Gå til innhold

Skinnbukse på damer over 30 fint?


Solstrålemamma

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke ha ett problem i verden med å bære disse:

59134689kq_9_f.jpg 59134689kq_9_r.jpg

Edit: Liten leif

Å herre min for en jævlig passform det var på de!

Anonymous poster hash: f4c03...c34

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Å herre min for en jævlig passform det var på de!

Anonymous poster hash: f4c03...c34

Jeg liker dem.

Og hva du gjør interesserer meg nøyaktig der buksene sitter strammest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinn bukser var veldig populært på 80 tallet, men er veldig harry.



Anonymous poster hash: f1766...dd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og skinnbukser ser dritbra ut på meg. Men det gjelder å finne riktig snitt og passform, pluss at man bør ha lange og slanke bein. Noen bukser gir meg vibber til tyske lærhomser, og det vil jeg IKKE se ut som! Synes de bør sitte helt etter med et minimum av lommer og detaljer.



Anonymous poster hash: 1d80f...229
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem.

Og hva du gjør interesserer meg nøyaktig der buksene sitter strammest.

Det var min mening om buksa, dette er et klesforum. Ingen grunn til å ta det personlig.

Anonymous poster hash: f4c03...c34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnbukser er og har aldri vært fint på noen. Det er definisjonen av harry. Jeg skjønner godt at folk ser på deg. Det må se helt åndsvakt ut.



Anonymous poster hash: f1957...813
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37 og skinnbukser ser dritbra ut på meg. Men det gjelder å finne riktig snitt og passform, pluss at man bør ha lange og slanke bein. Noen bukser gir meg vibber til tyske lærhomser, og det vil jeg IKKE se ut som! Synes de bør sitte helt etter med et minimum av lommer og detaljer.

Anonymous poster hash: 1d80f...229

Man bør ikke ha lange og slanke bein for å passe skinnbukser, vel?

Jeg er 160 høy (eller lav?), har en bmi på 21, har muskuløse legger og kan fint gå med skinnbukser. Folk sier jeg kler det veldig godt, og jeg føler meg utrolig vel i skinnbukser de gangene jeg går med det. Er 27 år. :-)

Anonymous poster hash: f1e20...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ikke ha lange og slanke bein for å passe skinnbukser, vel?

Jeg er 160 høy (eller lav?), har en bmi på 21, har muskuløse legger og kan fint gå med skinnbukser. Folk sier jeg kler det veldig godt, og jeg føler meg utrolig vel i skinnbukser de gangene jeg går med det. Er 27 år. :-)

Anonymous poster hash: f1e20...f2a

Det ser sikkert bra ut. :) Det er viktigere at beina ikke er veldig tjukke enn hvor lang du er. Mener ikke at man må være 180 og ha spikerbein. :)

Anonymous poster hash: 1d80f...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..hvor gammel er du Ylva? :)

30.

Går i trange jeans. Men synes ikke skinnbukser er noe fint på hverken unge eller gamle. Har ikke inntrykk av at det er moderne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk skal gå med hva de føler seg vel i, er jeg en varm tilhenger av. Jeg elsker at folk våger.

Når det er sagt, kan en ikke stikke under en stol at de signalene en ikler seg, ofte blir tolket stereotypisk av allmennheten. Er du mann over femti med matchende blankpolert sportsbil og måne, så tenker folk midtlivskrisa. Det samme gjør de når de ser kvinner som begynner å få markerte trekk innstappet i skinn eller leopardmønstrede benklær. Hvis det er mer hofter tenker en østeuropeerinne 30+

Akkurat som dressaktig tøy med rene konturer får folk til å oppfatte en som en profesjonell hvitsnipp, selv om du hever NAV-apanasje, sender klesdrakten din ut signaler. Nå vet vi av erfaring at du vil få massiv medsøsterlig støtte her. Og jeg kritiserer på ingen måte at du tør å være kjerringa mot strømmen. Jeg svarer kun ærlig.

Som mann ville jeg nok også sagt "you go gurl!" Blir jo mye enklere for oss å plukke opp de som ikke takler å være i sin alder, og som må forsterke seksuelle signaler (det er jo fint, på kvinnsk) for å oppnå samme oppmerksomhet som den tiden naturen sørget for blomstringen.

Ja, det er sexy når kvinnelighet serveres som tettpakket konfekt. Men det er kansje ikke den type sexy du ønsker å signalere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det skal ekstremt mye til foer skinnbukser ser bra ut. Det bor da helst vaere helt ettersittende i passform og paa den rette kroppen og med den rette stylingen.

Er omtrent bare Rosie Huntington-Whiteley jeg synes det ser bra ut paa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har ikke eid en lærbukse siden -85, men skulle jeg kjøpt en i dag så ville jeg valgt en med rette ben.

Så skal jeg ærlig mene at folk får velge helt etter egen stil og egne ønsker hva de har lyst til å klè seg i, - uten at det ligger aldersgrenser for det ene eller det andre.

Jeg ser ikke bort fra at en slank 40-50 åring i pene lærbukser fint er et mer visuelt vakkert syn enn en svært overvektig 19-20 åring i et par skinnyfit lærbukser.

Men alt koker ned til hva den enkelte selv ønsker å gå i, ikke hva den store 'bermen' roper at er 'lov' eller 'ikke lov'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har alderen 30 år med valg av skinnbukse eller kort kjole å gjøre i det hele tatt??? Det er kroppen som avgjør om buksa eller kjolen er fin på, ikke aldreren. Maaange på 30 har finere kropp enn mange på 20! Hva er greia? Kan noen forklare??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en skinnbukse som satt som et skudd og så helt dødsrå ut på meg. Den kostet deretter - 4500 kr, så den ble igjen i butikken.

Hvordan du styler buksa har også veldig mye å si.



Anonymous poster hash: 1d80f...229
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre min for en jævlig passform det var på de!

Anonymous poster hash: f4c03...c34

Og de koster....tadaaaaaaaaa. 3000 kr! Jeg hadde ikke brukt de buksene om jeg FIKK 3000 kroner engang! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30.

Går i trange jeans. Men synes ikke skinnbukser er noe fint på hverken unge eller gamle. Har ikke inntrykk av at det er moderne heller.

Skinnbukser er hot om dagen. :)

Anonymous poster hash: 1d80f...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkene har i lengre tid flommet over av skinnimitasjon-tights og shiny, voksede jeans.

De butikkene jeg har sett ekte skinnbukser i, har vært for et mer uhm, voksent publikum enn Bik Bok og Gina Tricot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en skinnbukse som jeg føler meg fin i. Merker likevel jeg får noen blikk. Er skinnbukser på damer over 30 stilig eller harry? Er høy og slank men synes ikke jwg ser mange ute med skinnbukser. Bor i by.

Det er bra!! Ikke harry i det hele tatt og dessuten er det kroppen som avgjør om et plagg ser bra eller dårlig ut på en, ikke alderen. Alder er bare tall.

Om du får blikk; de ser sikkert ekstra godt på deg fordi du ser snasen og sexy ut!

Jeg leser/følger en blogg som heter Fabulous at 40. Hun som har den er på alder med meg, over 40 i alle fall. Moteekspert. Og hun har og anbefaler bukser av skinn, bukser i leather look, skinnskjørt mm. Og hun ser helt FABULOUS ut i skinn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det også sånn men hvorfor heter det high-end? Jeg er ikke inni i alle moteutrykkene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...