Gå til innhold

Bilverksted som bare fikset bilen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ok det! Men var det et Citroën verksted, annet merkeverksted eller et helt uavhengig?

Anonymous poster hash: ba02a...eab

Kjenner at jeg eg litt utpå tynn is her, men er nok et uavhengig verksted. *blondt øyeblikk* det heter heller ikke ##### volvo eller peugeot eller noen andre bilmerker.

Anonymous poster hash: 8e47c...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner....

Uansett; et originlt bremseskosett fra en Citroenforhandler får du for 1700 kr. Uorginale fra feks Hellanor for ca 2200 og oppover, og de bruker ca to timer på å bytte det...

At de bare har gjort jobben uten å konfrere med deg er grovt tillitsbrudd.

Ved å sette inn bilen på et verksted med beskjed om : Finn feilen og gi pris på rep/deler er det det de skal gjøre, og du må nok regne med å betale litt for denne jobben.

Du hadde vel en mistanke om hva feilen kunne være når du leverte den?



Anonymous poster hash: ba02a...eab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner....

Uansett; et originlt bremseskosett fra en Citroenforhandler får du for 1700 kr. Uorginale fra feks Hellanor for ca 2200 og oppover, og de bruker ca to timer på å bytte det...

At de bare har gjort jobben uten å konfrere med deg er grovt tillitsbrudd.

Ved å sette inn bilen på et verksted med beskjed om : Finn feilen og gi pris på rep/deler er det det de skal gjøre, og du må nok regne med å betale litt for denne jobben.

Du hadde vel en mistanke om hva feilen kunne være når du leverte den?

Anonymous poster hash: ba02a...eab

Visste at det var noe med bremsene, men ikke hva. Regnet med at de skulle ha noen kroner for å finne ut hva som var feil med bilen. Jeg og mannen hadde snakket om at hvis det ble dyrt ville vi sterkt vurdere å vrake bilen. Og jeg syntes det ble kjempe dyrt (iforhold til verdien på bilen) når de bare bestemte seg for at de skulle fikse den.

Heldigvis virker det nå som at de ikke har lyst å ta saken til forbrukerrådet så de har jekket seg ned på prisen. Så woho for meg!!

Anonymous poster hash: 8e47c...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Etter langt om lenge og lengre enn langt så har verkstedet endelig tatt til vettet. Vi har nå bare betalt for delene og fått tilbake pengene for arbeidet. Tok sin tid, men endelig ferdig.

Anonymous poster hash: 8e47c...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...