Gå til innhold

Hvorfor er så mange innvandrermenn rasshøl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på en skole med rundt 50% ikke-vestlige innvandrere. Det var daglig vold og tyverier, og de ropte "hore" etter jentene og sa de grusomste seksuelle ting (barn i 10-års alderen altså).

De samme tendensene ser jeg som voksen. Pakistanske gjenger begår ran daglig i oslo, og banker opp tilfeldige gjevnaldrende. Overfallsvoldtekt og sjikanering på åpen gate, samt voksne menn som henger og slenger på dagtid og roper/følger etter jenter som går alene. Også har vi så klart de helt ekstreme som krever at norge skal innrette seg på alle slags måter og klager på ditt og datt, mens de ikke yter en dritt selv (Batthi, Krekar og gjengen f.eks). Somaliere og kurdere har jeg inntrykk av at har flest drittsekker blandt seg.

Det er masse innvandrere som er ordentlige folk, og norske folk som er skikkelige rasshøl, men jeg synes at andelen blandt ikke-vestlige menn er påfallende stor.

1) Hvorfor er det sånn?

2) Hvorfor setter ingen disse idiotene på plass? Man er ikke rasist bare fordi man ikke takler drittsekk-oppførsel.



Anonymous poster hash: 00037...acd
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de rett og slett ikke folkeskikk i de landene de kommer fra, eller er det en slags rasisme der de ikke vise hvite mennesker vanlig medmennesklig respekt av prinsipp?



Anonymous poster hash: 00037...acd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de sjalu på hvite mennesker og særlig kvinner?



Anonymous poster hash: 00037...acd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen tenk på kultur bereikelsen!!

:ironi:



Anonymous poster hash: 49b07...f5d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De befinner seg jo mellom barken og veden flere av disse. Norges lover og regler og forventninger på en side, samt egne ønsker, og familiens klamme hånd på den andre siden.

Legg til alle fordommene de møter osv. Det er ikke rart det blir slike problemer for mange av de. Hvordan tror dere det er å ikke føle seg hjemme noen steder? Tenkt på det?



Anonymous poster hash: ffe48...fda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De befinner seg jo mellom barken og veden flere av disse. Norges lover og regler og forventninger på en side, samt egne ønsker, og familiens klamme hånd på den andre siden.

Legg til alle fordommene de møter osv. Det er ikke rart det blir slike problemer for mange av de. Hvordan tror dere det er å ikke føle seg hjemme noen steder? Tenkt på det?

Anonymous poster hash: ffe48...fda

Da kan de reise til et annet land enn Norge. Jeg syns alle innvandrere som begår en kriminell handling bør miste statsborgerskapet og sendes ut av landet.

Anonymous poster hash: a9b11...915

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan de reise til et annet land enn Norge. Jeg syns alle innvandrere som begår en kriminell handling bør miste statsborgerskapet og sendes ut av landet.

Anonymous poster hash: a9b11...915

Du skjærer veldig mange over en kam her. Flere av disse kjenner ikke til noe annet land enn Norge og er norske statsborgere.

Og dessuten, hvor skal de reise når de ikke har pass eller oppholdstillatelse i sine gamle foreldres/besteforeldres hjemland????

Anonymous poster hash: ffe48...fda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å hisse opp naive mennesker, så får jeg vel komme med min mening. Husk, man blir tatt for å være rasist og Frper med en gang man skulle tørre å åpne munnen om hvordan man opplever våre nye landsmenn. Noen er jo født her , men har foreldre med forstokkete oppfatninger og regler for hvordan avkommet deres skal innordne seg og det er fælt at noen av barna deres faktsk har blitt drept (såkalt æresdrap) og/ eller slått og truet på livet om de ikke følger deres fanatiske, muslimske leveregler. Sharialover vil de innføre her også om de får mulighet.Listen er ganske lang når det gjelder hva disse menneskene kan finne på. Både mot hverandre og verden forøvrig. Men for å svare på de to spørsmålene dine:

1. Det er sånn fordi en god del av ikke vestlige nordmenn ser ned på dumme etniske nordmenn.

2. Fordi man er redd for konsekvensene. Man kan risikere livet om man er ærlig og kaller en spade for en spade her i landet. Så langt har det gått allerede dessverre. Og verre skal det bli



Anonymous poster hash: e34d0...bb3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjærer veldig mange over en kam her. Flere av disse kjenner ikke til noe annet land enn Norge og er norske statsborgere.

