Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Skal ikke se bort ifra det, kjenner en litt svimlende følelse, så det kan jo være at jeg har en åndelig greie akkurat nå? Litt sånn ut av kroppen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå våknet samboer, haha, syns jeg ser en som kommer til å slite med å sove til natta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten det ja, nå har han funnet godbitskålen og slafser i seg. Han ser ganske fornøyd ut :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig det. Min skål er tom for godbiter. Jeg er egentlig litt lysten på noe søtt. Rosiner i skapet får gjøre nytten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosiner er nydelig!

Men nå tror jeg at jeg må underholde samboer litt, han ble litt oppmerksomhetssyk her nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag, nye muligheter. Vil egentlig sove mer, men fikk ikke til. Så da satt jeg meg like så godt i sofaen og stirrer inn i skjermen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å komme seg opp og starte dagen ja. :) Det har jeg gjort for litt siden.

Klesvask er satt i gang og frokost står for døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Hoppe :laugh:

Her er det kun støvsuging og ny oppvask som må taes (guu hvor jeg gleder meg til den dagen man har oppvaskmaskin!) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir oppmuntret til å tenke selv og ha egne meninger fra man er liten av, men man får streng beskjed om å ikke fortelle det til noen.

Slik virker det egentlig som. Snakket med samboer i går, ang. pitbull saken. Han sier at det ikke er vits å gjøre noe, for vi skal ikke bo i Norge osv. Og at det hjelper ikke å si ifra, for ingenting blir gjort.

Og da tenker jeg, vettu, som så at; uansett hva du vil endre, så får du ikke andre med deg, fordi "du kan ikke endre noe". Nei, det er klart man ikke får endret noe-når man IKKE prøver, når man IKKE er steine sta. og når man sitter og tenker "nei, det går ikke uansett, så jeg bare driter i det". Det er klart, da går det ikke fremover. Man må bryte frem fra flokken, og ta lederrollen. Man må vise at dette er noe man vil, og noe man skal klare.

Jeg vil i hvertfall ikke sitte der som 70 åring og tenke tilbake på at; kanskje, kanskje, hvis jeg bare hadde prøvd. Kanskje flere folk ville brytt ut av flokken og fulgt meg istedet? Kanskje, hadde jeg bare tenkt at "det går, det kan ta så lang tid det bare vil, for dette er ihvertfall en begynnelse"

Men dette er noe jeg husker fra nesten alle jeg har pratet med, om ting som skulle vært endret, og hvordan man i såfall skulle gått frem. Nesten fra samtlige har jeg fått svar tilbake; "det er ikke vits, det vil ikke hjelpe uansett"

Tror dere at det var det de første husbyggerne sa? Da hadde vi iså fall ikke vært her vi er idag!

Jeg måtte si til samboer; om alle skal tenke slik som du tenker nå, så ville vi fortsatt sotte under et tre i skauen, for da hadde aldri mennesket klart å karre rævva si inn i en hule.

Aaah, deilig å få ut litt :danse:

Ble sikkert veeeldig rotete, meeen det får så være :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så bra :laugh:

Liker når jeg sitter inne med mye meninger som må ut, og folk faktisk forstår hva jeg prøver å formidle. Det kjennes så godt ut :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, ingenting er som å bli forstått. Lite kan måle seg med å få skrevet alt ned, til og med ting

som en ikke kan få seg til å si høyt til noen...alt blir bedre om man får lettet litt på trykket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det, det letter veldig på trykket. Så føler man at man kan få litt fremgang på saken, siden man ikke lenger sitter og spinner på det samme om igjen og om igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboer kom hjem til lunsj, så vi lå og halvsov i en halv time :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høydepunkt på dagen om entrent :fnise:

Han kom hjem fra skolen i 1 tiden, klokka 2 var jeg så trøtt at jeg gikk og la meg. Sto opp for en halv time siden :ler: Men tror ikke jeg kommer til å slite med å sovne inatt, da jeg kan sove så og si hvor jeg vil, når jeg vil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...