Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #481 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hehe, egentlig akkurat tatt pause fra babyposen jeg har strikket på di siste dagene, så jeg varmer opp sånn smått Men av og til må man bare ta små pauser, slik at man ikke blir lei Endret 6. mai 2014 av Libertas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2014 #482 Del Skrevet 5. mai 2014 Det er lov det. Tror jeg tar pause til i morgen nå. Må ha ei skive til kveldsmat før jeg går i seng også, men du får ha god kveld videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #483 Del Skrevet 5. mai 2014 Hehe, den er grei Ha en flott kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #484 Del Skrevet 6. mai 2014 Ååå, nå synes jeg garnet skal komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #485 Del Skrevet 6. mai 2014 Hihi...du står og tripper nå kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #486 Del Skrevet 6. mai 2014 Ja, snart blir det hull i gulvet her jeg står og tripper Kan enda gå til kl 17.00 før de kommer, jeg klarer ikke å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #487 Del Skrevet 6. mai 2014 Du får gå litt større runder så det ikke blir dyp grop der du står...men jeg kjenner at jeg skulle ha likt å motta det du får om litt. Garn liver alvorlig opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #488 Del Skrevet 6. mai 2014 Ja, men kan ikke gå for langt unna vinduet, da ser jeg ikke om de kommer Ikke det, de skulle ringe også, så jeg sjekker telefonen hvert 5 minutt omentrent, for å se om jeg har gått glipp av at de har ringt Garn er fantastisk, og jeg unner alle å få garn levert på døra. Det er pinadø 1,7 kg garn jeg får nå, og så får jeg mere garn levert hos mamma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #489 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg ville ha blitt utrolig glad for å få et gavekort i en garnbutikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #490 Del Skrevet 6. mai 2014 Ååå, ja! Å så mange fine nøster Har så lyst på hylle på hylle med garn, slik at jeg aldri hadde gått fri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #491 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg drømmer litt om å kunne behandle ull fra starten av...karde og spinne, farge, eksperimentere og nyte synet av det som blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #492 Del Skrevet 6. mai 2014 Ja, samme her Min store drøm er å gå til anskaffelse av alpakka. De skal klippes hvert andre år, og de produserer opp til 5 kg ull per dyr, og man må ha minst tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #493 Del Skrevet 6. mai 2014 Drømmer er perfekte og helt gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #494 Del Skrevet 6. mai 2014 Yep Men en dag skal jeg ha stor nok tomt til å skaffe alpakka. Og kjøttet skal vist smake utmerket også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #495 Del Skrevet 6. mai 2014 Vet ikke helt om jeg hadde kunnet spise vennene mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #496 Del Skrevet 6. mai 2014 Nei, det er liksom det som er problemet. Men så er jeg fra bondeslekt da, så for min del er det ikke store problemet. Men hadde jo vært typisk meg å knyttet meg for mye til dyrene. Og så har jeg lyst til å leve og drive mitt eget lille samfunn, uten å være for avhengig av butikker og slikt. Skulle gjerne også hatt kyr, for melka og kjøttet sin del, men samboer synes de lukter for mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #497 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg hadde garantert knyttet meg tett til dyrene. Hadde overnattet sammen med dem og tatt i mot nytt avkom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #498 Del Skrevet 6. mai 2014 Ja, det er en stor risiko for det. Skal først kjøpe 3 alpakka av samme kjønn, så tar jeg det der ifra. Det er nå hovedsakelig grunnet ulla deres at jeg vil ha de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #499 Del Skrevet 6. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #500 Del Skrevet 6. mai 2014 De er så utrolig stilige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå