Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Det siste der må du få typen til å ta bilde av, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja :fnise: Glad jeg heiv av meg genseren min før det gikk for galt, har nemlig hendt før at jeg har strikket meg fast i meg selv :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker for harde livet, bare noen cm igjen nå så begynner mønster, og jeg kan begynne på armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo rene enkvinnesbedriften helt alene jo! wow! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet tidlig idag, så har tatt oppvasken og baket brød til samboer kommer hjem til lunsj. Da kan jeg sette meg ned og strikke med god samvittighet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres trivelig ut. Jeg vil også strikke videre på en sokk litt senere i dag, som jeg har holdt på med en stund... *host* :fnise:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker er kjedelige å stirkke, så skjønner godt at du har holdt på med de en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke så mye annet om dagen, så da strikker jeg for harde livet. Og det er bare str 8 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvveis på 2. arm, kanskje jeg blir ferdig med den også idag, så får jeg gjort genseren ferdig imorgen :danse: Bare noen mnd før den trenger å være ferdig, skal være bursdagsgave i september :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk :) Prøver å sette ny personlig rekord. Eller, den bli vanskelig å slå, da jeg strikket en barnegenser på 2 dager. Men da strikket jeg 24 timer i ett, kun med røykepauser :fnise: Manisk? Jeg? Ptss!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kan ikke annet enn å takke :)

Nå tror jeg at jeg har strikket på meg en liten senebetennelse, kjennes ikke verre ut. Har ikke fått gjort ferdig armen ennå, da samboer dro meg med til puben. Så nå trenger jeg ikke være sosial før til neste år igjen. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det er ikke noe å spøke med å få belastningsskader. Ta en pause nå og "strekk ut" eller bøy og tøy litt...og slapp av! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her strekkes det og hviles det frem til imorgen, jeg vil bli ferdig med genseren i morgen. Jeg har det så travelt med å ville se resultat, at jeg klarer ikke slappe av og kose meg :fnise: Slik som da jeg strikket forrige barnegenser; mamma ba meg om å slappe av og kose meg med strikkingen, hvor jeg da svarer "Jeg koser meg som bare faen!" og strikket for harde livet :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...