Vofsitofsi Skrevet 1. januar 2015 #421 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nyttår! Grei start på det nye året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. januar 2015 #422 Del Skrevet 2. januar 2015 Godt nyttår! Jobb i dag. Siste dag faktisk, og begynner i min nye jobb på mandag Nyttårsaften var koselig. Veldig trivelig middag hos en venninne, før jeg og en annen jente dro på latinoparty. Skulle egentlig på danskebåten men fant ut at det hadde blitt litt vel dyrt. Ble ikke så mye alkohol til en forandring og det føltes godt å ikke være fyllesyk i går. Tar det veldig med ro i kveld. Trening i morgen og Norefjell på søndag! Pappa ville bli med og stå på ski, ingen andre som gidder såh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2015 #423 Del Skrevet 2. januar 2015 Godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. januar 2015 #424 Del Skrevet 3. januar 2015 Er blitt så forkjøla. Helt potte tett. I tillegg har jeg mensen så føler meg ikke helt tipp topp. Drar uansett til Norefjell i morgen, jeg SKAL stå på slalåm! Blir nok liggende på sofaen i dag. Har feber og føler meg ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2015 #425 Del Skrevet 3. januar 2015 Kjipt å være syk igjen. God bedring! Og god tur til Norefjell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 5. januar 2015 #426 Del Skrevet 5. januar 2015 Første dag i den nye jobben! Gikk fint, virker veldig bra Har veldig vondt i hodet, tror jeg drakk for lite vann i dag. Er heller ikke vant til å sitte og jobbe for meg selv en hel dag, var såå deilig med litt arbeidsro. Nå skal jeg se Hollyoaks og Jeremy Kyle før jeg legger meg og leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2015 #427 Del Skrevet 6. januar 2015 Bra du er fornøyd med første dag i den nye jobben!! Håper det fortsetter sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. januar 2015 #428 Del Skrevet 7. januar 2015 Hyggelig å høre at du hadde en fin dag i ny jobb! Jeremy Kyle, ass, litt av et show ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. januar 2015 #429 Del Skrevet 8. januar 2015 Hyggelig å høre at du hadde en fin dag i ny jobb! Jeremy Kyle, ass, litt av et show ... Elsker Jeremy Kyle, var fast rituale da jeg bodde i England Utrolig hvor mange rare mennesker som melder seg på,og at uansett hvordan de ser ut så klarer de å få seg partner og formere seg. Denne uken har gått fort. Har mye å gjøre allerede, men jeg jobber i mitt tempo og det er så digg. Helg i morgen, og jeg gleder meg til å passe hunden til pappa i helga. Skal gå tur og kose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. januar 2015 #430 Del Skrevet 9. januar 2015 Endelig fredag!! Kos deg med å passe hunden i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. januar 2015 #431 Del Skrevet 16. januar 2015 Så var det fredag igjen. Tiden går så fort! Har vært opptatt hele uka. Trent masse. I dag var jeg på konsultasjon til neseoperasjon og i april skal jeg endelig opereres Ble litt fornærma da kirurgen begynte å foreslå fettsuging og masse annet jeg kan gjøre.. altså nei! Jeg vil ikke se ut som en Barbie! Max chill på sofaen, skal se litt Hollyoaks og britisk crap før jeg legger meg. Skulle egentlig se Taken 3 men venninna mi ble syk og ingen andre kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. januar 2015 #432 Del Skrevet 21. januar 2015 Onsdag allerede og har trent zumba i kveld. Sliten! Neste uke begynner jeg nedtrapping på antidepressiva. Jeg har jo gått opp 12 kg på 1 år pga de så nå gidder jeg ikke mer altså. Vil bli fit til jeg skal til Spania i sommer, er derfor jeg trener så mye for tiden og. Har booket meg ansiktsbehandling, forming av bryn og håndmassasje på fredag Gleder meg! Huden min ser helt jævlig ut for tiden, så dette trenger jeg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. januar 2015 #433 Del Skrevet 23. januar 2015 Høres godt med litt egenpleie av kroppen!! Man trenger det av og til. Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. januar 2015 #434 Del Skrevet 23. januar 2015 Høres godt med litt egenpleie av kroppen!! Man trenger det av og til. Planer for helgen? Kom nettopp hjem etter å ha flydd rundt i byen. Ansiktsbehandlingen etc var SÅÅ deilig! Trodde 90 min skulle være litt lenge men tiden gikk så fort. Tror jeg duppet av litt Også fikk jeg endelig kjøpt meg vekt. Har gått ned 4 kg! SÅÅ glad i kveld Da må jeg ha gjort noe riktig tross alt. Gjør jo nesten ikke annet enn å trene for tiden. Nå driver folk og maser om at jeg skal bli med ut, men gidder ikke. Skal se film, betale regninger og slappe av. I morgen kommer en kamerat og skal legge fliser i gangen min. Får se litt på fliser i kveld for i morgen skal vi dra og handle inn alt. God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. januar 2015 #435 Del Skrevet 25. januar 2015 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. januar 2015 #436 Del Skrevet 30. januar 2015 Endelig ferdig med å pusse opp. Trodde ikke det skulle ta så lang tid men har tatt en uke der jeg har levd i litt kaos. Deilig å få ryddet det meste på plass og endelig fått vasket! Er veldig fornøyd. Har lagt varmekabler i gangen, lagt fliser og malt tak+vegger i stua. Nå er det lyst og fint her Må si polakken som gjorde dette var ganske flink altså. Jeg var forresten og tok en biopsi hos gynekologen her om dagen. Det er det verste jeg har opplevd! Føltes som innvollene mine skulle bli dratt ut Må ta en operasjon mest sannsynlig, that's just great. Akkurat det jeg trenger nå lissom. I tillegg har jeg jo neseoperasjon i mars, så nå syns jeg det blir litt mye her. Noe annet som har skjedd da.. jo! Jeg har fått kontakt med en mexicaner! Han er veldig kjekk,kompis av en venninne av meg. Nå har jeg gått og gnåla om disse mexicanerne så utrolig lenge, og det var så morsomt da hun venninna mi sa i kantina på jobb her en dag at hun hadde en til meg. Har fortsatt ikke møtt han, men snakker med han hver dag. Virker som en hyggelig type. Ble kontakta av en svenske jeg kjenner og, han vil også møte meg. Hjelpes. Enten har jeg ingen tilbud i det hele tatt, eller så er det flere på en gang Nå er det CSI, godteri og bok før jeg tar kvelden. Skal passe vofsen til far i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2015 #437 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg forstår at det er godt å være ferdig med oppussingen. Godt du er fornøyd da! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. januar 2015 #438 Del Skrevet 31. januar 2015 Veldig koselig med besøk av vofsen altså. Vi har gått lang tur i dag, og spist vafler. Han elsker vafler. Leverpostei har han fått og. Er det noe rart han elsker å være hos meg Nå ligger vi på sofaen og ser på Dagsrevyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2015 #439 Del Skrevet 31. januar 2015 Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. februar 2015 #440 Del Skrevet 1. februar 2015 Wææh skal på date! Nervøøøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå