Gå til innhold

Hvorfor er norske kvinner så stygge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som er så flott med internettforum er at uansett hvordan man ser ut i virkeligheten, så kan man presentere seg selv akkurat som man vil på forumet. Jeg feks, er høy og slank, har langt glansfullt hår, perfekte bryster, vakre øyne og får heeele tiden komplimenter og kommentarer om hvor bra jeg ser ut. Jeg går aldri ut av døra uten høye hæler og ser alltid ut som mitt beste. Taa-di-daa. TS er sikkert akkurat likedan, en slående vakker og striglet kvinnekvinne!

Anyways... Jeg har bodd i utlandet flere ganger, og jeg syns at spesielt land med engelsk opphav ikke kan måle seg med skandinaviske kvinner. De ser så middelmådige ut, selv kjendisene og de som er gift med landets største idrettshelter ser helt alminnelige ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn seriøst?

Og da mener jeg, hva skjedde? Mange av dere hadde jo potensiale?

Når jeg tenker tilbake på egen ungdom - mange av dere så jo ut til å å kunne bli VAKRE.

Samtlige har forfalt. De stygge har nå blitt pene (utelukkende jenter som ikke var etnisk norske) men alle andre ser jo ut som heroninvrak.

Er ikke rart norske menn drar til Thailand og importerer.

Hilsen norsk kvinne.

Anonymous poster hash: da1ca...3cc

Hva slags miljø er det du vanker i hvor alle ser ut som heroinvrak?

Noe av det aller beste med å komme hjem fra lengre utenlandsopphold er å komme hjem og se pene jenter rundt hver eneste sving. Det er når man ser utvalget i mange land der ute man først forstår hvor privilegerte vi er (selv om det selvsagt er mange fryktelig pene jenter i andre land og).

Men såklart, det er selvsagt søppelstandarden på jentene våre som gjør at evige ungkarer på 60 innerst i en folketom fjord drar til Thailand for å finne seg desperate, fattige jenter.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn seriøst?

Og da mener jeg, hva skjedde? Mange av dere hadde jo potensiale?

Når jeg tenker tilbake på egen ungdom - mange av dere så jo ut til å å kunne bli VAKRE.

Samtlige har forfalt. De stygge har nå blitt pene (utelukkende jenter som ikke var etnisk norske) men alle andre ser jo ut som heroninvrak.

Er ikke rart norske menn drar til Thailand og importerer.

Hilsen norsk kvinne.

Anonymous poster hash: da1ca...3cc

Hahahahahahaha! Den var god, du har nok ikke vært mye ute å reist du nei.......så jeg forventer litt sneversynthet.

Håper du får sett deg litt om i verden engang, det er bra for livsperspektiv og mange andre ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skandinaviske kvinner går vel gjerne for å være ganske vakre på generelt grunnlag i den vestlige verden. Tror ikke vi ser så verst ut her på berget jeg :)

Eget utseende er helt ordinært i mine egne øyne.

Noen er selvsagt uflidd av ulike årsaker, og det er jo aldri direkte pent. Stort sett er da allikevel de fleste mennesker jeg ser langt unna kategorien stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Hvor er alle de stygge kvinnene? Jeg ser og ser og ser mange forskjellige typer kvinner i forskjellige bekledninger men ingen direkte stygge. Er alle samlet i byen til TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, meget mulig at grunnen er at kvinner ser på seg som vakrere enn menn, noe som blir feil, da det er snakk om to forskjellige kjønn....

Ser en kun det vakre kun hos det ene individet, da blir det feil...

Endret av Geir-Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sier "alle" så er du inbefattet ? Dette var fylle tull tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn seriøst?

Og da mener jeg, hva skjedde? Mange av dere hadde jo potensiale?

Når jeg tenker tilbake på egen ungdom - mange av dere så jo ut til å å kunne bli VAKRE.

Samtlige har forfalt. De stygge har nå blitt pene (utelukkende jenter som ikke var etnisk norske) men alle andre ser jo ut som heroninvrak.

Er ikke rart norske menn drar til Thailand og importerer.

Hilsen norsk kvinne.

Anonymous poster hash: da1ca...3cc

Jeg er dame, etnisk norsk og faktisk enig med deg. Det er et fåtall av oss vakre kvinner...

Anonymous poster hash: daaaf...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr. Toad

Denne tråden hadde vært mye mer morsom hvis AB funksjonen ble satt ut av spill grunnet en teknisk feil, og alle brukere var synlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miora

Gikk fort i svingene gitt. Jeg er norsk jo.

Alltid rom for forbedring, men fornøyd. Kan aldri være for pen, for tynn eller for rik :)

Anonymous poster hash: da1ca...3cc

HAHAHA. Quoter du Joyce fra The Real Housewives of Beverly Hills?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...