Og dessuten, hvor skal de reise når de ikke har pass eller oppholdstillatelse i sine gamle foreldres/besteforeldres hjemland????

Anonymous poster hash: ffe48...fda

De aller fleste klarer å slå seg til ro i Norge uten problem, men jeg opplever at mange muslimer klager over Norge og nordmenn. Really? Verdens beste land også kommer de hit og krever og slenger dritt? Da kan de evt reise til et annet muslimsk land. Må jo være bedre for de.

Anonymous poster hash: a9b11...915

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste klarer å slå seg til ro i Norge uten problem, men jeg opplever at mange muslimer klager over Norge og nordmenn. Really? Verdens beste land også kommer de hit og krever og slenger dritt? Da kan de evt reise til et annet muslimsk land. Må jo være bedre for de.

Anonymous poster hash: a9b11...915

Dette er jeg så sykt enig i! Hvis norsk kultur er så jævlig kan de flytte et annet sted. Jeg tipper at hvis de hadde fulgt litt med på skolen og fått et lite minimum med utdanning, så hadde saudi-arabia tatt i mot dem med åpne armer. Men nei da. De skulker skolen og begår kriminalitet i fæle Norge i stedet.

Anonymous poster hash: 00037...acd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sa man att kulturen deres var sånn. Så såg man mer att det var heller mangel på kultur overhodet som var problemet. Vær obs på att Pakistan er ett land der en setter fyr på konene sine om en har en dårlig dag. Det har i allefall hendt.

Når man sier i sånne land att man har gått sånn og sånn på skole så, glem det. Skolene der nede har lærere som så vidt klarer å lære dem å lese og lære grunnleggende ting. De vet ingenting om realiteter i verden, fakta i politikk osv. Det meste er religiøs hjernevask og alltså bortkastet tid.Det er unntak med private skoler å slikt for dem som har masse penger.

Vå må forstå att Norge er ett bra land ikke p.g.a olje eller andre sånne ting. vi har det bra for vi er ett ærlig folk med en go arbeidskultur. Det er det helt fritt for i mange sånne land, og de kan rett å slett ikke oppføre seg alltid.

Før når en sa slikt så kunne folk forveksle det med rasisme, men det er det ikke. Det er kritikk av kulturer som ikke passer inn i siviliserte land p.g.a alle de uheldige omstendighetene de har i eget land.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste klarer å slå seg til ro i Norge uten problem, men jeg opplever at mange muslimer klager over Norge og nordmenn. Really? Verdens beste land også kommer de hit og krever og slenger dritt? Da kan de evt reise til et annet muslimsk land. Må jo være bedre for de.

Anonymous poster hash: a9b11...915

Det er alltid noen som klager. Tilogmed nordmenn. Kanskje vi skal begynne å sende folk til Australia igjen?

Anonymous poster hash: ffe48...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til dette selv... Er heelt tragisk. Når jeg ser innvandrermenn her på gaten i oslo ser det ikke ut som noen av dem har hørt om takt og samling. Det nærmeste noen av dem kommer eleganse er veldig langt fra noe som kan minne om eleganse. Noen av disse folka er jo ikke riktig gode. Ikke holder de døren oppe for deg eller møter deg med et smil eller sier hallo heller, de driver å plystrer og kaster dritt etter seg. Eier ikke respekt i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 3e005...0a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en skole med rundt 50% ikke-vestlige innvandrere. Det var daglig vold og tyverier, og de ropte "hore" etter jentene og sa de grusomste seksuelle ting (barn i 10-års alderen altså).

De samme tendensene ser jeg som voksen. Pakistanske gjenger begår ran daglig i oslo, og banker opp tilfeldige gjevnaldrende. Overfallsvoldtekt og sjikanering på åpen gate, samt voksne menn som henger og slenger på dagtid og roper/følger etter jenter som går alene. Også har vi så klart de helt ekstreme som krever at norge skal innrette seg på alle slags måter og klager på ditt og datt, mens de ikke yter en dritt selv (Batthi, Krekar og gjengen f.eks). Somaliere og kurdere har jeg inntrykk av at har flest drittsekker blandt seg.

