Gå til innhold

Hvorfor er norske kvinner så stygge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Sånn seriøst?

Og da mener jeg, hva skjedde? Mange av dere hadde jo potensiale?

Når jeg tenker tilbake på egen ungdom - mange av dere så jo ut til å å kunne bli VAKRE.

Samtlige har forfalt. De stygge har nå blitt pene (utelukkende jenter som ikke var etnisk norske) men alle andre ser jo ut som heroninvrak.

Er ikke rart norske menn drar til Thailand og importerer.

Hilsen norsk kvinne.

Anonymous poster hash: da1ca...3cc

Ja er det ikke festelig... man ser seg selv i speilet hver dag, - og legger ikke merke til at man selv endres... På andre derimot ser man det så veldig, veldig tydelig...

- det er neimen ikke lett gitt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn seriøst?

Og da mener jeg, hva skjedde? Mange av dere hadde jo potensiale?

Når jeg tenker tilbake på egen ungdom - mange av dere så jo ut til å å kunne bli VAKRE.

Samtlige har forfalt. De stygge har nå blitt pene (utelukkende jenter som ikke var etnisk norske) men alle andre ser jo ut som heroninvrak.

Er ikke rart norske menn drar til Thailand og importerer.

Hilsen norsk kvinne.

Anonymous poster hash: da1ca...3cc

La oss gå ut i fra at du har rett. Norske kvinner er stygge. Jeg er stygg. So what? Hvilken oppdragelse har du fått, som gjør at du

a) mener det er utseendet som avgjør et menneskes verdi

b) mener det er ok å snakke sånn om andre mennesker

Jeg håper for din skyld at du holder deg vakker hele livet. Lykke til.

Anonymous poster hash: d4d59...e2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ellers har vi det bare bra..?Anonymous poster hash: f1692...6f4

Tydeligvis en trasig dag på avdelingen.

Faller ikke i samme kategori nei.Jeg vet hva pinsett, barberhøvel og deodorant betyr i motsettning til mange av dere :-) Troll nei, bare ærlig :)Anonymous poster hash: da1ca...3cc

Du vet hva en barberhøvel er, men får du bruke det? Sannsynligvis ikke.

Anonymous poster hash: 328cd...f15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så siden jeg var stygg som tenåring, så er jeg pen nå?

Fantastisk!



Anonymous poster hash: b98a8...090
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så vi er kjedelige, stygge og kler oss sjuskete. Likevel er det en annen tråd her hvor man klager over at norske kvinner skaffer seg utenlandske menn

Mennene klager over at de ikke får napp, kvinner og utlendinger klager over andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Mennene klager over at de ikke får napp, kvinner og utlendinger klager over andre ting :)

Men hvorfor vil norske menn ha oss mener jeg, når vi er så stygge og kjedelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor vil norske menn ha oss mener jeg, når vi er så stygge og kjedelige.

Jeg synes norske damer er de flotteste, fineste og mest interessante kvinner på hele jordkloden. Jeg kunne aldri vært sammen med en som ikke er norsk. Det handler om kultur, jeg må dele barndomsminner med en jeg er glad i jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er ikke stygge.

De er bortskjemte og verdt mer enn menn, men de er ikke stygge.

Noen som begynner å bli litt lei disse sutretrådene nå, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om TS i realiteten er en småbitter mann.

Anonymous poster hash: 7dca4...548

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Snakk om å være ute etter å provosere. Mannfolk som importerer damer gjør forresten dette fordi de ikke kan få norsk dame, ingen norske damer vil ha dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om TS i realiteten er en småbitter mann.

Anonymous poster hash: 7dca4...548

Godt mulig - en som tok seg en tur innom kvinnehaterguiden.

Anonymous poster hash: 9fb1e...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om TS i realiteten er en småbitter mann.

Anonymous poster hash: 7dca4...548

..med liten tiss.

Anonymous poster hash: b0bee...845

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg ikke igjen i TSs beskrivelse. Mitt inntrykk er at nordeuropeiske kvinner generelt holder seg godt, og kanskje bedre enn mange søreuropeere og kvinner fra andre kulturer. I en del av disse kulturene er de unge jentene fantastisk vakre og smekre, så, få år etter - når de har kapret en mann - gir de mer eller mindre blaffen i utseendet og lar seg forfalle - blir sure, kjeftekjerringer som henger ut av vinduet og roper på ungene. Skal innrømme at dette nok er en liten karikatur, men ikke helt uten en snev av sannhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Jeg tok en selfie i dag og bortsett fra litt morratryne ser jeg nå ikke så aller verst ut.

http://www.seacoastonline.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=SO&Date=20131223&Category=NEWS&ArtNo=131229923&Ref=AR&maxH=230&maxW=370&border=0&Q=80

Tror egentlig bare du er bitter og misunnelig!

*Misunnelig*

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det skal være konspirasjonsteorier hver gang noen som tilhører samme kategori altså, samme kjønn samme etnisitet for vi har allerede etablert det faktum at jeg er sannsynligvis langt mer attraktiv enn alle dere til sammen. Roper troll, mann, liten tiss osv.

Noen av oss syntes faktisk det er en skam at norske kvinner ser ut som de gjør. Ikke nok med at de er stygge utvendig, personligheten er jo ikke noe bedre enn den dere påpeker at jeg har.

Dere høres ut som en gjeng bitre surmulere, hvilket jeg i og for seg kan forstå. Dere er jo stygge. Stygghet er roten til alt vondt.

God fredagskveld folkens, noen av oss har et liv å ta oss av.



Anonymous poster hash: da1ca...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første, de som drar til thailand gjør det fordi de norske kvinnene er for bra for dem.

Og for det andre..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for det andre..?

Selv om hun synes alle er stygge betyr ikke det at alle mener det samme. Blir så irritert av slike innlegg, jeg synes blondiner er penest, skal ejg lage et innlegg om det da og skape negativ stemning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå har jeg bodd i all utlendighet i over femten år, og det som slår meg hver gang jeg reiser hjem til Norge er hvor pene og søte de fleste jentene/kvinnene er jamført med det jeg ser i hverdagen her på kontinentet (her mener jeg også voksne og godt voksne kvinner). Kvinner i Norge (uavhengig av etnisk opphav) er langt mer elegant og stilig i klesveien, de ser jevnt over mer flidd og rene ut, og stort sett smiler de eller har i allefall et vennlig trekk over ansiktet. Det siste er sjarmerende og gjør de fleste av oss mer vennlig innstilt ovenfor personen, hvilket igjen kan resultere i at man finner vedkommende pen/søt.

Det eneste aberet er at jeg ser mer og mer unge jenter OG gutter som er overvektige/lubne. Det synes jeg personlig er mer foruroligende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gjesp...* og jeg er ikke engang norsk, HI....

Anonymous poster hash: 73e1f...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...