MissStiles Skrevet 4. desember 2014 #401 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvordan har uka vært? Gleder deg til helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. desember 2014 #402 Del Skrevet 7. desember 2014 Deilig med helg. Har ikke gjort en dritt, bare kost meg. Trente på fredag og har ellers bare sett på de engelske seriene mine. Nå har jeg hatt kjærlighetssorg i 1 år og 9 mnd. Lurer på når det går over jeg. Kanskje om 10 år? På fredag neste uke er det julebord. Spent på åssen det blir. Jeg har jo sånn angst for menn så tør knapt gå ut for tiden.. Menn bare ødelegger livet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. desember 2014 #403 Del Skrevet 9. desember 2014 Husker at jeg en gang hadde kjærlighetssorg i 1 år og synes det var lenge. Håper du finner en snill mann snart! Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 11. desember 2014 #404 Del Skrevet 11. desember 2014 Husker at jeg en gang hadde kjærlighetssorg i 1 år og synes det var lenge. Håper du finner en snill mann snart! Det fortjener du! Takk, det var koselig sagt I morgen har jeg fri. Har likevel mye å gjøre, skal til psykolog, gynekolog og frisør. Også er det julebord kl 16. Gleder meg! Nå er jeg nesten ferdig med julegavene. Mangler bare noen småting til mamma og søsteren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. desember 2014 #405 Del Skrevet 12. desember 2014 Ha en fin fridag! Og kos deg på julebord ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. desember 2014 #406 Del Skrevet 12. desember 2014 Er hjemme igjen fra julebord. Det gikk som jeg trodde, fikk fullstendig noia. Var masse menn i baren og det takler ikke jeg så dro hjem. I tillegg er jeg litt skuffa fordi ingen gadd å snakke med meg De jeg jobber med altså. Hun ene var skikkelig avvisende og jeg trodde vi var venner men tydeligvis ikke.. Jeg TAKLER ikke å være ute blant menn, får helt fullstendig panikk Blir litt pinlig på mandag å forklare hvor jeg ble av.. jeg sa jeg skulle ta en røyk og kom liksom aldri tilbake. Vet liksom ikke hva jeg skal si. Ikke et bra julebord i år heller. Koser meg med pain au chocolat og cola. Slipper hvertfall å være fyllesyk i morgen! Ellers har jeg vært busy i dag. Får svar på celleprøven i januar, om jeg har kreft i underlivet eller ikke. Er ganske nervøs. Har til og med planlagt begravelsen min! Gynekologen min mener at hvis det var livstruende så hadde jeg merket noe for lenge siden. Og jeg har ingen symptomer. Men er skummelt likevel! Ble også veldig fornøyd hos frisøren i dag. Så NOE positivt har jeg opplevd i dag, tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. desember 2014 #407 Del Skrevet 14. desember 2014 ELSKER å begynne dagen med trening. Føles så fantastisk Nå skal jeg ta meg en dusj, spise frokost og dra på ikea med en venninne. Jeg er kanskje litt rar som elsker maten på ikea hehe. Mangler 1 julegave til lillesøster så er jeg i mål. Kjøpte en julegave til moren min i går, var så utrolig mange folk ute! Men nå er jeg straks ferdig. Jeg er så glad i denne sangen for tiden, syns hun virker så søt og liker musikken hennes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. desember 2014 #408 Del Skrevet 14. desember 2014 Ikke godt å høre om julebordet. Jeg var også på julebord i helgen og det var ingen god opplevelse. Jeg ble ikke med på middagen en gang og la meg tidlig. Men men.. Gruer meg også litt til imorgen og forklare ting. Håper prøvene er negative da!! Krysser fingerne for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. desember 2014 #409 Del Skrevet 15. desember 2014 Ikke en bra dag på jobb.. kan ikke si så mye om hva som er skjedd men politiet er varslet. 2 uker igjen så slipper jeg den jobben mer! Nå er det julebord med min nye avdeling. Håper det blir hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. desember 2014 #410 Del Skrevet 15. desember 2014 Håper du får en hyggelig kveld på julebord sammen med den nye avdelingen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. desember 2014 #411 Del Skrevet 17. desember 2014 Håper det andre julebordet var bedre! Kommet i mål til jul enda da, med gaver og den slags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 18. desember 2014 #412 Del Skrevet 18. desember 2014 Håper det andre julebordet var bedre! Kommet i mål til jul enda da, med gaver og den slags? Det var veldig hyggelig, og de jeg skal jobbe med virket veldig koselige Veldig klar for ny jobb etter ranet på mandag. Veldig klar for helg i morgen! Ferdig med alle julegaver bortsett fra en bok jeg venter på i posten.. Har kjøpt meg nye sko i dag og nissesjokolade. Så barnslig er jeg at jeg fortsatt syns det er stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2014 #413 Del Skrevet 20. desember 2014 Godt med helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. desember 2014 #414 Del Skrevet 25. desember 2014 Da er jeg hjemme igjen etter julefeiring hos moren min. Veldig koselig og rolig feiring. Fikk alt jeg ønsket meg * vaffeljern * kasserolle fra Høyang-Polaris * gavekort på Storo-senteret * body butter fra Bodyshop * kaffe/konfekt * sengetøy * vinopptrekker/propp Ble ikke så mye gaver i år men jeg fikk tross alt 50.000 kr av pappa til å ta lappen. Veldig fornøyd hvertfall. Har vært mye mas i det siste. Godt med fri! Nå ser jeg på Ella enchanted og blir nok liggende på sofaen. Middag hos en venninne i morgen, også tenkte jeg meg på trening. På lørdag er det cafe med en venninne som har bodd utenlands også skal jeg ut med en annen venninne på kvelden. Fortsatt god jul fans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. desember 2014 #415 Del Skrevet 26. desember 2014 God jul! Så fine gaver! Godt med litt fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 26. desember 2014 #416 Del Skrevet 26. desember 2014 God jul! Så fine gaver! Godt med litt fri? Ja, det er veldig deilig Nå må jeg trene litt, også blir det vel sofaen resten av dagen før jeg skal til en venninne på middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. desember 2014 #417 Del Skrevet 27. desember 2014 Ja, det er veldig deilig Nå må jeg trene litt, også blir det vel sofaen resten av dagen før jeg skal til en venninne på middag. Var det hyggelig hos venninna di i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. desember 2014 #418 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Endret 2. januar 2015 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 29. desember 2014 #419 Del Skrevet 29. desember 2014 Hjemme fra jobb i dag. Jeg har vondt i hele kroppen. Ligger rett ut på sofaen. Skulle ønske jeg slapp å feire nyttårsaften men bare det er unnagjort så slipper jeg å dra ut på byen på leeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2014 #420 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvordan er formen idag? Litt glad jeg har en god unnskyldning til å ikke feste imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå