Gå til innhold

Hvorfor er så mange innvandrermenn rasshøl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norske gutter blir også i noen tilfeller omskjært fordi de har medfødt trang forhud. Jeg hører ikke noe om at disse roper hore etter norske småjenter.

Sitter hjernen i en hudflik??

Jepp. Er forsket på at mange gutter som blir omskjært blir mer aggressive.

Anonymous poster hash: a9b11...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Er forsket på at mange gutter som blir omskjært blir mer aggressive.

Anonymous poster hash: a9b11...915

Den forskningsrapporten vil jeg hjerne at du linker til.

Anonymous poster hash: 31dfa...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror innvandregutter ikke trakkaserer norske småjenter på daglig basis på norske skoler vil jeg nok heller tro det er du som er naiv. Det er flere familier som har stått fram i media og enda flere jenter som har måtet bytte skole.

For det skjer ikke hele tiden uavhengig av rase. Barn er og forblir barn og slike ting har skjedd i ualminnelige tider og kommer til å fortsette å skje lenge etter at både du og jeg er døde.

Hvis du ikke greier å begripe det synes jeg virkelig synd på deg.

Anonymous poster hash: 3e005...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fuk ?

Nå må du gi deg, ts.

Jeg har møtt frekkere folk som er Norske og som sier de styggeste ting du bare kan ane deg. Møtt folk fra overalt som sier rare ting jeg. Du ville vært forbauset over alle de ting jeg har hørt opp gjennom min tid.

Det er bare noe du forestiller deg at "innvandrere" er slik og slik. Eller rettere sagt du kan ikke si innvandrere. Hvis du mener noe mener jeg du burde spesifisere. Innvandrere kommer fra hele verden, til og med Sveits og Nederland. Men vi alle vet hva du mener, nemlig Arabere.

Ikke helt uproblematisk blir de mest forskjellige eller "fremmede" av oss plukket ut som offere for narring og mediesirkuset. Jeg kan love deg at om vi ikke hadde arabere ville vi funnet noen andre å putte fingeren på. Slike holdninger er naive, umodens og på høy tid å endre på, synes jeg.

Hilsen en som har halv Tunisisk mor og som er direkte såret over hva du her sier i tråden.

Du er "direkte såret", men det virker ikke som om du har lest innlegget du ble "såret" av.

Anonymous poster hash: 00037...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det skjer ikke hele tiden uavhengig av rase. Barn er og forblir barn og slike ting har skjedd i ualminnelige tider og kommer til å fortsette å skje lenge etter at både du og jeg er døde.

Hvis du ikke greier å begripe det synes jeg virkelig synd på deg.

Anonymous poster hash: 3e005...0a5

Jeg har tilgode å høre at norske gutter systematisk trakkaserer norske jenter pga rase og ene og alene fordi de er blonde? Hvis du har noen kilder på at dette skjer jevnlig så kom gjerne med det. Det er vel deg det er synd på som er så naiv.........................

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg vokste opp var det også en gjeng med gutter som trakasserte andre barn og unge. Både fysisk og psykisk. Felles for disse var at de selv hadde problemer, alt fra dårlige familieforhold, skoleproblemer, innpassningsproblemer, osv. Det var svært få, om noen, av disse barna (for de var jo barn selv) som ikke hadde egne problemer.

Poenget mitt er at aggressiv atferd og typsike <problembarn> har selv problemer i en eller annen form, og det derfor er viktig å ta taki disse: enten om det gjøres forebyggende eller etter problemet faktisk har oppstått.

Forebyggende arbeid i form av gode og trygge rammer, støtteapparat som barnevernet raskt på banen, undervisning som tar høyde for genier og elever som har problemer med skolen, læring av sosiale normer og atferd og verdier, trygge voksenpersoner, forebyggende arbeid fra politet med tanke på gjenger osv osv

Sånn for ordenskyld, kan jeg jo nevne at disse pøblene jeg gikk på skole med alle var etnisk norske. Jeg tror allikevel at samme problemer, og løsninger er relevante for ts sin problemstilling. Jeg tror heller det er viktig å se på barna og den konteksten de er i enn å rope ut at det er noe feil med deres etnisitet.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det er alltid noen som klager. Tilogmed nordmenn. Kanskje vi skal begynne å sende folk til Australia igjen?

