Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Deilig med helg. Har ikke gjort en dritt, bare kost meg. Trente på fredag og har ellers bare sett på de engelske seriene mine.

Nå har jeg hatt kjærlighetssorg i 1 år og 9 mnd. Lurer på når det går over jeg. Kanskje om 10 år? På fredag neste uke er det julebord. Spent på åssen det blir. Jeg har jo sånn angst for menn så tør knapt gå ut for tiden.. :sjenert: Menn bare ødelegger livet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at jeg en gang hadde kjærlighetssorg i 1 år og synes det var lenge. Håper du finner en snill mann snart! Det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Husker at jeg en gang hadde kjærlighetssorg i 1 år og synes det var lenge. Håper du finner en snill mann snart! Det fortjener du!

Takk, det var koselig sagt :hug:

I morgen har jeg fri. Har likevel mye å gjøre, skal til psykolog, gynekolog og frisør. Også er det julebord kl 16. Gleder meg!

Nå er jeg nesten ferdig med julegavene. Mangler bare noen småting til mamma og søsteren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Er hjemme igjen fra julebord. Det gikk som jeg trodde, fikk fullstendig noia. Var masse menn i baren og det takler ikke jeg så dro hjem. I tillegg er jeg litt skuffa fordi ingen gadd å snakke med meg :( De jeg jobber med altså. Hun ene var skikkelig avvisende og jeg trodde vi var venner men tydeligvis ikke.. Jeg TAKLER ikke å være ute blant menn, får helt fullstendig panikk :trist:

Blir litt pinlig på mandag å forklare hvor jeg ble av.. jeg sa jeg skulle ta en røyk og kom liksom aldri tilbake. Vet liksom ikke hva jeg skal si. Ikke et bra julebord i år heller.

Koser meg med pain au chocolat og cola. Slipper hvertfall å være fyllesyk i morgen!

Ellers har jeg vært busy i dag. Får svar på celleprøven i januar, om jeg har kreft i underlivet eller ikke. Er ganske nervøs. Har til og med planlagt begravelsen min! Gynekologen min mener at hvis det var livstruende så hadde jeg merket noe for lenge siden. Og jeg har ingen symptomer. Men er skummelt likevel!

Ble også veldig fornøyd hos frisøren i dag. Så NOE positivt har jeg opplevd i dag, tross alt :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

ELSKER å begynne dagen med trening. Føles så fantastisk :danse:

Nå skal jeg ta meg en dusj, spise frokost og dra på ikea med en venninne. Jeg er kanskje litt rar som elsker maten på ikea hehe. Mangler 1 julegave til lillesøster så er jeg i mål. Kjøpte en julegave til moren min i går, var så utrolig mange folk ute! Men nå er jeg straks ferdig.

Jeg er så glad i denne sangen for tiden, syns hun virker så søt og liker musikken hennes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å høre om julebordet. Jeg var også på julebord i helgen og det var ingen god opplevelse. Jeg ble ikke med på middagen en gang og la meg tidlig. Men men.. Gruer meg også litt til imorgen og forklare ting.

Håper prøvene er negative da!! Krysser fingerne for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ikke en bra dag på jobb.. kan ikke si så mye om hva som er skjedd men politiet er varslet. 2 uker igjen så slipper jeg den jobben mer!

Nå er det julebord med min nye avdeling. Håper det blir hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Håper det andre julebordet var bedre! Kommet i mål til jul enda da, med gaver og den slags?

Det var veldig hyggelig, og de jeg skal jobbe med virket veldig koselige :)

Veldig klar for ny jobb etter ranet på mandag. Veldig klar for helg i morgen! Ferdig med alle julegaver bortsett fra en bok jeg venter på i posten..

Har kjøpt meg nye sko i dag og nissesjokolade. Så barnslig er jeg at jeg fortsatt syns det er stas :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Da er jeg hjemme igjen etter julefeiring hos moren min. Veldig koselig og rolig feiring. Fikk alt jeg ønsket meg :)

* vaffeljern

* kasserolle fra Høyang-Polaris

* gavekort på Storo-senteret

* body butter fra Bodyshop

* kaffe/konfekt

* sengetøy

* vinopptrekker/propp

Ble ikke så mye gaver i år men jeg fikk tross alt 50.000 kr av pappa til å ta lappen. Veldig fornøyd hvertfall.

Har vært mye mas i det siste. Godt med fri! Nå ser jeg på Ella enchanted og blir nok liggende på sofaen.

Middag hos en venninne i morgen, også tenkte jeg meg på trening. På lørdag er det cafe med en venninne som har bodd utenlands også skal jeg ut med en annen venninne på kvelden.

Fortsatt god jul fans :tree::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

God jul! :tree:

Så fine gaver!

Godt med litt fri?

Ja, det er veldig deilig :) Nå må jeg trene litt, også blir det vel sofaen resten av dagen før jeg skal til en venninne på middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig deilig :) Nå må jeg trene litt, også blir det vel sofaen resten av dagen før jeg skal til en venninne på middag.

Var det hyggelig hos venninna di i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hjemme fra jobb i dag. Jeg har vondt i hele kroppen. Ligger rett ut på sofaen. Skulle ønske jeg slapp å feire nyttårsaften men bare det er unnagjort så slipper jeg å dra ut på byen på leeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...