Det er masse innvandrere som er ordentlige folk, og norske folk som er skikkelige rasshøl, men jeg synes at andelen blandt ikke-vestlige menn er påfallende stor.

1) Hvorfor er det sånn?

2) Hvorfor setter ingen disse idiotene på plass? Man er ikke rasist bare fordi man ikke takler drittsekk-oppførsel.

Anonymous poster hash: 00037...acd

Fordi det er et mannsdominert samfunn hvor kvinner blir syns syns synd på hvis hun får jenter. Kvinner får ikke ta utdannelse, delta innen politikk, de er annenrangs mennesker som er født ene og alene for å føde barn, behage mannen, og gjøre husarbeid. Disse guttene lærer fra de er født at kvinner er 0 verdt og de blir behandlet som prinser av kvinnene i familien. Dessverre for norske jenter som må tåle å bli ropt hore etter på skolen fra de er barn. Det er skammelig. Det er ikke tvil om hvem som er de verste rasistene her til lands!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De befinner seg jo mellom barken og veden flere av disse. Norges lover og regler og forventninger på en side, samt egne ønsker, og familiens klamme hånd på den andre siden.

Legg til alle fordommene de møter osv. Det er ikke rart det blir slike problemer for mange av de. Hvordan tror dere det er å ikke føle seg hjemme noen steder? Tenkt på det?

Anonymous poster hash: ffe48...fda

Oh give me a fu.... break!!!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fuk ?

Nå må du gi deg, ts.

Jeg har møtt frekkere folk som er Norske og som sier de styggeste ting du bare kan ane deg. Møtt folk fra overalt som sier rare ting jeg. Du ville vært forbauset over alle de ting jeg har hørt opp gjennom min tid.

Det er bare noe du forestiller deg at "innvandrere" er slik og slik. Eller rettere sagt du kan ikke si innvandrere. Hvis du mener noe mener jeg du burde spesifisere. Innvandrere kommer fra hele verden, til og med Sveits og Nederland. Men vi alle vet hva du mener, nemlig Arabere.

Ikke helt uproblematisk blir de mest forskjellige eller "fremmede" av oss plukket ut som offere for narring og mediesirkuset. Jeg kan love deg at om vi ikke hadde arabere ville vi funnet noen andre å putte fingeren på. Slike holdninger er naive, umodens og på høy tid å endre på, synes jeg.

Hilsen en som har halv Tunisisk mor og som er direkte såret over hva du her sier i tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh give me a fu.... break!!!!!!!

Dette er faktisk realiteten for mange unge innvandrere i dag

Anonymous poster hash: ffe48...fda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fuk ?

Nå må du gi deg, ts.

Jeg har møtt frekkere folk som er Norske og som sier de styggeste ting du bare kan ane deg. Møtt folk fra overalt som sier rare ting jeg. Du ville vært forbauset over alle de ting jeg har hørt opp gjennom min tid.

Det er bare noe du forestiller deg at "innvandrere" er slik og slik. Eller rettere sagt du kan ikke si innvandrere. Hvis du mener noe mener jeg du burde spesifisere. Innvandrere kommer fra hele verden, til og med Sveits og Nederland. Men vi alle vet hva du mener, nemlig Arabere.

Ikke helt uproblematisk blir de mest forskjellige eller "fremmede" av oss plukket ut som offere for narring og mediesirkuset. Jeg kan love deg at om vi ikke hadde arabere ville vi funnet noen andre å putte fingeren på. Slike holdninger er naive, umodens og på høy tid å endre på, synes jeg.

Hilsen en som har halv Tunisisk mor og som er direkte såret over hva du her sier i tråden.

Hvis du tror innvandregutter ikke trakkaserer norske småjenter på daglig basis på norske skoler vil jeg nok heller tro det er du som er naiv. Det er flere familier som har stått fram i media og enda flere jenter som har måtet bytte skole.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...