Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Hehe, egentlig akkurat tatt pause fra babyposen jeg har strikket på di siste dagene, så jeg varmer opp sånn smått :fnise: Men av og til må man bare ta små pauser, slik at man ikke blir lei :)

Endret av Libertas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov det. Tror jeg tar pause til i morgen nå.

Må ha ei skive til kveldsmat før jeg går i seng også, men du får ha god kveld videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...du står og tripper nå kan jeg tenke meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snart blir det hull i gulvet her jeg står og tripper :fnise: Kan enda gå til kl 17.00 før de kommer, jeg klarer ikke å vente! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får gå litt større runder så det ikke blir dyp grop der du står...men jeg kjenner at jeg skulle ha likt å motta det du får om litt. Garn liver alvorlig opp! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kan ikke gå for langt unna vinduet, da ser jeg ikke om de kommer :fnise: Ikke det, de skulle ringe også, så jeg sjekker telefonen hvert 5 minutt omentrent, for å se om jeg har gått glipp av at de har ringt :fnise:

Garn er fantastisk, og jeg unner alle å få garn levert på døra. Det er pinadø 1,7 kg garn jeg får nå, og så får jeg mere garn levert hos mamma :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha blitt utrolig glad for å få et gavekort i en garnbutikk... :rodmer:

garnnystan.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, ja! Å så mange fine nøster :rodmer:

Har så lyst på hylle på hylle med garn, slik at jeg aldri hadde gått fri :lillesky:

post-70855-0-57815500-1399374801_thumb.j

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer litt om å kunne behandle ull fra starten av...karde og spinne, farge, eksperimentere og nyte synet av det som blir til... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her :) Min store drøm er å gå til anskaffelse av alpakka. De skal klippes hvert andre år, og de produserer opp til 5 kg ull per dyr, og man må ha minst tre :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yep :laugh: Men en dag skal jeg ha stor nok tomt til å skaffe alpakka. Og kjøttet skal vist smake utmerket også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg hadde kunnet spise vennene mine.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er liksom det som er problemet. Men så er jeg fra bondeslekt da, så for min del er det ikke store problemet. Men hadde jo vært typisk meg å knyttet meg for mye til dyrene. Og så har jeg lyst til å leve og drive mitt eget lille samfunn, uten å være for avhengig av butikker og slikt. Skulle gjerne også hatt kyr, for melka og kjøttet sin del, men samboer synes de lukter for mye :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde garantert knyttet meg tett til dyrene. Hadde overnattet sammen med dem og tatt i mot nytt avkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en stor risiko for det. Skal først kjøpe 3 alpakka av samme kjønn, så tar jeg det der ifra. Det er nå hovedsakelig grunnet ulla deres at jeg vil ha de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...