Libertas Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #701 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg er reddet, hun jeg bestilte av hadde heldigvis flere nøster fra samme parti igjen, så hun skulle sende opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2014 #702 Del Skrevet 1. juli 2014 Hadde vært kjedelig med annen innfarging når en er så nær mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #703 Del Skrevet 1. juli 2014 Ja, det hadde vært utrolig kjedelig. Forberedte meg egentlig på det, men heldigvis fant hun fra riktig parti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 14. september 2014 Forfatter #704 Del Skrevet 14. september 2014 Sitter og tegner og klipper mønster, snart får jeg symaskin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 15. september 2014 Forfatter #705 Del Skrevet 15. september 2014 Lager ostekake for første gang. Tidligere når jeg har prøvd å lage fromasj kake, så har det alltid gått gaiken når jeg bruker gelatin. Nå derimot, ser det ut til å stivne riktig, jeg venter i spenning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2014 #706 Del Skrevet 1. november 2014 Løfter boka di inn i november og lurer på hvordan det går med symaskinprosjektet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. november 2014 Forfatter #707 Del Skrevet 9. november 2014 Hadde nesten glemt av denne her Har fått ny maskin i hus, men har ikke fått prøvd ennå. Jeg sitter nemlig fast i strikkepinnene for tiden for å bli ferdig med julegavene før enden av november. Er fiks ferdig med 7 gaver, de er pakket inn og klar til levering. 6 julegaver nesten ferdig, mangler bare litt innkjøp av småting og klargjøring. Jeg er begynt på 2, og etter det så gjenstår det bare 4 å lage. Så her blir det nok ingen sying før julegavene er ferdig, og jeg gleder meg til å sette meg ned å slappe av ved symaskina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. november 2014 Forfatter #708 Del Skrevet 9. november 2014 Og så er jeg igang med planlegging av neste års julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. november 2014 Forfatter #709 Del Skrevet 10. november 2014 Å så mye idéer i hodet nå, får ikke sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. november 2014 Forfatter #710 Del Skrevet 10. november 2014 Å så mye idéer som surrer i hodet mitt nå. Jaja, da vet jeg ihvertfall hva det blir i julegaver til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. november 2014 Forfatter #711 Del Skrevet 12. november 2014 Hvem trenger søvn? Jeg må ihvertfall bli ferdig med julegaver, og da trenger jeg ikke søvn, basta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. november 2014 #712 Del Skrevet 12. november 2014 Noen trenger mer søvn enn andre. Noen har en mer ujevn døgnrytme enn andre. Noen klarer det, andre ikke. Det er over en måned til jul enda, så du har det vel ikke så travelt, skulle jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. november 2014 Forfatter #713 Del Skrevet 12. november 2014 Sant det, men jeg vil bli ferdig med gavene tidligst mulig, slik at jeg kan slappe av og se på når andre stresser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2014 #714 Del Skrevet 12. november 2014 Kjenner jeg folk rett, så er det nok av andre ting som kan stresses med like før jul, utenom akkurat det med gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. november 2014 Forfatter #715 Del Skrevet 12. november 2014 Hehe, sant det Har bestemt meg at i år skal jeg bare kose meg i jula. Jeg og samboer, alene. Trenger ikke bake annet enn julebrød, og han lager middagen. Så tror ikke det skal bli noe særlig stress akkurat, med mindre vi setter fyr på kåken ellerno- det blir stress! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2014 #716 Del Skrevet 12. november 2014 Hmm....skal vi gjøre en avtale om at du oppdaterer når julen er overstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. november 2014 Forfatter #717 Del Skrevet 12. november 2014 Det kan vi godt Kjenner jeg meg selv rett så er det alltids noe jeg finner å stresse med, men jeg skal ihvertfall prøve å la vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 23. november 2014 Forfatter #718 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) It backfired! Trodde jeg hadde nok garn, men den gang ei. Var bare å rekke opp genseren, og må sette i gang med en ny. Tror ikke jeg blir ferdig med alt før jul, og jeg kjenner jeg blir svett! Skulle kanskje prioritert rekkefølgen litt annerledes, men nå var jeg ikke så smart. Har jeg lært? Forhåpentligvis, det gjenstår å se til neste år! Endret 23. november 2014 av Libertas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 24. november 2014 Forfatter #719 Del Skrevet 24. november 2014 Ok, krise avverget. Behøver ikke å strikke genser, fant noe jeg har laget tidligere som får bli presang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2014 #720 Del Skrevet 29. november 2014 Går det bra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå