Libertas Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #761 Del Skrevet 9. februar 2015 Oppdatering 3: Siste brett ute av ovnen. Lukter nydelig! Dagens "ikke gjør det igjen": Man smaker ikke på noe som har stått i ovnen i 35 minutter, tunga blir ikke så begeistra for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #762 Del Skrevet 9. februar 2015 Gratulerer med vel overstått bakst, men velsmakende resultat. Jeg har det jeg trenger til å bake det, men har ikke testet ennå. Takk for at du minner meg på hva jeg ikke må gjøre når de en gang kommer glovarme ut av ovnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #763 Del Skrevet 9. februar 2015 Takk takk! Da er jeg i rute for idag, da er det bare klesvask igjen, men det må jeg vente med til vi har handlet inn vaskemiddel Kan være greit med en liten påminnelse ja, kan fort glemme seg når man er sulten! Du må prøve å lage, det er så vanvittig godt! Fikk smake slike knekkebrød av moren til en venninne, og de var så sykt gode at jeg bare måtte ha oppskrift :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #764 Del Skrevet 11. februar 2015 I gang med andre sokken nå, satser på å få de ferdige i løpet av morgendagen. Blir veldig stilige de sokkene, skal legge ut bilde når jeg er ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #765 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg og sambo satt oss ned i går for å se på film, valget falt enkelt på "The theory of everything". Det tok ikke så lang tid før vi begge var dratt helt med i filmen, og glemte bort tid og sted. I enkelte scener ser jeg sambo tørke vekk en tåre fra øyekroken, og jeg med. I andre scener lo vi så tårene spratt. Men i de fleste scenene satt vi bare i stillhet, tok inn over oss, sanset, følte. For denne filmen tok oss med på ferd gjennom nesten hele følelsesregisteret, og følelsen jeg satt igjen med da filmen var ferdig? Spørrende, imponert, glad. En film jeg vil se flere ganger, en film jeg håper andre skal få glede av. En film jeg kommer til å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #766 Del Skrevet 12. februar 2015 Ferdig med sokkene, de ligger nå ute i Libertas 2014 (ja, jeg har ikke fått somlet meg til å lage nytt album ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #767 Del Skrevet 19. februar 2015 Fikk ikke sove før klokka 3 i natt, lå og vurderte å barbere vekk alt håret på hodet. Heldigvis har jeg god impulskontroll, og tenkte at jeg måtte høre med samboer før jeg gjør noe så drastisk. Så da spurte jeg han i dag, hvor han forklarte meg at jeg gjør akkurat som jeg vil, men at jeg kommer til å angre. Og han har helt rett, om jeg barberer vekk det fine håret mitt så kommer jeg til å angre. Men allikevel frister det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2015 #768 Del Skrevet 19. februar 2015 Wow...det er en stilig og vågal tanke. Det gror jo ut igjen, men det tar t-i-d! Veldig skummel ting å gjøre, men...noen gjør det jo. Kanskje du hadde likt ditt nye jeg veldig godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #769 Del Skrevet 20. februar 2015 Kom heldigvis over den tanken, og klippet bare håret mentalt Da er jeg snart ferdig med jakken/kåpen min. Bare knapper igjen, men de får jeg ikke ennå. Mamma må kjøpe de først og sende de til meg, så det kan ta t-i-d! Men har i hvertfall gjort unna det verste, nemlig sying og klipping. Alltid like nervepirrende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2015 #770 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg skulle veldig gjerne hatt et bilde av deg (mitt store forbilde som får alt ferdig)i fin gullramme på min vegg. Du er et unikum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #771 Del Skrevet 20. februar 2015 Haha, takk for komplimentet, men jeg er ikke særlig fotogen Og en liten hemmelighet; jeg har et prosjekt som jeg begynte på for 6 mnd siden, som bare ligger i håndarbeidskurven. Er bare en babypose, og jeg har bare halvparten igjen, men har hatt mange andre morsomme prosjekt som fristet mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2015 #772 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg tror at du er meget fotogen! ...og synet mitt er ikke helt som det burde ha vært i dag,så jeg klarte ikke å lese det med liten skrift der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #773 Del Skrevet 20. februar 2015 Kommer sikkert an på øyet som ser, om jeg er fotogen eller ikke. 1 av 100 bilder av meg kan ende opp med å være fint. Tror trikset er at jeg ikke må se kameraet, eller vite at jeg blir tatt bilde av Og det med liten skrift; Og en liten hemmelighet; jeg har et prosjekt som jeg begynte på for 6 mnd siden, som bare ligger i håndarbeidskurven. Er bare en babypose, og jeg har bare halvparten igjen, men har hatt mange andre morsomme prosjekt som fristet mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2015 #774 Del Skrevet 20. februar 2015 Har en mistanke om at det kan være du som ser det sånn ang bilder. Ikke andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #775 Del Skrevet 20. februar 2015 Kanskje det er sant som de sier; man er ens egen største kritiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2015 #776 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er veldig sant. Man er snill og raus med andre, men sin egen verste kritiker. Alt med måte sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #777 Del Skrevet 20. februar 2015 Det har du helt rett i! Bare de siste 2 årene har jeg prøvd å venne meg selv til å ta i mot komplimenter. Jeg vet jo at jeg er flink i noe, og at jeg ikke ser så værst ut, allikevel sliter jeg ofte med å se meg selv i speilet. Nå har jeg hengt opp lapper på speilet med positive ting om meg selv, og det hjelper faktisk på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2015 #778 Del Skrevet 20. februar 2015 Sånn skal det lyde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 20. februar 2015 #779 Del Skrevet 20. februar 2015 Tror jeg også skal ha sånne lapper i speilet. "I dag skal du være snill, Petter...". Men det er sant, er mange pene mennesker som ser på seg selv som ikke så pen i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2015 #780 Del Skrevet 20. februar 2015 Alle mennesker er pene for noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå