Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Nei, det gjorde vist ikke det :fnise:

Har så lyst å strikke en Mariusgenser med hjullaster motiv på til tante/gusønn min, men er usikker på om jeg da også må lage en genser til de to søstrene hans i tillegg. Storesøster er 9 år, han selv blir 6 i år og lillesøster er 2,5.

Og så vil jeg lage en Mariusgenser med hestemotiv på til dattra til samboer.

Men så har jeg jo flere prosjekt på gang, men tenkte at disse genserne kunne vært fine julegaver?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen glimrende ideer! Og julepresanger er jo ypperlig å forberede seg på nå i sommer. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit å bli ferdig med julegavene tidligst mulig, slik at man har god råd når alle andre sliter i julestria :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegnet opp mønster på en genser, med hjelp fra mora til venninna min :danse:

Da er det bare to mønster igjen å tegne opp, bestille garn, begynne å strikke, og vips så har jeg gjort ferdig 3 bursdagsgaver :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er planen, faktisk :fnise:

Begynt på det tredje mønsteret, og kjenner at jeg har så sykt lyst til å bestille garn! Men har ikke penger før til neste uka :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men om man bestiller på nett, så kommer det ikke før om minst ei uke vel? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt ja, for øyeblikket holder jeg på å bygge opp et lager med ting som kan selges. Og så skal jeg etterhvert kunne ta bestillinger, men slikt må vente en liten stund for øyeblikket :) Nå er første steget at mamma tar med seg mine ting på sin strikkemesse :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så får man sett hvordan resultatene blir før man selger :)

Gleder meg til den dagen jeg har råd til elektrisk strikkemaskin, da kan jeg produsere som tykjen :danse:

Er redd for å dumme meg ut, kjenner jeg har så lyst å bestille garn NÅ, så nesten så jeg vurderer å bruke mastercarden. Tror ikke jeg skal være så dum, skulle ønske samboer var her til å ta vekk alt av kort fra meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...ja jeg skjønner at det kan være fristende, men det gjelder å stå i mot sånne plutselige innfall

til man har bestemt seg for å kjøpe på skikkelig vis, ellers har det lett for å skli ut. Jeg kjenner til det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant, blir fort mye tull om man skal bruke mastercard på div. Får vente til neste uke med å bestille, da har jeg penger :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan :)

Samboer sa seg til og med villig til å betale, men jeg sa til han at det blir for dumt da ene genseren er i bursdagsgave til han :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundstykker til heving. Kjenner jeg er sliten, så skal ligge litt nedpå før jeg hiver meg i strikking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en pause og litt mat her. Faktisk trøtt i dag enda jeg sov rimelig godt i natt.

Håper rundstykkene blir gode og velsmakende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til vil kroppen ha mer søvn enn det den har fått allerede, og jeg merker spesielt nå når sola titter frem at jeg trenger mer søvn.

Rundstykkene ble perfekte (ifølge samboer) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til perfekte rundstykker og ja til mere søvn! :tommelopp:

Kjenner allerede nå at jeg gleder meg til å legge meg.

I kveld skal jeg ikke sitte lenge oppe og se på serier.

I kveld vil jeg i seng senest ti, basta!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...