Anonymous poster hash: ffe48...fda

australia tar ikke imot de. De har ganske strenge innvandringslover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mobbet, baksnakket, slegt dritt til, utfryst, hetset, satt ut falske rykter om osv. Av kritt hvite nordmenn gjennom hele barne-og ungdomsskolen. Hvorfor er nordmenn så forbanna drittsekker? Ligger i kulturen eller hva?

Anonymous poster hash: f8a1e...09a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mobbet, baksnakket, slegt dritt til, utfryst, hetset, satt ut falske rykter om osv. Av kritt hvite nordmenn gjennom hele barne-og ungdomsskolen. Hvorfor er nordmenn så forbanna drittsekker? Ligger i kulturen eller hva?

Anonymous poster hash: f8a1e...09a

Samme her.

Må være alt svinekjøttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Må være alt svinekjøttet.

De verste mobberne var barn av psykologer, lærere, barnevernsansatte og jurister. Prektige små var visst ikke så opptatt av andres ve og vel. Hater de falske drittene selv i voksen alder. Flere av disse vet jeg oppfører seg likedan fremdeles.

Anonymous poster hash: f8a1e...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Må være alt svinekjøttet.

Spør du meg så burde grisen være avbildet på flagget vårt. Ville silt unna alt rasket.

Anonymous poster hash: b09a8...213

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som er umoderne synes jeg.

Jeg vokste opp på bygda hvor det var innvandrere som var mer kultiverte og fikk bedre vennekrets, høyere utdanning og bedre jobber enn de fra bygda til sammen.

Ikke glem at KG ikke erte talerør for drittslenging. Det er mange unge medlemmer som heller trenger hverdagslykke enn mørkredde historier.

Snakket med en nabo i stad som måket snø. Han var fra Sri Lanka og tok det som god trening når snøen var så tung. Man kan samleve om man vil.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at mange i denne tråden burde spare seg for usakeligheter.

Tråden har sporet seg av fra å være en diskusjon om enkelte innvandrerindividers oppførsel, til å bli hets av alle innvandrere (og mothets av mot alle nordmenn).

Dette er grunnen til at vi aldri får diskutert slike problemer skikkelig. Diskusjonen sporer alltid over på en rasistisk og fordummende hattråd.



Anonymous poster hash: 00037...acd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mobbet, baksnakket, slegt dritt til, utfryst, hetset, satt ut falske rykter om osv. Av kritt hvite nordmenn gjennom hele barne-og ungdomsskolen. Hvorfor er nordmenn så forbanna drittsekker? Ligger i kulturen eller hva?

Anonymous poster hash: f8a1e...09a

Samme her.

Må være alt svinekjøttet.

Er bare å dra tilbake til hjemlandet :) Ingen stopper dere. Ingen ba dere komme her, in the first place. Så slutt å klag, og dra

Anonymous poster hash: f584b...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen en som har halv Tunisisk mor og som er direkte såret over hva du her sier i tråden.

Jeg kan love deg at om vi ikke hadde arabere ville vi funnet noen andre å putte fingeren på. Slike holdninger er naive, umodens og på høy tid å endre på, synes jeg.

Cry me a fucking river. Det er faen ikke sant. Hvor er de trådene om folk fra india som kaller folk horer, har æreskultur, er aggressive, voldelige, generelt ufyselige? Hva med de fra Bosnia? Fra Serbia? Fra Albania?

Vi vet at kultur spiller stor rolle, og at det er store forskjeller fra land til land. Også helt uavhengig av hudfarge. Stor forskjell på Etiopia og Somalia f.eks. Vi importerer folk fra steder hvor de gravlegger voldtatte jenter levende som straff, og som kaprer båter.

