, er det utroskap UANSETT om du får betalt eller ikke!

Beste fremgangsmåte for å beholde han er nå hvertfall å slutte sporenstreks, og fremlegge dette som noe du er ferdig med nå som følelsene dine har vokst seg så sterke.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er at jeg pleide å være ei eskorte. Jeg sluttet samme dagen jeg møtte han. Sannheten er at jeg siden den gang aldri helt har klart å legge fra meg tankene om å starte igjen i jobben. Jeg savner pengene og spenningen. Jeg planlegger å starte igjen snart, og ser derfor på meg selv som en fortsatt aktiv eskorte, iallfall i hodet. Jeg ønsker så sterkt at han vil akseptere dette, og jeg kan fortsette livet mitt som før. Men sjansen er jo så liten, og jeg vil ikke miste ham.

Hilsen TS.



Anonymous poster hash: 93cbd...ca6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør han litt om hva han mener om eskorter.

hvis han svarer veldig negativt om det så vet du jo ca hva han syntes om det.

da vil han iellafall ikke like at du har vært det.

bare av nyskjerrighet, hvordan får du deg kunder?

og hva slags menn er det som oppsøker deg?

:)



Anonymous poster hash: 754aa...444
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig bare å si det, dette er i veldig stor grad en "enten/eller" situasjon. Enten så aksepterer han det ikke, eller så gjør han det. Har absolutt null tro på at det å si det på en "fin måte" vil hjelpe i det hele tatt.



Anonymous poster hash: f0360...0a2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins faktisk menn som aksepterer dette yrket.

Så du vet ikke hva som skjer før du har fortalt han det. Syns du bare må gjøre det og håpe på det beste =)

Prepare for the worst, hope for the best!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får folk som TS til å tro at de kan innlede forhold til et annet menneske uten å fortelle om en slik bakgrunn på forhånd?

Det finnes nok muligheter for at en mann kan akseptere dette. Sannsynligheten er minimal som du selv påpeker; og enda mindre, siden han ikke visste om dette før du ble sammen med ham.

Personlig ville jeg blitt fysisk kvalm og kastet deg ut av livet mitt umiddelbart.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kundene mine via nettet. Det er alle mulige typer menn som oppsøker meg.

Tidus: Jeg valgte å ikke fortelle han dette fordi dette er en del av livet mitt som jeg hadde bestemt meg for å ta med til graven. Dessuten har ingen med min tidligere sexliv eller partnere å gjøre. Dette mener jeg alle mennesker kan få lov å holde privat dersom ønskelig, uavhengig om de tar betalt for sexen eller ei. Jeg hadde troen på at det ville være enkelt å legge dette livet bak meg så fort jeg innledet et forhold. Jeg tok feil. Det er derfor jeg sitter fast i dette dilemmaet nå. Når jeg leser hvor negative folk som deg er til prostitusjon, vurderer jeg sterkere å holde dette for meg selv allikevel.

TS



Anonymous poster hash: 93cbd...ca6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kundene mine via nettet. Det er alle mulige typer menn som oppsøker meg.

Tidus: Jeg valgte å ikke fortelle han dette fordi dette er en del av livet mitt som jeg hadde bestemt meg for å ta med til graven. Dessuten har ingen med min tidligere sexliv eller partnere å gjøre. Dette mener jeg alle mennesker kan få lov å holde privat dersom ønskelig, uavhengig om de tar betalt for sexen eller ei. Jeg hadde troen på at det ville være enkelt å legge dette livet bak meg så fort jeg innledet et forhold. Jeg tok feil. Det er derfor jeg sitter fast i dette dilemmaet nå. Når jeg leser hvor negative folk som deg er til prostitusjon, vurderer jeg sterkere å holde dette for meg selv allikevel.

TS

Anonymous poster hash: 93cbd...ca6

Alle har sine egne grenser pleier jeg å si. Noen vil ikke være sammen med andre som har hatt over 10 eller 100 partnere, og det synes jeg er helt greit! Noen vil ikke være sammen med andre som har en kriminell fortid, og det er også helt greit. Det samme gjelder om partner har vært tidligere prostituert, spør du meg.

Ved å holde dette skjult, stjeler du valgfriheten fra partneren din. Du frarøver ham vurderingskriterier.

Men én ting er å holde fortiden skjult, det kan jeg faktisk forstå (med mye godvilje). Du har gjort dine valg, og dine egne behov for en partner, er større enn behovet for et åpent og ærlig forhold. Mange ønsker å bli elsket, på bekostning av nesten hva som helst.

Det er dog en HELT annen ting å fortsette som eskorte, og holde dette skjult. Det er faktisk helt forkastelig. Og ikke fordi du tar betalt for sex, men fordi du har sex med andre bak ryggen hans. Det er, med mindre annet er avtalt, utroskap, og kan såre andre mer enn noe annet her i livet enkelte ganger.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg ikke måten det blir fortalt på vil endre utfallet i særlig grad. Enten godtar han deg slik du er, eller så gjør han det ikke.

Dèt sagt, så vil det nok være betydelig enklere for ham å godta at dette er en del av fortiden din enn å være komfortabel med at du ønsker å starte opp igjen. De menn som godtar dette fins imidlertid, så hvis du finner en må du ta godt vare på ham, og eneste måten å finne ut om din nåværende kjæreste er en av dem, er å spørre.

Når det er sagt, kan det kanskje være en fordel å gå gjennom med deg selv om hvorfor du ønsker å begynne igjen. Er det kun økonomien, eller savner du spenningen og sex'en? Førstnevnte er nokk lettere å akseptere for en partner en sistnevnte.

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, Tidus. Jeg ser nå situasjonen fra et annet perspektiv.
Uredd: Sannheten er at jeg ønsker å starte opp med dette igjen på grunn av økonomien, men spenningen er såklart et bonus.



Anonymous poster hash: 93cbd...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at du skal tro at han kan godta at du vil knulle på andre. Det er utroskap uavhengig av om det er jobben din eller ikke.

Anonymous poster hash: c6885...5c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du burde nok sagt det med en gang. Men du kan jo f.eks. si det rett ut etterpå og i tillegg foreslå at han får se på mens du har sex med dem? Evt. sitte stille i klesskapet med døra på gløtt mens han runker?

Jeg tuller ikke nå. Noen menn tenner faktisk på slik, og jeg er en av dem ;)



Anonymous poster hash: bccd4...acf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold tett om det. Det er mitt råd. Du får ikke forandret på fortiden din, men jeg syntes ikke det skal være slik at den skal forfølge deg for resten av livet heller. Du kan selvfølgelig ikke fortsette som eskorte når du er i forhold.



Anonymous poster hash: 4377a...303
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...