Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Jeg er reddet, hun jeg bestilte av hadde heldigvis flere nøster fra samme parti igjen, så hun skulle sende opp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært kjedelig med annen innfarging når en er så nær mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært utrolig kjedelig. Forberedte meg egentlig på det, men heldigvis fant hun fra riktig parti :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Lager ostekake for første gang. Tidligere når jeg har prøvd å lage fromasj kake, så har det alltid gått gaiken når jeg bruker gelatin. Nå derimot, ser det ut til å stivne riktig, jeg venter i spenning! :pls:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Løfter boka di inn i november og lurer på hvordan det går med symaskinprosjektet ditt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hadde nesten glemt av denne her :fnise:

Har fått ny maskin i hus, men har ikke fått prøvd ennå. Jeg sitter nemlig fast i strikkepinnene for tiden for å bli ferdig med julegavene før enden av november. Er fiks ferdig med 7 gaver, de er pakket inn og klar til levering. 6 julegaver nesten ferdig, mangler bare litt innkjøp av småting og klargjøring. Jeg er begynt på 2, og etter det så gjenstår det bare 4 å lage. :danse:

Så her blir det nok ingen sying før julegavene er ferdig, og jeg gleder meg til å sette meg ned å slappe av ved symaskina!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så mye idéer som surrer i hodet mitt nå. Jaja, da vet jeg ihvertfall hva det blir i julegaver til neste år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger søvn? Jeg må ihvertfall bli ferdig med julegaver, og da trenger jeg ikke søvn, basta! :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger mer søvn enn andre. Noen har en mer ujevn døgnrytme enn andre. Noen klarer det, andre ikke. Det er over en måned til jul enda, så du har det vel ikke travelt, skulle jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men jeg vil bli ferdig med gavene tidligst mulig, slik at jeg kan slappe av og se på når andre stresser :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg folk rett, så er det nok av andre ting som kan stresses med like før jul, utenom akkurat det med gaver. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant det :fnise:

Har bestemt meg at i år skal jeg bare kose meg i jula. Jeg og samboer, alene. Trenger ikke bake annet enn julebrød, og han lager middagen. Så tror ikke det skal bli noe særlig stress akkurat, med mindre vi setter fyr på kåken ellerno- det blir stress!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vi godt :) Kjenner jeg meg selv rett så er det alltids noe jeg finner å stresse med, men jeg skal ihvertfall prøve å la vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

It backfired! Trodde jeg hadde nok garn, men den gang ei. Var bare å rekke opp genseren, og må sette i gang med en ny. Tror ikke jeg blir ferdig med alt før jul, og jeg kjenner jeg blir svett!

Skulle kanskje prioritert rekkefølgen litt annerledes, men nå var jeg ikke så smart. Har jeg lært? Forhåpentligvis, det gjenstår å se til neste år!

Endret av Libertas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, krise avverget. Behøver ikke å strikke genser, fant noe jeg har laget tidligere som får bli presang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...