Arabere og utvalgte afrikanske land er et kjempeproblem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble mobbet, baksnakket, slegt dritt til, utfryst, hetset, satt ut falske rykter om osv. Av kritt hvite nordmenn gjennom hele barne-og ungdomsskolen. Hvorfor er nordmenn så forbanna drittsekker? Ligger i kulturen eller hva?

Anonymous poster hash: f8a1e...09a

Ja, been there.

Ja, unger generelt er bedritne.

Det er tegn til at visse kulturer gjør ting verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å dra tilbake til hjemlandet :) Ingen stopper dere. Ingen ba dere komme her, in the first place. Så slutt å klag, og dra Anonymous poster hash: f584b...aed

Er du mindre intelligent? Jeg er så norsk det går an å bli. Du skriver som en uviten drittsekk.

Ja, been there.

Ja, unger generelt er bedritne.

Det er tegn til at visse kulturer gjør ting verre.

Kjipt. Mange som har fått barndommen sin ødelagt. Faktisk hadde jeg en venn på ungdomsskolen, hun var utenlandsk og like utstøtt som jeg var. Ble selvfølgelig enda mer mobbet da jeg fikk en utenlandsk venn..

Anonymous poster hash: f8a1e...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å hisse opp naive mennesker, så får jeg vel komme med min mening. Husk, man blir tatt for å være rasist og Frper med en gang man skulle tørre å åpne munnen om hvordan man opplever våre nye landsmenn.

Anonymous poster hash: e34d0...bb3

Jeg ser mange av de som svarer i trådene om innvandring kommer med slike utsagn som dette, og altså - tror dere kan slutte med det. Vi snakker om KG her. Her innrømmer man gladelig at man tror 99% av muslimer er innavla mordere som vil innrette hele verden etter sharialover og giljotinere enhver som nekter, mens om man derimot skulle si noe som helst som heller mot den sosialistiske siden overhodet, det vil si stemmer noe mindre konservativt enn Høyre, får man et kobbel av korsfarere etter seg med anklager om landssvik og forræderi.

Jeg er skeptisk til innvandringen selv og som norsk jente kjenner jeg godt til mangelen på folkeskikk hos mange, og jeg synes helt klart at noe må gjøres og at det neppe går mot lysere (no pun intended) tider, men herlighet - jeg evner da likevel å se at å slenge om seg med hatefulle ytringer og sure oppgulp om hvordan nissenorge knebler enhver som ikke er ultrafeministisk sosialist som forsvarer alt de søte små kommer med, ikke gjør noe godt over tid.

Anonymous poster hash: 1a33c...149

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange av de som svarer i trådene om innvandring kommer med slike utsagn som dette, og altså - tror dere kan slutte med det. Vi snakker om KG her. Her innrømmer man gladelig at man tror 99% av muslimer er innavla mordere som vil innrette hele verden etter sharialover og giljotinere enhver som nekter, mens om man derimot skulle si noe som helst som heller mot den sosialistiske siden overhodet, det vil si stemmer noe mindre konservativt enn Høyre, får man et kobbel av korsfarere etter seg med anklager om landssvik og forræderi.

Jeg er skeptisk til innvandringen selv og som norsk jente kjenner jeg godt til mangelen på folkeskikk hos mange, og jeg synes helt klart at noe må gjøres og at det neppe går mot lysere (no pun intended) tider, men herlighet - jeg evner da likevel å se at å slenge om seg med hatefulle ytringer og sure oppgulp om hvordan nissenorge knebler enhver som ikke er ultrafeministisk sosialist som forsvarer alt de søte små kommer med, ikke gjør noe godt over tid.

Anonymous poster hash: 1a33c...149

Tror det henger sammen med at mainstream-media er så ekstrem-pragmatisk-apologetisk at det blir løgnaktig.

Det, kombinert med at dette er INTERNETT, gjør at utsagnene fort blir litt stereotypt ekstreme og svart/hvitt.

Selvfølgelig er individuell variasjon fra person til person større en variasjon fra land til land. Men bare nedover i europa, så har du mer aggressiv framferd enn hva som er vanlig i Norge. Norske menn er pingler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...