Gå til innhold

Skinnbukse på damer over 30 fint?


Solstrålemamma

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en skinnbukse som jeg føler meg fin i. Merker likevel jeg får noen blikk. Er skinnbukser på damer over 30 stilig eller harry? Er høy og slank men synes ikke jwg ser mange ute med skinnbukser. Bor i by.

Jeg ser mange med skinnbukser for tiden, har faktisk reagert på hvor mange det er som bruker det nå :) Jeg personlig synes ikke skinnbusker er fint. Hvis -jeg- "stirrer" så kan det være derfor, uten at jeg mener noe vondt med det.

Synes forøvrig ikke skinnbukser er noe fint uansett setting. Vert på mange festivaler opp i gjennom med menn og kvinner med skinnklær i mange varianter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke på countryfestivalen osv. Det er forskjell på skinnbukser. Prøver å bruke de litt mer stilig og tone ned antrekket. Med en pen bluse feks. Men som sagt ser faren for at noen synes jeg er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på countryfestivalen osv. Det er forskjell på skinnbukser. Prøver å bruke de litt mer stilig og tone ned antrekket. Med en pen bluse feks. Men som sagt ser faren for at noen synes jeg er harry.

Jeg snakker ikke om countryfestivaler, altså. Langt der i fra.

Poenget mitt var å påpeke at jeg vet godt hvordan de ser ut, og at mange synes det er fint, og at jeg et "vant" med det. Men skinn er noe jeg foretrekker som jakkemateriale eller støvler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Solstrålemamma, når du spør i et forum som dette om du kan kle deg i skinnbukser selv om du er midt i livet så får du klare svar fra de som råder deg til å absolutt ikke gå i det, og i fra de som råder deg til å stole på egen smak og kle deg slik du vil og gjerne i skinnbuksene dine.

Når du har skinnbuksene dine på så vil 90% ikke bry seg nevneverdig om det, tenke som så; ok, fine bukser, greit nok. 5% synes dette er helt på trynet, harry og ingen i hele verden burde hatt skinnbukser og de resterende 5% vil synes dette er dritlekkert, alle med kropp til det burde hatt en slik bukse.

Som andre har nevnt tidligere så er det viktigere med riktige former enn alder. Er du 38 og slank så er det ingen grunn til ikke å kle seg i skinnbukser.

Og om du får lange blikk fra menn så er det høyst sannsynlig fordi vi liker det vi ser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnbukser kan være kjempe stilig

Ihvertfall hvis man er høy og slank. De stirrer nok bare fordi du ser bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Har kjøpt meg en skinnbukse som jeg føler meg fin i. Merker likevel jeg får noen blikk. Er skinnbukser på damer over 30 stilig eller harry? Er høy og slank men synes ikke jwg ser mange ute med skinnbukser. Bor i by.

Du får blikk fordi du er sexy i de skinnbuksene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke damene her veldig svett i hakket av skinnbukser?



Anonymous poster hash: f6c51...873
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Blir ikke damene her veldig svett i hakket av skinnbukser?

Anonymous poster hash: f6c51...873

Nei, ikke med skinnbukser. Med skinnimitasjon, ja. Men skinnbukser gir meg en deilig, sexy følelse, og mulig det i seg selv gjør meg svett i hakket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Tja, hvorfor ikke?

Skinnbukser kan være jævlig harry, men da er det stilen det kommer an på og ikke alder. Jeg syns skinnbukser er finest når det ikke blir for mye av det gode, så pels sammen med det som noen foreslo hadde ikke blitt bra i mine øyne.

Men uansett så er det hva du føler deg komfortabel i som teller og ikke hva alle andre syns. Uansett hva man går så vil det være noen som syns at det er stygt, så det er egentlig bare å kjøre på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Syns det kommer veldig an på hvordan man kombinerer den! Men ser sikkert helt fint ut. Og ikke tenk så mye på hva andre synes, så lenge du føler deg fin i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker skinnbukser hvis de er ganske tynne, med grovt lær og pålesset detaljer blir det bare Cowboy- Laila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker skinnbukser hvis de er ganske tynne, med grovt lær og pålesset detaljer blir det bare Cowboy- Laila.

Hva er Cowboy-Laila?

Anonymous poster hash: 7ae7a...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Cowboy-Laila?

Anonymous poster hash: 7ae7a...e76

Det er like mye en hvem som en hva :plystre:

Men i all sin prakt:

cW_-iBCG1y4VTnWeoEVLkAmKkoVzTM3VM4xU33MX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg synes skindbukser er flotte og praktiske, og ser super godt ud på en kvinde uanset alder, men som nogen skriver her, så skal proppen være til det.

Så bare på med skinnbuksen, og som mand går jeg også selv i skindbukser en gang imellem - de er dejlige praktiske og tidløse.

Hilsen fra Danmark :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnbukse på 30-årige kvinner er definitivt ikke harry. Det er sexy, og spesielt pirrende når en vet at skinn gjør at en svetter mer. Jenter med skinnbukse har mye delig svette i sprekken sin.



Anonymous poster hash: f6c51...873
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer rett og slett an på hvordan du styler den vil jeg si.

Skinnbukse er ikke dumt på kvinner over 30 hvis de vet å kle seg riktig til den.

Men det kan sef også være fryktelig hvis man style det helt feil.

Kanskje mange titter fordi de syns du ser flott ut?

Kle deg i det du selv føler deg fin i, og ikke bry deg om hva andre måtte føle

og tenke er mitt råd. Det er det jeg syns er best med å være i 30-årene, jeg

bryr meg ikke om hva andre måtte mene, vet hva jeg liker og velger det jeg

selv føler meg vel i :)

Nå skal det sies at jeg har også ett par skinnbukser som jeg har brukt en del i høst/vinter,

og jeg har bare fått komplimenter for hvor bra jeg så ut i de, stylet de som regel enkelt med

en hvit genser. Og mange går jo i skinnbukser nå for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...