Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Har hatt strikkepause i en uke nå, og er ute og går tur hver dag. Har vært syk i over ett år nå, men har hatt en fin periode på noen mnd, så kanskje bare et lite tilbakefall eller noe? Samboer ble ihvertfall redd i natt slik jeg holdt på. Det går vel over il.a dagen håper jeg, bare slappe av idag så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm....da er det nok bare slik at livet og hverdagene går litt i bølger.

Det som er bra å tenke på er at det går seg til igjen, bombesikkert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i morgen er jeg sikkert fit for fight igjen :) Så får vente med strikkinga til da, like greit. Har vært litt deilig med pause fra strikketøyet nå, for å være ærlig. Har liksom ingenting som må bli ferdig da og da- bortsett fra en lue og en hals, men det venter jeg fortsatt på garnet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å gjøre litt øvelser for å styrke armer og hender i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke dumt. Strekker og tøyer armene, og så tar jeg slike klipe øvelser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt ypperlig ut. Nå skal jeg se på "Supernatural" på nett, for første gang.

Skal åpne og lukke hender, fingre og øyne i solidaritet med deg mens jeg ser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov i hele går, var våken til sammen 5 timer ca. Det var jammen godt å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig godt ut. Kunne ha tenkt meg det jeg også, men får det nok ikke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke ofte jeg heller kan gjøre slikt, men var så dårlig i går at jeg hadde ikke sjans å holde meg våken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må lytte til kroppens signaler. Håper dagen blir bedre i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av og til må man vel det :) Idag går det bedre, er i merkelig humør- virker så gretten uten grunn idag, men men, det går vel over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*titte forsiktig inn i tråden og se om hun er flink jente og sover søtt på sin pute* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov faktisk ikke da :fnise: Men takk for omtanken :laugh:

Sovnet av klokka 4, våknet kl 5. Halvsov mens samboer gjorde seg klar til skole. Sto opp kl.7, og er nå i full baking, og har tatt oppvasken :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har jeg støvsugd, vurderer å gå til butikken for å kjøpe mer pålegg, meeen tror ikke jeg klarer det nå :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :laugh:

Har funnet ut en ny ting om meg selv, som samboer påpekte; når jeg må snakke om meg selv og ting jeg synes er vanskelig, så begynner jeg å gynge. Hva er greia med det? Kan det være noe som roer meg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...