Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørtes ut som en veldig trivelig London-tur! Bra shopping i London, men kanskje overkant slitsomt på en lørdag ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov jeg til kl 13, det ble veldig lite søvn i helga. Jeg er jo sykmeldt denne uka. Ble veldig irritert på moren min, hun kalte meg patetisk som var sykmeldt pga angst. Vel, hun har ikke blitt utsatt for væpnet ran på jobben eller fått masse dødstrusler av gærne kunder. Jeg venter fortsatt på svar angående den andre jobben, får jeg ikke den så får jeg bare søke videre.

Har du snakket med de på jobben om å bli omplassert til en stilling uten kundekontakt ?

Jeg mener vel de kunnde/burde ta hensyn til det i en ansettelsesprosess - feks. denne jobben du søker på nå at den passer da kanskje bedre for deg. De er jo ikke tjent med at du ikke fungerer i den jobben du har nå og det høres jo ut til å være slitsomt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har du snakket med de på jobben om å bli omplassert til en stilling uten kundekontakt ?

Jeg mener vel de kunnde/burde ta hensyn til det i en ansettelsesprosess - feks. denne jobben du søker på nå at den passer da kanskje bedre for deg. De er jo ikke tjent med at du ikke fungerer i den jobben du har nå og det høres jo ut til å være slitsomt for deg.

Jeg har sagt fra til min leder tidligere at jeg ikke tror kundekontakt er noe for meg, men der jeg jobber er det ikke bare å bli omplassert dessverre. Vi må søke på stillinger som legges ut internt. Nå skal jeg innom jobb og sjekke mailen min, og se om jeg har fått mer info fra HR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har du gjort noe gøy i dag?

I går var jeg på trening, også brukte jeg gavekortet jeg fikk til bursdagen på Change :) Ble Britney-bh på meg!

I dag har jeg vært innom jobben min en tur. Sjekket mail, men har fortsatt ikke hørt noe om den andre jobben.. tenkte å sende noen søknader andre steder uansett.

Skal hente det nye stuebordet mitt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Gøy med nye møbler da!

Håper du hører noe ang den jobben snart.

Søkt på noen flere stilliger?

Ja, det er gøy med nye møbler, men det var en stor ripe på bordet mitt. Typisk! Har ringt og sagt i fra, men er ikke sikkert jeg får nytt bord før jul.

Har ikke fått noen mail ang den andre jobben.. men tenkte sende noen søknader i helgen. I dag har jeg vært på power step, det er effektivt altså! Trodde jeg skulle spy haha.

Psykologtime i morgen, og kanskje besøke en venninne.

Endelig kan jeg se Channel 4 på nett! Min yndlingskanal fra UK :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg har bestemt meg for å ta en pause fra KG. Blir så deprimert av å lese om alle lykkelige par her inne og folk som er gravide eller har barn. Er utrolig sårt når jeg aldri kommer til å oppleve det selv. Også merker jeg at det påvirker meg psykisk hvor slemme folk kan være her inne på forumet. Sånn som jeg har det nå så er ikke dette bra for meg :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at du føler det sånn! Men jeg kjenner følelsen. Jeg går imidlertid kategorisk ikke inn på tråder som omhandler rosenrøde kjærlighetsliv :P

Håper å se deg igjen her om ikke så lenge da! Lykke til med jobbsøkingen så lenge, krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anastasia

Da er jeg tilbake. Min KG-pause varte ikke så fryktelig lenge, men godt var det!

Gode nyheter her for en gangs skyld, jeg har fått ny jobb :danse::biggrin::bolledeig::ball::hoppendeglad:

Det er altså den jobben i samme firma jeg jobber, som jeg var på intervju på. Så av alle søkere har de valgt MEG! Veldig happy altså. Har ikke fått snakket med sjefen enda, så ikke helt sikker på når jeg begynner. Var og spiste med broren og søsteren min etter jobb for å feire, veldig hyggelig. Temmelig effektiv kveld, har kjøpt bursdagsgave til venninna mi OG bestilt meg kjole til julebordet på nelly. Håper den sitter greit så jeg slipper sende den tilbake.

I tillegg har jeg bestilt dato for konsultasjon til min neseoperasjon. I januar. Så får jeg se hvor fort jeg får operert. Dyrt, men håper inderlig det blir bra! Kirurgen er en av de beste i Norge ;) Kanskje noen vil ha meg etter jeg har operert nesa mi. Ellers får jeg fortsette med fettsuging og silikon.

Endret av Anastasia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Ååå, nå ble jeg glad - så bra du har fått ny jobb! Gratulerer! Det blir sikkert kjempebra! :)

Thanx! Kan fortsatt ikke tro det :) Fortalte det til sjefen i dag, han var glad på mine vegne faktisk. Begynner 2.januar. Har gått opp 2 lønnstrinn til, så det er 5 lønnstrinn på kort tid.

Var på visning etter jobb med en jeg jobber med i kveld, og cafe. Koselig det altså.

Nå er det middag, Home & Away og diverse serier på Channel 4/ITV. Elsker Hollyoaks og Jeremy Kyle!

God kveld party peeps :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Leilighet i Spania bestilt! Skal til Sitges i august med en kompis. Siden han er homofil kommer han til å stortrives i Sitges, som kalles gay capital of Europe :blomst:

Ellers har jeg ikke råd til å reise noe særlig til neste år. Pga neseoperasjonen.

I kveld har jeg trent og nå er det max chill på sofaen med britiske serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Godt med helg? Skal du noe gøy idag?

Veldig godt med helg etter en stressende uke. I går var jeg på Storo og brukte gavekortet jeg fikk til bursdagen min. Fant meg en topp, skjerf og svart bukse. Og juleblomster! Jeg var hos en venninne på ost, vin og kjeks i går, veldig hyggelig :)

Jeg våknet nettopp så blir en lat søndag. Bare rydde, vaske og ta fram litt julepynt :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Mandag. Fryktelig trøtt for tiden. Droppet treninga i kveld fordi jeg var så sykt trøtt. Men i morgen!

Nå må jeg se på I'm a celebrity, spent på hva kjendisene driver på med i jungelen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...