Libertas Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #441 Del Skrevet 1. mai 2014 Prøver febrilsk! Men jeg klarer ikke, er så godtersugen at jeg vet ikke hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2014 #442 Del Skrevet 1. mai 2014 Drikk et stort glass vann? Jeg har nettopp presset meg appelsinjuice her og med isbiter i er det nydelig forfriskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #443 Del Skrevet 1. mai 2014 Drukket vann og juice til den store gullmedaljen idag, krøyp til korset og kjøpte meg "Kina". Jeg er svak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #444 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg vet faktisk ikke hva kina er, så jeg ser deg kun som en sterk person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #445 Del Skrevet 2. mai 2014 Kina er den gamle utgaven av pops, det er maispuffer med sjokolade rundt Å skjer med at du er våken klokka 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #446 Del Skrevet 2. mai 2014 Det som skjer er at jeg står frem som et morgenfriskt forbilde til etterfølgelse! Aha...sånne snopeting har jeg visst aldri smakt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 2. mai 2014 #447 Del Skrevet 2. mai 2014 Ja, altså følte at jeg måtte åpne en dagbok. Ikke det at jeg tror livet mitt er så interessant (hvordan skrives det egentlig, aldri skjønt), men mer for at jeg til tider har tanker som må ut. Jeg kunne jo alltids skrevet ned for hand. Det har jeg faktisk prøvd, men det viser seg jo det at jeg er ikke omringet av nysgjerrige mennesker. Jeg liker å få tilbakemelding på div. ting jeg skriver og føler. Kanskje er det nettopp noen nysgjerrige sjeler her på KG, som er som meg og liker å snoke i andres dagbøker? Dere er ihvertfall hjertelig velkommen til å lese her om mitt ellers vanlige liv, med kanskje litt andre tanker og meninger enn de fleste? Test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #448 Del Skrevet 2. mai 2014 Det som skjer er at jeg står frem som et morgenfriskt forbilde til etterfølgelse! Aha...sånne snopeting har jeg visst aldri smakt heller... Aaha, ikke verst, bra du tar på deg ansvaret Woot? Tuller du? Trodde alle hadde smakt det. Det som er så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #449 Del Skrevet 2. mai 2014 Mye jeg kunne ha tenkt meg å teste ut, men jeg smaker ikke så ofte på andre produkter enn favorittene mine.Går kanskje glipp av store fantastiske ting da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #450 Del Skrevet 2. mai 2014 Ja, det gjør du! Men jeg må si at jeg er akkurat likedan, jeg hr mine favoritter og holder meg oftest til det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #451 Del Skrevet 2. mai 2014 Mhm...de fleste av oss er vanedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #452 Del Skrevet 2. mai 2014 Ja, tror det ligger noe i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #453 Del Skrevet 2. mai 2014 Frozen yoghurt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #454 Del Skrevet 3. mai 2014 Fikk mail idag om at de som leverer garnet har vært her, men det var ingen her å ringte på på det angivelige tidspunktet. Og nå står det ingen oppdateringer på nett om hvor den er, så hvor i farsken kan jeg få hentet den ut montro? Har sendt mail til de, da de kun har tlf åpen i hverdager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #455 Del Skrevet 3. mai 2014 Næmmen, dette blir jo rene thrilleren jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #456 Del Skrevet 4. mai 2014 Ja, og jeg får ikke tak i de før mandag, og jeg vil ha garnet mitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2014 #457 Del Skrevet 4. mai 2014 Håper de ikke har sendt det tilbake igjen da.... Nei det kan de ikke...du skal ha duplikatmelding før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #458 Del Skrevet 4. mai 2014 Tror nok ikke de kan det nei, får nok svar på det imorgen. De må jo prøve å levere på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2014 #459 Del Skrevet 4. mai 2014 Det gjør de nok ja. Hva slags farger venter du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #460 Del Skrevet 4. mai 2014 Venter på grå, brun og rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå